Wedstrijdchat Jong PSV

Tim van den Heuvel vervangt Simon Colyn op het middenveld, rechtsbuiten Iggy Houben vervangt August Priske
 
Mooie aanval via Nassoh en Comenencia leidt tot een grote kans van Jason van Duiven, helaas verslaat de keeper hem in een 1 op 1.

Isaac Babadi wordt vervangen door Enzo Geerts, Mylian Jimenez door Matteo Dams.
 
Commenencia wel een leuke speler ook he? Kan zeker niet verdedigen ook?:maniac: Bas

Aan de bal is ie echt goed voor een rechtsback.

Klopt, is er een die vaak loopt te slapen. Speelt vandaag wel aardig maar ik vind hem toch wat tegenvallen dit seizoen. Misschien als Tielemans gepromoveerd wordt volgend seizoen maar weer eens op 6 proberen waar hij in de jeugd ook veel gespeeld heeft.
 
Afgelopen, Heracles promoveert en was een maatje te groot voor Jong-PSV. Niet bijster veel te melden over de 2e helft waarin weinig gebeurde. Volgende wedstrijd op 8 mei tegen PEC.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Afgelopen, Heracles promoveert en was een maatje te groot voor Jong-PSV. Niet bijster veel te melden over de 2e helft waarin weinig gebeurde. Volgende wedstrijd op 8 mei tegen PEC.
PSV is goed voor clubs die promoveren en voor clubs die degraderen. :rolleyes:
 
Ik denk dat hij volgend seizoen wel mee gaat doen in de voorbereiding, net zoals Tielemans en Van Duiven. Babadi is ook nog wel 2 jaar jonger dan Nassoh, alleen vind ik het niet echt een buitenspeler waar Ramzi hem wel constant opstelt. Het helpt ook niet dat Jimenez nou niet echt een geweldige back is die buitenom kan komen om een mooie voorzet te geven. Ik vind Babadi meer een soort Ziyech, kan op zich werken met een goede back ernaast.
Jimenez was toch ook een middenvelder?
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Over drie kwartier live op ESPN Jong-PSV - PEC Zwolle, JPSV met de volgende spelers:

Steur
Comenencia - Seelt - Van de Blaak - Leysen
Tielemans - Nassoh - Colyn
Van Duiven - Fofana - Sealy

Schiks - Smolenaars - Arts - Dams - Houben - Van den Heuvel - Priske - Babadi - Bougafer - Gonzaga
 
JPSV speelt best aardig bij vlagen. Ze zijn vooral zwak bij voorzetten van de zijkant. Van de Blaak had ik al een tijd niet gezien. Was hij geblesseerd?
 
Tielemans valt me ook weer positief op. Leysen lijkt me ook prima. Heb 'm niet vaak zien spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan