Wedstrijdchat Jong PSV

Opstelling JPSV voor de finale van de Premier League International Cup tegen Crystal Palace O21

Schiks
Comenencia - Seelt - Van de Blaak - Leysen
Tielemans - Nassoh - Colyn
Sealy - Van Duiven - Babadi

Helaas geen uitzending dus alleen te volgen via Twitter
 
Opstelling JPSV voor de finale van de Premier League International Cup tegen Crystal Palace O21

Schiks
Comenencia - Seelt - Van de Blaak - Leysen
Tielemans - Nassoh - Colyn
Sealy - Van Duiven - Babadi

Helaas geen uitzending dus alleen te volgen via Twitter
raar ,geen uitzending van de finale :FP:
 
Jong PSV wint de Premier League International Cup!!!!
Had jij een streams gevonden? Ik heb overal gezocht maar werd nergens uitgezonden.

Wel mooi dat psv deze cup heeft gewonnen. Az ook al Uefa Youth League. Raar genoeg loopt Oranje O17 uit de pas met uitschakeling wk
 
Had jij een streams gevonden? Ik heb overal gezocht maar werd nergens uitgezonden.

Wel mooi dat psv deze cup heeft gewonnen. Az ook al Uefa Youth League. Raar genoeg loopt Oranje O17 uit de pas met uitschakeling wk
Deze was via Twitter helaas. Hopelijk komt er een samenvatting van deze wedstrijd.
 
Had jij een streams gevonden? Ik heb overal gezocht maar werd nergens uitgezonden.

Wel mooi dat psv deze cup heeft gewonnen. Az ook al Uefa Youth League. Raar genoeg loopt Oranje O17 uit de pas met uitschakeling wk
Vreemd dat er ook nergens enige berichtgeving over is. Ik had het idee dat dit toch ook een vrij prestigieus toernooi was. Daar waar Jong AZ live werd uitgezonden en breed werd uitgemeten in de media.
 
Terug
Bovenaan Onderaan