Willem II - PSV | Zaterdag 10 maart 2018 | Eindstand 5-0!

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hallo allemaal, lang geleden (als tiener), dat ik hier op het forum was. Waarschijnlijk waren dat alleen maar onzin en gênante posts. Sorry voor dat.
Over de wedstrijd van gisteren,
Cocu als coach, zelfde eigenschapen als Pereiro. Soms geniaal, en soms totaal ongeschikt. Gisteren dat laatste natuurlijk.
Er is absoluut geen voetbalend vermogen in de ploeg. Als je met Luckassen ipv Hendrix komt, dan weet je al, tegenhouden, en hopen dat Bergwijn of Arias hun moment pakken. Of, uit de corner of een vrije trap scoren.
“In Zoet we trust” verdediging, dat hebben wij ook.
Pereiro, ben klaar met die gast, Luckassen, wat is hij eigenlijk? CV? Back? Middenvelder? Ik zou niet weten.
Schwaab is een vader figuur? Hij heeft wilskracht, maar de snelheid van een slak. Dus...
Hopelijk komt alsnog alles goed, Lozano komt terug, en tegen Ajax hebben wij misschien ook Maxi Romero, Maar, hulp van Faber, Advocaat of Willem II, is altijd welkom!
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hallo allemaal, lang geleden (als tiener), dat ik hier op het forum was. Waarschijnlijk waren dat alleen maar onzin en gênante posts. Sorry voor dat.
Over de wedstrijd van gisteren,
Cocu als coach, zelfde eigenschapen als Pereiro. Soms geniaal, en soms totaal ongeschikt. Gisteren dat laatste natuurlijk.
Er is absoluut geen voetbalend vermogen in de ploeg. Als je met Luckassen ipv Hendrix komt, dan weet je al, tegenhouden, en hopen dat Bergwijn of Arias hun moment pakken. Of, uit de corner of een vrije trap scoren.
“In Zoet we trust” verdediging, dat hebben wij ook.
Pereiro, ben klaar met die gast, Luckassen, wat is hij eigenlijk? CV? Back? Middenvelder? Ik zou niet weten.
Schwaab is een vader figuur? Hij heeft wilskracht, maar de snelheid van een slak. Dus...
Hopelijk komt alsnog alles goed, Lozano komt terug, en tegen Ajax hebben wij misschien ook Maxi Romero, Maar, hulp van Faber, Advocaat of Willem II, is altijd welkom!

Welkom terug, enne je tienerzonden zullen we je niet nadragen ;)
Vooralsnog staan we gewoon nog een flink aantal punten los, gister werd alleen wel heel duidelijk dat er weinig balans in de selectie zit. 2 spelers weg en het is los zand. Mag hopen dat er nog iets aan ervaring met kwaliteit bijkomt zoals we voorgaande seizoenen Guardado hadden.
 
Welkom terug, enne je tienerzonden zullen we je niet nadragen ;)
Vooralsnog staan we gewoon nog een flink aantal punten los, gister werd alleen wel heel duidelijk dat er weinig balans in de selectie zit. 2 spelers weg en het is los zand. Mag hopen dat er nog iets aan ervaring met kwaliteit bijkomt zoals we voorgaande seizoenen Guardado hadden.
...als dat ervaring en kwaliteit met Viergever zou moeten komen, dan is dat slechte zaak. Wij zullen zien.
 
Ik ben de enige die gisteren vooraf al voorspelde en geld won... ' both teams not to score ', al was de volgorde van de goals wel een verassing :/

Knap dat je geld won terwijl 1 van de 2 teams toch echt 5x scoorde dan, of heb je het over een andere wedstrijd?
 
Knap dat je geld won terwijl 1 van de 2 teams toch echt 5x scoorde dan, of heb je het over een andere wedstrijd?

Misschien is Engels dan niet u beste vak :zwijgen:
Weddenschap is dat beide teams niet mogen scoren, dus als 1 scoort is prima, zo lang ze beide maar niet scoren.
 
Misschien is Engels dan niet u beste vak :zwijgen:
Weddenschap is dat beide teams niet mogen scoren, dus als 1 scoort is prima, zo lang ze beide maar niet scoren.

Nee, Engels gaat me meer dan prima af, maar van gokken of gokjargon weet ik niets af. Als ik dan dus lees 'both teams not to score', dan lees ik dus letterlijk 'beide teams komen niet tot scoren', en dat je er geld op in had gezet dat ze beide niet tot scoren zouden komen . Snappie?
 
Nee, Engels gaat me meer dan prima af, maar van gokken of gokjargon weet ik niets af. Als ik dan dus lees 'both teams not to score', dan lees ik dus letterlijk 'beide teams komen niet tot scoren', en dat je er geld op in had gezet dat ze beide niet tot scoren zouden komen . Snappie?
Zo zou k het ook uitleggen.
 
Hallo allemaal, lang geleden (als tiener), dat ik hier op het forum was. Waarschijnlijk waren dat alleen maar onzin en gênante posts. Sorry voor dat.
Over de wedstrijd van gisteren,
Cocu als coach, zelfde eigenschapen als Pereiro. Soms geniaal, en soms totaal ongeschikt. Gisteren dat laatste natuurlijk.
Er is absoluut geen voetbalend vermogen in de ploeg. Als je met Luckassen ipv Hendrix komt, dan weet je al, tegenhouden, en hopen dat Bergwijn of Arias hun moment pakken. Of, uit de corner of een vrije trap scoren.
“In Zoet we trust” verdediging, dat hebben wij ook.
Pereiro, ben klaar met die gast, Luckassen, wat is hij eigenlijk? CV? Back? Middenvelder? Ik zou niet weten.
Schwaab is een vader figuur? Hij heeft wilskracht, maar de snelheid van een slak. Dus...
Hopelijk komt alsnog alles goed, Lozano komt terug, en tegen Ajax hebben wij misschien ook Maxi Romero, Maar, hulp van Faber, Advocaat of Willem II, is altijd welkom!
Welkom terug. Je hebt lang over deze post nagedacht en dat is te merken. Goeie tekst.;)
 
Sterker nog: We staan 10 punten los. Ajax moet eerst maar eens winnen. Heerenveen mag dan wel een favoriete tegenstander zijn. Ze zijn in slechte doen. Hopelijk een gelijkspelletje of zo.
Heerenveen kan alleen goed voetballen tegen psv. Ajax heeft weer een cadeautje gekregen.
 
Heerenveen kan alleen goed voetballen tegen psv. Ajax heeft weer een cadeautje gekregen.

Had ook niks anders verwacht hoor.
Die import Friezen spelen altijd op hun best tegen PSV.
Tegen Ajax geven ze never nooit thuis.

Maar who cares, dat ons PSV zo vernederd wordt tegen Willem II.
Kan er nog steeds niet over uit.

En dat dat slappe monotone geleuter van Cocu.
Oh de jongens krijgen geen vrij vandaag.
Tsjonge jonge, wat een straf zeg,

En dan te bedenken dat Viergever er wss ook nog bijkomt. Brands is ook een beetje van het padje.
 
Had ook niks anders verwacht hoor.
Die import Friezen spelen altijd op hun best tegen PSV.
Tegen Ajax geven ze never nooit thuis.

Maar who cares, dat ons PSV zo vernederd wordt tegen Willem II.
Kan er nog steeds niet over uit.

En dat dat slappe monotone geleuter van Cocu.
Oh de jongens krijgen geen vrij vandaag.
Tsjonge jonge, wat een straf zeg,

En dan te bedenken dat Viergever er wss ook nog bijkomt. Brands is ook een beetje van het padje.

Ik heb er geen moeite mee als Viergever als gratis back-up wordt gehaald. Het zou wel supersneu wezen als hij als basisklant gehaald is. Dan mag Brands per direct opstappen.
 
Nee, Engels gaat me meer dan prima af, maar van gokken of gokjargon weet ik niets af. Als ik dan dus lees 'both teams not to score', dan lees ik dus letterlijk 'beide teams komen niet tot scoren', en dat je er geld op in had gezet dat ze beide niet tot scoren zouden komen . Snappie?
Same here, heb nog nooit gegokt in mijn leven en snap het spel ook eigenlijk nooit, ja alleen een 1, een 2 of een 3... heb er iig niets mee. En idd zo kun je het ook uitleggen, zoals je dat zegt.
 
Ik heb er geen moeite mee als Viergever als gratis back-up wordt gehaald. Het zou wel supersneu wezen als hij als basisklant gehaald is. Dan mag Brands per direct opstappen.

Het valt niet mee hè. De technische stap bepaalt welke spelers er komen, maar de spelers en dat geldt ook voor Viergever moet zichzelf selecteren. Is hij goed en beter dan de anderen dan staat hij er in, zo niet dan kan hij banken.
 
Ik hoorde vandaag een anekdote waarvan ik me afvraag of jullie die bekend is.
Tijdens het kampioensjaar met Depay en Wijnaldum zette PSV en masse tijdens een thuiswedstrijd op initiatief van Wijnaldum druk. Cocu begaf zich aan de zijlijn om Wijnaldum c.s. terug te manen, waarop Wijnaldum een vingertje opstak dat dat niet ging gebeuren. De rest van de ploeg volgde Wijnaldum en bleef druk zetten.

Zoals gezegd: klopt dit?

(ik dacht ik ga even lekker vaak het woord ‘Wijnaldum’ typen)
 
Ik hoorde vandaag een anekdote waarvan ik me afvraag of jullie die bekend is.
Tijdens het kampioensjaar met Depay en Wijnaldum zette PSV en masse tijdens een thuiswedstrijd op initiatief van Wijnaldum druk. Cocu begaf zich aan de zijlijn om Wijnaldum c.s. terug te manen, waarop Wijnaldum een vingertje opstak dat dat niet ging gebeuren. De rest van de ploeg volgde Wijnaldum en bleef druk zetten.

Zoals gezegd: klopt dit?

(ik dacht ik ga even lekker vaak het woord ‘Wijnaldum’ typen)
Nou dat deed Isimat dit seizoen ook al. Weet niet meer tegen wie maar hij zou op zijn plek blijven staan maar ging toch naar voren en scoorde hij de winnende.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan