Willem II - PSV | Zondag 10 november | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Met Zoet op goal met schijtbakkenvoetbal had je hier met 5-0 verloren. Het was slordig, het was hotseknots, het was zeker niet wat je hoopt te zien, maar ondanks onze ongekende vormcrisis vind ik dat PSV vandaag heeft gestreden voor wat ze waard zijn, helaas :confused:.
 
Waarom laat MvB iemand met een IQ van 83 elke keer de wedstrijd analyseren voor de FOX camera's? Daar is hij verantwoordelijk voor en dat kun je Rosario zelf niet aanrekenen. Hij is vaak de slechtste van het veld (als Bruma niet meedoet) en mag natuurlijk NEVER aanvoerder zijn. Dat is het probleem van MvB. Onverstoorbaar een fout niet erkennen.

Unnerstal en Pereiro zijn lichtpuntjes. Maar iemand zal Dumfries even moeten instrueren. 4 overtredingen gemaakt op het moment dat de Willem2 speler de bal al kwijt was. Kansloos.
 
Met Zoet op goal met schijtbakkenvoetbal had je hier met 5-0 verloren. Het was slordig, het was hotseknots, het was zeker niet wat je hoopt te zien, maar ondanks onze ongekende vormcrisis vind ik dat PSV vandaag heeft gestreden voor wat ze waard zijn, helaas :confused:.
Wat mij betreft moet je daar aan toevoegen dat onze backs veel te druistig mee naar voren denderen. Niet gedoseerd maar continu.
 
Snap eigenlijk niet waarom onze backs continu de 16 in lopen, dat kan toch niet de bedoeling zijn? Zeker niet hoe PSV nu staat te spelen.

Sadilek voegt sowieso aanvallend niets toe (en verdedigend ook niet). Maar blijf dan gewoon op je positie.
Dat zou inderdaad al een heleboel schelen. Het zou mij niet verbazen dat als onze backs gewoon op hun positie blijven en de bal zo snel mogelijk naar een middenvelder spelen, bij voorkeur naar Mo, het hele probleem is opgelost.
 
Beste wedstrijd van afgelopen weken. Des te treuriger dat we dan nog verliezen.

Zou Van Bommel al overwegen om Sadilek en Schwaab te vervangen? Vast niet. Sadilek is de slechtste speler die ik ooit in een psv shirt heb gezien. Schwaab is klasse minder dan Baumgartl
 
Dat zou inderdaad al een heleboel schelen. Het zou mij niet verbazen dat als onze backs gewoon op hun positie blijven en de bal zo snel mogelijk naar een middenvelder spelen, bij voorkeur naar Mo, het hele probleem is opgelost.
Maar dan moeten ze wel een pass in de voeten kunnen geven....
 
Rosario:
We krijgen controle na doelpunt W2, creëren kansen, PSV veel beter en te weinig gekregen.

Ik kan hier slecht tegen.
Graag eens een speler die zegt: Dit is wat het is. We zijn niet beter dan dit.
 
Nou dan maar eens kijken wat onze concurrent doet o.O
 
Nee, dat gat is nog 6 punten.

7 zelfs. Kun je nagaan hoe slecht Feyenoord is. PSV haalt 1 punt uit 4 wedstrijden en nog kan Feyenoord PSV niet inhalen.
PSV staat nog steeds op de 3e plaats omdat alle concurrenten voor plek 3 punten laten liggen. :maniac:
Het is dat Willem II vorige week verloren heeft anders waren ze nu PSV voorbij op de ranglijst.
 
Nee, maak nou een ervaren speler aanvoerder, Dumfries heeftvgenoeg aan zichzelf. Wel een held, die het duidelijk en eerlijk kan vertellen. Maak Viergever maar aanvoerder
Die of Malen wat mij betreft, niet ervaren maar wel het charisma.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan