Yvon Mvogo (K), Gehuurd van RB Leipzig

Slovenen en voetbal.. :rolleyes: :ROFL:
Kozakkenboys is nog beter dan hun, dus Yvon mag gerust weer prutsen want de vraag is of hun 0 of een half schot op goal gaan hebben.
Laat maar, je snapt hem niet 🙈
 
iedere keer dat ik deze goal zie denk ik, hoe krijg je het voor elkaar. Ik vind het sneu voor die gast, want zijn vertrouwen keldert. Maar ook sneu voor Unnerstall. Zit je dan, op de bank achter zo'n keeper.
 
iedere keer dat ik deze goal zie denk ik, hoe krijg je het voor elkaar. Ik vind het sneu voor die gast, want zijn vertrouwen keldert. Maar ook sneu voor Unnerstall. Zit je dan, op de bank achter zo'n keeper.

Zoet zal wel zitten te lachen in Spezia. :lmao:
 
Staat ook de hele wedstrijd heel ver voor het doel (zal met het pressie-idee te maken hebben van Schmidt), dat gaat ook nog wel een keer fout. Ook bij die terugspeelbal is hij bezig met achteruit lopen, maakt het allemaal weer lastiger om die bal fatsoenlijk in te schatten en je poot ertegen te zetten.
 
Staat ook de hele wedstrijd heel ver voor het doel, dat gaat ook nog wel een keer fout. Ook bij die terugspeelbal is hij bezig met achteruit lopen, maakt het allemaal weer lastiger om die bal fatsoenlijk in te schatten en je poot ertegen te zetten.

Dat zo ver voor de goal staan zal zeker een keer fout gaan. Dat dacht ik ook al.
Tegenstanders gaan van heel ver op de goal schieten en dan zie ik Mvogo al vergeefs achter de bal aanrennen. :cautious:
 
Ik vond hem gisteren niet slecht keepen. Volgens de analisten had hij het doelpunt moeten (kunnen) voorkomen, maar hij stond net met zijn gewicht niet helemaal op het juiste been waardoor hij net een beetje sprongkracht te kort kwam. De bal was daarbij ook nog eens in de uiterste hoek geplaatst, dus ik neem hem die goal niet kwalijk.
Ik zou wel graag zien dat hij de bal wat vaker in één keer klemvast heeft.

Los daarvan ben ik nog steeds positief over de toekomst van Mvogo onder de lat bij PSV.
Ik kan me ook wel voorstellen dat hij het type keeper is dat groeit wanneer het stadion helemaal vol zit en het publiek flink kabaal maakt.
 
Of die heel erg onzeker wordt als hij moet keepen in een stadion van de tegenstander dat hem uitlacht. Je weet het niet he. Dat de bal niet bij de keeper blijft tot iedereen weer in positie is en meteen weer in het spel gebracht, vind ik in ieder geval een verademing en zeker een pre ondanks de mening van menig boomer-voetbalanalist die roept dat een keeper alleen ballen hoeft tegen te houden. We leven niet meer in 1974.
 
Dat geblunder van hem kan 'n negatieve invloed hebben op de hele verdediging. Je speelt niet echt op je gemak 'n balletje terug naar deze "meevoetballende keeper".

Hopen dat 'ie zich herpakt, anders maar snel omschakelen naar Unnerstahl.
 
Ik gellof dat ik Mvogo wel mag:
"Toch bleef die verslaggever van de televisie er na afloop maar over doorgaan", vervolgt Mvogo. "Ik had al gezegd dat het een fout was dat ik Jorrit Hendrix aanspeelde. Maar die journalist stopte niet. Hij vroeg vier keer hetzelfde. Ik dacht: wat wil hij nou? Dat ik ga huilen? We hebben toch echt gewonnen." :D
 
Ik gellof dat ik Mvogo wel mag:
"Toch bleef die verslaggever van de televisie er na afloop maar over doorgaan", vervolgt Mvogo. "Ik had al gezegd dat het een fout was dat ik Jorrit Hendrix aanspeelde. Maar die journalist stopte niet. Hij vroeg vier keer hetzelfde. Ik dacht: wat wil hij nou? Dat ik ga huilen? We hebben toch echt gewonnen." :D

Noemt hij Hans Kraaij nu een journalist? :confused: ... :rolleyes: :ROFL: :lmao:
 
Hij moest even inkomen, maar inmiddels een puike doelman. Heeft inmiddels al wat punten gepakt, want in meerdere wedstrijd heeft ie PSV op de been gehouden als de verdediging weer eens te veel achteruit liep of als we weer in de "slechte" helft van een PSV wedstrijd waren aanbeland.
Laten we hopen dat hij niet met Corona terugkomt van de interlandbreak
 
Terug
Bovenaan Onderaan