Wedstrijdchat overige teams Europees 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
AZ op een 0-1 voorsprong door Stengs, na een heerlijke aanval met Boadu en Idrissi.

Die hebben ook echt, een heerlijke aanval voor Eredivisie begrippen. Zal heel mooi zijn als AZ daar uit wint. Normaal gesproken wint United al hun wedstrijden. Maar thuis in Den Haag op kunstgras tegen United, kan je zomaar een puntje pakken of meer. Aangezien die gasten ook met een B-elftal spelen in de poulefase.
 
Die hebben ook echt, een heerlijke aanval voor Eredivisie begrippen. Zal heel mooi zijn als AZ daar uit wint. Normaal gesproken wint United al hun wedstrijden. Maar thuis in Den Haag op kunstgras tegen United, kan je zomaar een puntje pakken of meer. Aangezien die gasten ook met een B-elftal spelen in de poulefase.
Moet nog zien hoe lekker fris die jongens jongens blijven met n dubbel programma. Bank is niet zo breed daar in Alkmaar
 
Laatst bewerkt:
Feyenoord 1-0 achter. Die zie ik hier geen puntje pakken. Die Schotten spelen vechtvoetbal, dat kennen ze in Nederland niet. Daar verzetten ze liever potjes tegen FC Groningen omdat je door de weeks tegen Limassol moet voetballen.
 
Die Morelos, kan leuk voetballen maar het is oprecht een van de meest misselijke spelers die er rond loopt
 
Salzburg, LASK Linz, Wolfsberger. 3 Oostenrijkse clubs die weer winnen in Europa. Damn, ze blijven toch wel behoorlijk taai en het erg goed doen.

Jammer van AZ. Na de rode kaart, wist je dat ze daar niet meer zouden winnen. Feyenooit, tja. Die hebben niet echt de kwaliteiten om door te gaan in de groep.
 
Hoe krijgt dat Wolfsberger met Marcel Ritzmaier in de basis het nou in hemelsnaam voor elkaar om met 0-4 te winnen bij Borussia Monchengladbach :fear:
 
Salzburg, LASK Linz, Wolfsberger. 3 Oostenrijkse clubs die weer winnen in Europa. Damn, ze blijven toch wel behoorlijk taai en het erg goed doen.

Jammer van AZ. Na de rode kaart, wist je dat ze daar niet meer zouden winnen. Feyenooit, tja. Die hebben niet echt de kwaliteiten om door te gaan in de groep.
Az kan nog winnen..
 
Hoe krijgt dat Wolfsberger met Marcel Ritzmaier in de basis het nou in hemelsnaam voor elkaar om met 0-4 te winnen bij Borussia Monchengladbach :fear:
Verbaasd me dat deze speelronde de Duitse clubs verloren hebben van tegenstanders waar ik niet verwacht had.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan