Wereldkampioenschap 2022

Wat zijn Quatar-achtige landen?
Landen die in onze ogen de mensenrechten niet hoog in het vaandel hebben? Waarop critici overigens prima zouden kunnen zeggen dat we in Nederland gezien de opvangtoeslagaffaire er ook niet al te goed op staan. Maar dan zijn er - denk ik - maar weinig landen die er wel positief opstaan. Iemand een voorbeeld? :ROFL:
 
Landen die in onze ogen de mensenrechten niet hoog in het vaandel hebben? Waarop critici overigens prima zouden kunnen zeggen dat we in Nederland gezien de opvangtoeslagaffaire er ook niet al te goed op staan. Maar dan zijn er - denk ik - maar weinig landen die er wel positief opstaan. Iemand een voorbeeld? :ROFL:
Costa Rica?
 
Landen die in onze ogen de mensenrechten niet hoog in het vaandel hebben? Waarop critici overigens prima zouden kunnen zeggen dat we in Nederland gezien de opvangtoeslagaffaire er ook niet al te goed op staan. Maar dan zijn er - denk ik - maar weinig landen die er wel positief opstaan. Iemand een voorbeeld? :ROFL:
San Marino?
 
Landen die in onze ogen de mensenrechten niet hoog in het vaandel hebben? Waarop critici overigens prima zouden kunnen zeggen dat we in Nederland gezien de opvangtoeslagaffaire er ook niet al te goed op staan. Maar dan zijn er - denk ik - maar weinig landen die er wel positief opstaan. Iemand een voorbeeld? :ROFL:
Tuvalu?
 
Ik heb geen idee hoe het er in die landen aan hoe gaat. Het lijkt nu een wedstrijdje kleine landen noemen?
 
Ik heb geen idee hoe het er in die landen aan hoe gaat. Het lijkt nu een wedstrijdje kleine landen noemen?
Die zijn over het algemeen weinig in oorlog.
Wat nou als de hele wereld opgesplitst wordt in landen ter grootte van Luxemburg?

Schiet me in ene te binnen dat ik dit thema ooit eens in een kroeg besproken heb met een Duitser. Het enige wat ik me nog kan herinneren was dat ik van Darmstadt de hoofdstad van Darmland wilde maken. Toen schoot hij onbedaarlijk in de lach. Tot tranen aan toe.
 
Ik hoor bij Lubach dat de KNVB heeft besloten dat de Oranje aanvoerder in Qatar de regenboogband zal dragen net nadat dezelfde bond een tweede actie in Nederland heeft afgelast vanwege de commotie rond de weigering van de Feijenoord en Excelsior aanvoerders om mee te doen aan broodnodige actie op dat gebied.
Zullen we nog eens in het woordenboek opzoeken hoe de definitie van "huichelachtigheid" ook weer luidt?:unsure:
 
Mogen we eigenlijk wel gaan kijken? Of eventueel juichen? Of zegt dat eigenlijk iets over je? Dat je wellicht ook racisme en slavernij oogluikend toestaat? Dat je Poetin eigenlijk wel een toffe peer vindt?
Jumbo had een clipje. En nu niet meer. Weggemeningd. Als het je niet zint ( en dat is een goed recht, want zowel de mensenrechten van het land als de toewijzing van de FIFA stinken ) kijk dan ook niet. Ik heb wel moeite met al die meningen die straks wel gewoon gaan kijken. Heeft iets hypocriets. Wie gaat het WK skippen?
 
Mogen we eigenlijk wel gaan kijken? Of eventueel juichen? Of zegt dat eigenlijk iets over je? Dat je wellicht ook racisme en slavernij oogluikend toestaat? Dat je Poetin eigenlijk wel een toffe peer vindt?
Jumbo had een clipje. En nu niet meer. Weggemeningd. Als het je niet zint ( en dat is een goed recht, want zowel de mensenrechten van het land als de toewijzing van de FIFA stinken ) kijk dan ook niet. Ik heb wel moeite met al die meningen die straks wel gewoon gaan kijken. Heeft iets hypocriets. Wie gaat het WK skippen?
Ga d'r geen moeite voor doen om wedstrijden te kijken, als het kan dan wel Oranje. Maar dat is vaak al zo net zoals ik zelden CL kijk.

Btw. de ophef rondom de Jumboreclame komt niet zozeer omdat ze reclame rondom het WK maken, maar rondom een toernooi waarbij er een enkele bouwvakker gesneuveld is je reclame voorzien van bouwvakkers is niet echt handig. Geeft m.i. vooral het niveau van het reclamebureau aan dat ze dit niet hadden zien aankomen.

O, en in het algemeen, stop met die oranjeprularia, zonde van de grondstoffen enzo.
 
Mogen we eigenlijk wel gaan kijken? Of eventueel juichen? Of zegt dat eigenlijk iets over je? Dat je wellicht ook racisme en slavernij oogluikend toestaat? Dat je Poetin eigenlijk wel een toffe peer vindt?
Jumbo had een clipje. En nu niet meer. Weggemeningd. Als het je niet zint ( en dat is een goed recht, want zowel de mensenrechten van het land als de toewijzing van de FIFA stinken ) kijk dan ook niet. Ik heb wel moeite met al die meningen die straks wel gewoon gaan kijken. Heeft iets hypocriets. Wie gaat het WK skippen?
Jumbo had er natuurlijk gewoon rekening mee gehouden dat er ophef zou komen en ze het weer offline moesten halen. Anders is de marketingafdeling echt te dom voor woorden.

Negatieve reclame is ook reclame.
 
Mogen we eigenlijk wel gaan kijken? Of eventueel juichen? Of zegt dat eigenlijk iets over je? Dat je wellicht ook racisme en slavernij oogluikend toestaat? Dat je Poetin eigenlijk wel een toffe peer vindt?
Jumbo had een clipje. En nu niet meer. Weggemeningd. Als het je niet zint ( en dat is een goed recht, want zowel de mensenrechten van het land als de toewijzing van de FIFA stinken ) kijk dan ook niet. Ik heb wel moeite met al die meningen die straks wel gewoon gaan kijken. Heeft iets hypocriets. Wie gaat het WK skippen?
Skippen waarschijnlijk niet. Minder kijken, zeer zeker. Maar ik geloof dat ik überhaupt nagenoeg alleen nog naar PSV kijk en de wedstrijden daar omheen bv AZ op donderdag.

Heb sowieso iets tegen ‘achter de meute aanlopen.’ Daarnaast heeft voor mij de woke-cultuur elitaire, narcistische zelfs, verheven, communistische trekjes en daar heb ik ook een broertje dood aan.

Dus als ik Argentinie-Brazilie wil kijken, ga ik dat doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan