Wedstrijdchat Jong PSV

Ik heb geen tijd om te kijken, maar voor de liefhebbers:


Ik kan nergens een opstelling vinden, de commentatoren van Roda noemen ook geen PSV'ers bij naam dus even een gokje:

1: Peersman
2: Kwaaitaal
3: Van de Blaak
4: Dams (?) (zou Gil y Muiños kunnen zijn)
5: Tytens
6: Comenencia
7: Houben
8: Van den Heuvel
9: Jason van Duiven
10: Nassoh
11: Fofana
 
Ik heb geen tijd om te kijken, maar voor de liefhebbers:


Ik kan nergens een opstelling vinden, de commentatoren van Roda noemen ook geen PSV'ers bij naam dus even een gokje:

1: Peersman
2: Kwaaitaal
3: Van de Blaak
4: Dams (?) (zou Gil y Muiños kunnen zijn)
5: Tytens
6: Comenencia
7: Houben
8: Van den Heuvel
9: Jason van Duiven
10: Nassoh
11: Fofana
Goed dat Kwaaitaal hier ook op rechtsback begint.
 
Bas weet jij eigenlijk wat men van die test spelers vond? Tot dusverre hoorde ik alleen positieve dingen over die jongen uit Trinidad terwijl er een stuk of 6 op proef waren?
 
Bas weet jij eigenlijk wat men van die test spelers vond? Tot dusverre hoorde ik alleen positieve dingen over die jongen uit Trinidad terwijl er een stuk of 6 op proef waren?

Volgens mij willen ze Gilbert, Gijselhart en Mardal wel overnemen. Hangt er ook een beetje vanaf of bijvoorbeeld Colyn nog vertrekt. Voor de rest zijn ze volgens mij allemaal ook weer weg.
 
Jong-PSV verloor afgelopen dinsdag haar laatste oefenduel met 3-2 van promovendus Almere City. Doelpunten van PSV gemaakt door Jason van Duiven en Simon Colyn. Maandaag begint het seizoen voor JPSV thuis tegen Telstar, deze wedstrijd wordt live uitgezonden op ESPN.
 
Laatst bewerkt:
Jong-PSV verloor afgelopen dinsdag haar laatste oefenduel met 3-2 van promovendus Almere City. Doelpunten van PSV gemaakt door Jason van Duiven en Simon Colyn. Maandaag begint het seizoen voor JPSV thuis tegen Telstar, deze wedstrijd wordt live uitgezonden op ESPN.
Jason moet echt verhuurd worden. Hij scoort altijd op KKD niveau, nu een stwp hoger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan