Wedstrijdchat Jong PSV

Vreemd dat er ook nergens enige berichtgeving over is. Ik had het idee dat dit toch ook een vrij prestigieus toernooi was. Daar waar Jong AZ live werd uitgezonden en breed werd uitgemeten in de media.
Uefa youth league is wel even van een andere orde. Is namelijk Champions League voor O19. Dit is een initiatief vanuit de PL buiten de uefa om. Maar psv had best voor zo'n wedstrijd een stream op hun kanaal mogen gooien
 
Uefa youth league is wel even van een andere orde. Is namelijk Champions League voor O19. Dit is een initiatief vanuit de PL buiten de uefa om. Maar psv had best voor zo'n wedstrijd een stream op hun kanaal mogen gooien

Mocht blijkbaar niet, Crystal Palace wilde het doen maar hadden daar geen rechten voor.
 

Samenvatting van Crystal Palace aangezien PSV er weer zo lang over doet. Nassoh liep aardig te dutten bij de gelijkmaker, verder is die Scott Banks er wel een om in de gaten te houden, wel al 21 maar we kunnen nog wel een paar extra vleugelspelers bij PSV-1 gebruiken.
 
Vandaag speelde Jong-PSV haar eerste oefenwedstrijd ter voorbereiding op het nieuwe seizoen, helaas beginnen ze met een 0-3 nederlaag tegen Jong-Sparta Rotterdam. Wel leuk om even naar de selectie te kijken die vandaag speelde, aangezien Jong veel spelers mist die met het 1e meedoen (Van Duiven, Babadi, Land, Van de Blaak, Geerts, Van den Heuvel, Schiks, Comenencia, Nassoh) was er ruimte voor veel O18 spelers om zich te laten zien vandaag. Opstelling:

Smolenaars
El Meliani - Van de Plas - Bos - Dams
Jimenez - Colyn - Evripidou
Jevon Simons - Uneken - Zimuangana

Nader Ahmad - Dagasan - Van de Riet - Houben - Abed - Robin van Duiven - Gilbert - Kwaaitaal - Rovers - Cissé - Kuhn

De proefspelers heb ik dikgedrukt. Veel van de 'talentvollere' spelers begonnen dus op de bank. Dit team heeft een aantal spelers waar ik nog weinig van gezien heb zoals onze Cyprioot Evripidou en groot talent Jevon Simons die na een zware blessure vorig seizoen weer terug is. Twee jaar geleden speelde Simons nog samen met Jason van Duiven de O17-competitie kapot, dus hopelijk kan hij dit seizoen weer terugkrabbelen. Verder wel een aantal spelers die het nooit gaan halen zoals Simon Colyn en Mylian Jimenez, die op hun leeftijd nu eigenlijk met het 1e mee hadden moeten trainen in de voorbereiding. Maar ik ben vooral benieuwd naar hoeveel speeltijd de grotere talenten Van de Riet, Abed, Robin en Kuhn dit seizoen gaan krijgen. Met de jongens van het 1e erbij kan het een leuk seizoen in de KKD worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan