Wedstrijdchat Jong PSV

Mocht AZ- PSV er niet meer toe doen, dan zou ik deze opstelling wel eens willen zien:

Benitez
Mwene-Gerrit-Boscagli-Leysen
Sangare-Tielemans-Simons
El Ghazi-Van Duiven-Silva

Een paar Jong PSV-spelers de kans geven. Nassoh, Land, Babadi of Savio, Commenencia en v/d Blaak of Seelt mogen dan invallen.

Hoe dan ook, ik vind het wel jammer dat er bij PSV dit seizoen nauwelijks ruimte is om talentvolle spelers te laten debuteren. Als ze al een keer bij de selectie spelen dan wordt er door het eerste zo droevig gespeeld dat Ruud het risico niet durft te nemen om ze erin te brengen, maar vaak genoeg zitten ze ook gewoon niet bij de selectie (volgens mij Van Duiven nog geen een keer?). En als je dat vergelijkt met Ajax vind ik dat toch jammer, daar heeft Hato toch al best wat minuten gemaakt en die is van een lichting jonger dan Jason van Duiven. Hier praten we meteen over verhuur want 'misschien is hij wel niet goed genoeg', terwijl ze bij Ajax gewoon spelen. Ik zou zeggen volgend seizoen gewoon met het 1e mee laten doen, krijgt hij te weinig minuten dan kan je hem altijd nog in de winterstop verhuren.


De beelden van gisteravond
 
Hoe dan ook, ik vind het wel jammer dat er bij PSV dit seizoen nauwelijks ruimte is om talentvolle spelers te laten debuteren. Als ze al een keer bij de selectie spelen dan wordt er door het eerste zo droevig gespeeld dat Ruud het risico niet durft te nemen om ze erin te brengen, maar vaak genoeg zitten ze ook gewoon niet bij de selectie (volgens mij Van Duiven nog geen een keer?). En als je dat vergelijkt met Ajax vind ik dat toch jammer, daar heeft Hato toch al best wat minuten gemaakt en die is van een lichting jonger dan Jason van Duiven. Hier praten we meteen over verhuur want 'misschien is hij wel niet goed genoeg', terwijl ze bij Ajax gewoon spelen. Ik zou zeggen volgend seizoen gewoon met het 1e mee laten doen, krijgt hij te weinig minuten dan kan je hem altijd nog in de winterstop verhuren.


De beelden van gisteravond
Die Steur lijkt me wel een prima keeper trouwens. Altijd als ik hem zag, zat hij er goed bij.

Van Duiven weer eens het beste. Ook met passjes, steekballen en voorzetten. Ik ben benieuwd waar en hoe hij het beste zou renderen. Want met zijn kleine fysiek en zijn goeie voetballende vermogen is pure spits misschien niet het beste. Wellicht als valse spits of in een 2 spitsen systeem.
 
Hoe dan ook, ik vind het wel jammer dat er bij PSV dit seizoen nauwelijks ruimte is om talentvolle spelers te laten debuteren. Als ze al een keer bij de selectie spelen dan wordt er door het eerste zo droevig gespeeld dat Ruud het risico niet durft te nemen om ze erin te brengen, maar vaak genoeg zitten ze ook gewoon niet bij de selectie (volgens mij Van Duiven nog geen een keer?). En als je dat vergelijkt met Ajax vind ik dat toch jammer, daar heeft Hato toch al best wat minuten gemaakt en die is van een lichting jonger dan Jason van Duiven. Hier praten we meteen over verhuur want 'misschien is hij wel niet goed genoeg', terwijl ze bij Ajax gewoon spelen. Ik zou zeggen volgend seizoen gewoon met het 1e mee laten doen, krijgt hij te weinig minuten dan kan je hem altijd nog in de winterstop verhuren.


De beelden van gisteravond
Helemaal mee eens.
 
Hoe dan ook, ik vind het wel jammer dat er bij PSV dit seizoen nauwelijks ruimte is om talentvolle spelers te laten debuteren. Als ze al een keer bij de selectie spelen dan wordt er door het eerste zo droevig gespeeld dat Ruud het risico niet durft te nemen om ze erin te brengen, maar vaak genoeg zitten ze ook gewoon niet bij de selectie (volgens mij Van Duiven nog geen een keer?). En als je dat vergelijkt met Ajax vind ik dat toch jammer, daar heeft Hato toch al best wat minuten gemaakt en die is van een lichting jonger dan Jason van Duiven. Hier praten we meteen over verhuur want 'misschien is hij wel niet goed genoeg', terwijl ze bij Ajax gewoon spelen. Ik zou zeggen volgend seizoen gewoon met het 1e mee laten doen, krijgt hij te weinig minuten dan kan je hem altijd nog in de winterstop verhuren.


De beelden van gisteravond
Maar om jonge gasten in te laten vallen heb je wel een goed draaiend team nodig. Nu is het nog bij veel te veel wedstrijden billenknijpen. Zo lang dat niet opgelost wordt zal er geen goede doorstroom zijn.
 
Maar om jonge gasten in te laten vallen heb je wel een goed draaiend team nodig. Nu is het nog bij veel te veel wedstrijden billenknijpen. Zo lang dat niet opgelost wordt zal er geen goede doorstroom zijn.
Klopt in principe.
Maar nu er geen enkele topclub meer wint zonder billenknijpen - ook onze rivalen niet - moet je toch eens wat proberen.
Dus dan toch maar een keer kijken hoe of wat?
 
Die Steur lijkt me wel een prima keeper trouwens. Altijd als ik hem zag, zat hij er goed bij.

Van Duiven weer eens het beste. Ook met passjes, steekballen en voorzetten. Ik ben benieuwd waar en hoe hij het beste zou renderen. Want met zijn kleine fysiek en zijn goeie voetballende vermogen is pure spits misschien niet het beste. Wellicht als valse spits of in een 2 spitsen systeem.
Steur heeft nog niet zo vaak hoeven vissen :drumroll:
Goed gedaan van PSV om die jongen hierheen te halen. Heb alleen de samenvatting gezien van de wedstrijd tegen PEC, maar zie er op flinterdunne basis van dat wel PSV-1 materiaal in.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Hoe dan ook, ik vind het wel jammer dat er bij PSV dit seizoen nauwelijks ruimte is om talentvolle spelers te laten debuteren. Als ze al een keer bij de selectie spelen dan wordt er door het eerste zo droevig gespeeld dat Ruud het risico niet durft te nemen om ze erin te brengen, maar vaak genoeg zitten ze ook gewoon niet bij de selectie (volgens mij Van Duiven nog geen een keer?). En als je dat vergelijkt met Ajax vind ik dat toch jammer, daar heeft Hato toch al best wat minuten gemaakt en die is van een lichting jonger dan Jason van Duiven. Hier praten we meteen over verhuur want 'misschien is hij wel niet goed genoeg', terwijl ze bij Ajax gewoon spelen. Ik zou zeggen volgend seizoen gewoon met het 1e mee laten doen, krijgt hij te weinig minuten dan kan je hem altijd nog in de winterstop verhuren.


De beelden van gisteravond
En daarom staat Ajax ook 3e.
 
Ajax heeft bijna het hele seizoen met een te duur betaalde basis aan gearriveerde spelers gespeeld. Goed genoeg is oud genoeg.
Maar ook met de Taylors, en Renchjes van deze wereld. Ze hadden door moeten pakken zoals wij ook hadden gemoeten na de halve finale CL destijds. Te weinig gehaald en veel te dure missers zijn onze redding geweest.
 
Om 8 uur de aftrap van TOP Oss - JPSV met de volgende spelers:

Peersman
Comenencia - Seelt - Van de Blaak - Leysen
Tielemans - Nassoh - Colyn
Priske - Van Duiven - Sealy

Schiks, Steur, Dams, Tytens, Houben, Jimenez, Van den Heuvel, Arts

Fode Fofana gaat als het goed is mee met het 1e komende zondag, ook Babadi er niet bij. De wedstrijd wordt niet live uitgezonden op ESPN, wel via het schakelprogramma.
 
Vanuit een counter scoort TOP 1-0, geen herhalingen dus ik kan even niet zien waar de fout zat.
 
Rust 1-0 achterstand, de enige kans was een volley van Sealy die op de paal belandde, oftewel het is nog niet veel. Tweede helft kan ik helaas niet kijken.
 
Maar ook met de Taylors, en Renchjes van deze wereld. Ze hadden door moeten pakken zoals wij ook hadden gemoeten na de halve finale CL destijds. Te weinig gehaald en veel te dure missers zijn onze redding geweest.
En Hato die ook de beste van de slechtste was in de belangrijke wedstrijd tegen ons. Als die jeugdspeler een Gakpo is dan zit je goed maar het kan ook een Beerens zijn, Verkoelen of Tamata
 
Jong PSV - FC Eindhoven is een kwartiertje bezig. Soort derby toch :). Nog 0-0. Kan helaas (nog) geen stream vinden (wordt nergens uitgezonden denk ik).

Opstelling:
Peersman
Commenencia - Van de Blaak - Leysen - Jimenez
Tielemans - Nassoh - Colyn
Sealy - Van Duiven - Babadi
 
Terug
Bovenaan Onderaan