Wedstrijdchat overige teams Europees 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Lille is echt geen CL niveau. Dit zeg ik zonder iets te willen afdoen aan de mooie goals van Ajax.

Die hebben vorig jaar een geweldig seizoen gehad dankzij spelers die nu ook zijn vertrokken volgens mij. Die speelde het jaar daarvoor nog degradatie voetbal en daarvoor werden ze 12e. Ook dit jaar komt het er nog niet echt uit. Kortom, best een ideale tegenstander om in je poule te hebben. Datzelfde geldt eigenlijk ook voor Valencia. Dus ik verwacht eigenlijk ook dat Ajax deze groep gaat overleven.
 
Gewoon, dat het leuk is om in de Champions League te ballen. Lille mag dan niet geweldig zijn, het is wel weer een overwinning op het hoogste club toernooi niveua en dat spreekt aan.

Laat ik zeggen dat deze wedstrijd nauwelijks reclame is voor de CL.
 
Gewoon, dat het leuk is om in de Champions League te ballen. Lille mag dan niet geweldig zijn, het is wel weer een overwinning op het hoogste club toernooi niveua en dat spreekt aan.
Nee je wilde een sneer uitdelen omdat PSV niet in de CL speelt. Ik zou zeggen ga gewoon genieten van je club en deze overwinning i.p.v. de uitspraken op een PSV forum onder het vergrootglas te leggen. Gefeliciteerd nog.
 
Gewoon, dat het leuk is om in de Champions League te ballen. Lille mag dan niet geweldig zijn, het is wel weer een overwinning op het hoogste club toernooi niveua en dat spreekt aan.

Dat klopt. Ajax mag blij zijn dat ze komende zondag in het voetbalwalhalla van Nederland mogen ballen. Daar komt 3-0 bekend voor. :D ;P
 
Laat ik zeggen dat deze wedstrijd nauwelijks reclame is voor de CL.
Resultaat is waar men naar kijkt. Op basis van hun resultaat heeft Lille het recht deel te nemen. En Ajax zal deze wedstrijd winnen. Internationaal kijkt men naar de score en ziet een 3-0 Champions League overwinning (als het zo blijft). Het is onderdeel van het spel om geld, sponsors, spelers aan te trekken om een beetje mee to kunnen doen.
 
Nee je wilde een sneer uitdelen omdat PSV niet in de CL speelt. Ik zou zeggen ga gewoon genieten van je club en deze overwinning i.p.v. de uitspraken op een PSV forum onder het vergrootglas te leggen. Gefeliciteerd nog.
Er werd naar mijn mening een sneer uitgedeeld naar Ajax. Zoals gewoonlijk worden de resultaten van Ajax hier gebagilatiseerd om het eigen onvermogen te dekken. Ik had liever PSV ook in de CL gezien, was beter voor NLs voetbal. Het wachten nu is op de berichten met "tegen Madrid en Juventus hadden ze ook mazzel en ze hadden een makkelijke groep."
 
Resultaat is waar men naar kijkt. Op basis van hun resultaat heeft Lille het recht deel te nemen. En Ajax zal deze wedstrijd winnen. Internationaal kijkt men naar de score en ziet een 3-0 Champions League overwinning (als het zo blijft). Het is onderdeel van het spel om geld, sponsors, spelers aan te trekken om een beetje mee to kunnen doen.

Maar dat is wel weer een heel ander verhaal dan dat het leuk is om in de CL te ballen...
 
Er werd naar mijn mening een sneer uitgedeeld naar Ajax. Zoals gewoonlijk worden de resultaten van Ajax hier gebagilatiseerd om het eigen onvermogen te dekken. Ik had liever PSV ook in de CL gezien, was beter voor NLs voetbal. Het wachten nu is op de berichten met "tegen Madrid en Juventus hadden ze ook mazzel en ze hadden een makkelijke groep."
Dat snap ik maar je moet ook weten dat hier men zonder de emotie die jij hebt naar deze wedstrijd kijkt. Voor jou zijn veel dingen prachtig om te zien. De PSV supporter kijkt ook veel naar de tegenstander en de zwakheden van hen. Ik vind persoonlijk dat PSV bijv veel beter is dan deze Lille. Je denkt vooraf toch dat de nummer 2 van Frankrijk meer kan dan zo hersenloos en fantasieloos spel.
 
Er werd naar mijn mening een sneer uitgedeeld naar Ajax. Zoals gewoonlijk worden de resultaten van Ajax hier gebagilatiseerd om het eigen onvermogen te dekken. Ik had liever PSV ook in de CL gezien, was beter voor NLs voetbal. Het wachten nu is op de berichten met "tegen Madrid en Juventus hadden ze ook mazzel en ze hadden een makkelijke groep."

Welke sneer dan? En voor de rest verwijs ik naar de bovenkant van deze pagina. Voor een "adequate" waardering voor de prestaties van ajax verwijs ik naar een ajax-forum.
 
Dat snap ik maar je moet ook weten dat hier men zonder de emotie die jij hebt naar deze wedstrijd kijkt. Voor jou zijn veel dingen prachtig om te zien. De PSV supporter kijkt ook veel naar de tegenstander en de zwakheden van hen. Ik vind persoonlijk dat PSV bijv veel beter is dan deze Lille. Je denkt vooraf toch dat de nummer 2 van Frankrijk meer kan dan zo hersenloos en fantasieloos spel.
De spelers die ze vorig jaar hadden zijn duidelijk niet beter vervangen. Ik verwacht een wedstrijd tegen PSV dat veel meer competatiever zal zijn.
 
Maar het is ook leuk. Vind ik.

Voor de ajaxfan ongetwijfeld. Maar dit is toch niet een hoogstaande wedstrijd? Ajax doet wat het moet doen, maar het is niet een mooie wedstrijd vol strijd waar de ploegen nauwelijks voor elkaar onderdoen en ajax na een mooie strijd boven komt drijven.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan