Willem II - PSV | Zondag 10 november | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ach, Maduro gaat nog even genuanceerd reageren over die pingel. Weer zo'n schijterd die aan een baan moet worden geholpen.
 
Er moet nou toch echt iets gebeuren. Hopenlijk zijn Malen en Bergwijn er weer bij over 14 dagen, alhoewel ik de indruk heb dat Bergwijn er wel eens langere tijd uit zou kunnen liggen.

JdJ weg, een aantal spelers weg in de winterstop? Zoet, Bruma, Guti, Pereiro, Hendrix als er tenminste iemand is die wat voor ze geeft, en er 1 of als mogelijk 2 gerichte aankopen: goede LB en middenvelder
 
Was Nunnely nou zo goed...of onze verdediging zo ruk...?? Wel een speler, die Nunnely, om in de gaten te houden als aan het eind van het seizoen Bergwijn en/of Malen verkocht worden...
 
Ach, Maduro gaat nog even genuanceerd reageren over die pingel. Weer zo'n schijterd die aan een baan moet worden geholpen.
Onbegrijpelijk inderdaad. Die Willem II speler draait gewoon vol zijn heup/achterwerk erin en beukt Dumfries volledig weg, zonder te bal te raken.
 
Was Nunnely nou zo goed...of onze verdediging zo ruk...?? Wel een speler, die Nunnely, om in de gaten te houden als aan het eind van het seizoen Bergwijn en/of Malen verkocht worden...

Kreeg heel veel ruimte. Gakpo kan beter dan Nunnely als hij die ruimte ook had gekregen.
 
Was Nunnely nou zo goed...of onze verdediging zo ruk...?? Wel een speler, die Nunnely, om in de gaten te houden als aan het eind van het seizoen Bergwijn en/of Malen verkocht worden...

Ik denk toch echt dat het aan onze verdediging lag. Die Nunnely heeft dit seizoen in 12 wedstrijden 2 keer gescoord. Jawel, in de wedstrijd tegen ons.
 
Gelukkig hebben we een goed Plan A

Pff...sorry.... had me ingesteld op een nederlaag, maar kan er nog steeds niet goed tegen
 
Was Nunnely nou zo goed...of onze verdediging zo ruk...?? Wel een speler, die Nunnely, om in de gaten te houden als aan het eind van het seizoen Bergwijn en/of Malen verkocht worden...
Snap eigenlijk niet waarom onze backs continu de 16 in lopen, dat kan toch niet de bedoeling zijn? Zeker niet hoe PSV nu staat te spelen.

Sadilek voegt sowieso aanvallend niets toe (en verdedigend ook niet). Maar blijf dan gewoon op je positie.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan