Willem II - PSV | Zondag 10 november | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nee, maak nou een ervaren speler aanvoerder, Dumfries heeftvgenoeg aan zichzelf. Wel een held, die het duidelijk en eerlijk kan vertellen. Maak Viergever maar aanvoerder
Viergever? Voor mij een toonbeeld van de verloedering van PSV.. Begrijp me niet vekeerd, zeker niet de minste speler, maar wel een niveau waar Ajax op door selecteert en wij willen dat aanvoerder maken?
 
Viergever? Voor mij een toonbeeld van de verloedering van PSV.. Begrijp me niet vekeerd, zeker niet de minste speler, maar wel een niveau waar Ajax op door selecteert en wij willen dat aanvoerder maken?

Viergever. Haha, kerel is vier keer op rij tweede geworden bij Ajax. En zit nu doodleuk bij ons. Aanvoerder maken ook nog volgens sommige?

Tering zeg. Wat is dit PSV toch vreselijk ziek. Als er nu niet ingegrepen wordt, dan ben je geen topclub meer.
 
Viergever? Voor mij een toonbeeld van de verloedering van PSV.. Begrijp me niet vekeerd, zeker niet de minste speler, maar wel een niveau waar Ajax op door selecteert en wij willen dat aanvoerder maken?
Idd. Het beleid van Brands om de achterste linie nooit serieus te nemen, is gewoon voortgezet door de stagiair die hem opvolgde. Maanden lang niet doorpakken na de aankondiging van Schwaab en dan komen aanzetten met een verdediger uit de 2e Bundesliga die ook nog eens 10 miljoen moest kosten. Linsbacks... pfff. Middenveld... tja
 
MvB komt weer met de standaard k**-analyse. Geef nou eens toe dat je zelf gefaald hebt man! Jij bent verantwoordelijk voor dit elftal en je kunt ze niet beter maken en motiveren blijkbaar. Houdoe en bedankt!
 
Het valt allemaal wel weer mee aldus van Bommel. Jongens toch... bescherm die man en verlos iedereen uit het lijden.
 
Wil het weer iets worden dan hebben we in ieder geval nodig:
1. een nieuw duo centrale verdedigers, die verdedigend hun mannetje staan en een inspeelpas hebben
2. Een linksback, verdedigend solide en met een voortzetting
3. Een box to box speler en een verdedigende middenvelder van PSV niveau
4. Een plan B en speler(s) hiervoor

Frustrerend en ergerlijk hierbij: dit wisten we afgelopen zomer al
 
Stand 10 oktober 2019
1 Ajax 9-23 29-6 +23
2 PSV 9-23 26-6 +20
3 AZ 9-20 19-4 +15

Stand 10 november 2019
1 Ajax 13-35 43-9 +34
2 AZ 12-26 28-8 +20 (AZ speelt vandaag nog tegen Emmen)
3 PSV 13-24 29-17 +12

We zijn 1 maand verder. 1 punt uit 4 wedstrijden behaald in de extra tijd tegen Sparta.
In 1 maand tijd het hele seizoen al verknoeid. :sad:

Vorig seizoen na 13 wedstrijden: 13-39 46-5 doelsaldo +41
PSV heeft nu 15 punten minder 17 goals minder gescoord en 12 goals meer tegen.

Het kan verkeren. :cry:
 
Laatst bewerkt:
van Bommel: "Het zit niet mee"
Het is verklaarbaar omdat we spelers missen.

Ga toch weg Mark.

Haal Mbappe en Neymar weg bij PSG, haal Messi en Suarez weg bij Barcelona.

Ja dahag Bommeltje. Zo ken ik er ook wel 100. Feit is dat je 6 wedstrijden op rij niet wint. Competitie is klaar, randje van uitschakeling in de Europa League. Veldspel is kut, alles is kut aan dit PSV.

Wie verlost ons van deze man? Ik blijf het zeggen. Zelf opstappen doet die niet want dat is juist een grote gezichtsverlies voor hem met z'n arrogante gedoe. En Toontje gaat hem ook niet ontslaan want die gelooft nog altijd in een omkeer en dat we rustig moeten zijn en dat soort shit. Ondertussen gaan we sportief helemaal naar de klote.

Wordt er nu niet ingegrepen, dan ben je geen topclub. Simpel.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Toch heeft van Bommel gelijk. Het loopt niet, dus dan zit het niet mee.

Pingel voor Dumfries niet gegeven, bal op de lat.

Dat praat niet goed dat je verliest bij Willem II.

Maar het is een feit dat de bal ook niet goed valt vandaag.

Over de toekomst: ik zie geen goed alternatief voor een andere coach.
Dus we moeten strijden voor plek 3 en 2!

Met van Bommel.
John de Jong mag zijn stage afsluiten en volgend seizoen ergens anders een zooitje maken.

Van Bommel moet het vertrouwen krijgen en dan worden we 2e of 3e.
 
Ik snap dat het ongelofelijk klote is dat Malen en Bergwijn weg zijn. Dat die twee een hoop verbloemen zag ik al vab mijlenver aankomen. Dat dit dan ons weer moet gebeuren is typisch (cAliMerOoo).

Maar alsnog is het schandalig dat je in 6 wedstrijden 2 punten pakt. Dat heeft niks met die 2 spelers alleen te maken, dat is een collectief falen.
 
MvB komt weer met de standaard k**-analyse. Geef nou eens toe dat je zelf gefaald hebt man! Jij bent verantwoordelijk voor dit elftal en je kunt ze niet beter maken en motiveren blijkbaar. Houdoe en bedankt!

Ik vrees dat motivatie vandaag niet het grootste probleem was...

...En ja, dat is een tamelijk ernstige constatering. Was het maar motivatie.
 
Ik snap dat het ongelofelijk klote is dat Malen en Bergwijn weg zijn. Dat die twee een hoop verbloemen zag ik al vab mijlenver aankomen. Dat dit dan ons weer moet gebeuren is typisch (cAliMerOoo).

Maar alsnog is het schandalig dat je in 6 wedstrijden 2 punten pakt. Dat heeft niks met die 2 spelers alleen te maken, dat is een collectief falen.

Dat probleem was minder groot geweest als je als PSV niet ook nog Lammers mist en al je andere alternatieven (Piroe, Romero, Obispo, Rigo, Mauro) op voorhand al verhuurt waardoor je überhaupt geen alternatieven meer hebt. Bommel is verantwoordelijk voor de opstelling, maar JdJ mag en moet afgerekend worden op het transferbeleid.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan