Wedstrijdchat overige teams Europees 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Voor de ajaxfan ongetwijfeld. Maar dit is toch niet een hoogstaande wedstrijd? Ajax doet wat het moet doen, maar het is niet een mooie wedstrijd vol strijd waar de ploegen nauwelijks voor elkaar onderdoen en ajax na een mooie strijd boven komt drijven.
Een echt goede wedstijd is het niet, maar het is CL en dat telt voor een groot deel mee.
 
Er werd naar mijn mening een sneer uitgedeeld naar Ajax. Zoals gewoonlijk worden de resultaten van Ajax hier gebagilatiseerd om het eigen onvermogen te dekken. Ik had liever PSV ook in de CL gezien, was beter voor NLs voetbal. Het wachten nu is op de berichten met "tegen Madrid en Juventus hadden ze ook mazzel en ze hadden een makkelijke groep."

Als wij Lille hadden geloot (nee, wij verloren van Basel, hahahha even lachen), dan had ik maar al te blij gereageerd hoor. Die zogenaamde analisten lopen te verkondigen dat Ajax het knap lastig zou krijgen, want nummer 2 van Frankrijk enzo. Nou, dat was een pure momentopname van een team dat normaal gewoon tot de subtop van Frankrijk behoort. Een soort van Vitesse. Dan moet je er nog van winnen en dat doen ze, afgetekend en met 3-0. Daar valt niks tegen in te brengen. Maar dan mag er alsnog gezegd worden dat het geen Napoli is wat hier wordt verslagen.
 
Ondertussen mist Barkley even een penalty, tegen Cillessen nog wel. Helaas voor hem schoot Barkley hem op de lat en dook Cillessen compleet de verkeerde hoek in, dus is het niet aan hem te danken
 
Welke sneer dan? En voor de rest verwijs ik naar de bovenkant van deze pagina. Voor een "adequate" waardering voor de prestaties van ajax verwijs ik naar een ajax-forum.
Ik vond het wat kinderachtig om zo te reageren. Als dat niet zo was, excuus.
 
Er werd naar mijn mening een sneer uitgedeeld naar Ajax. Zoals gewoonlijk worden de resultaten van Ajax hier gebagilatiseerd om het eigen onvermogen te dekken. Ik had liever PSV ook in de CL gezien, was beter voor NLs voetbal. Het wachten nu is op de berichten met "tegen Madrid en Juventus hadden ze ook mazzel en ze hadden een makkelijke groep."

Ze troffen Madrid en Juventus op het juiste moment. [edit]ah, ik zie dat psverinamsterdam me al voorging :ROFL:)[/edit]
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan