Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Mooi toch dat Jong PSV heeft gewonnen?Excelsior - Jong PSV 0-3
2 goals tegen in de extra tijd.
90'+1 en 90'+3 . Alles of niets werd dus duidelijk niets.
Ik heb het helaas aan moeten passen.Mooi toch dat Jong PSV heeft gewonnen?
Klaar voor het grote werk.
Was een mooie van Sealy.Roda JC - PSV 2-2
9 ' 0-1 Eigen goal. Keeper Roda JC valt met de bal in de handen over de doellijn.
90'+4 2-2 Jong PSV scoort in de laatste seconden de gelijkmaker. Uithaal Dante Sealy
Dat kan nog wel eens een leuke worden.Was een mooie van Sealy.
Ach ja even dachten we bij Fofana ook al dat ie zou kunnen aanhaken. We hebben na 2 korte invalbeurten hem nooit meer gezien.Sealy is goed bezig. Maakt 3 goals tegen en in Almere, staat 2-5. Neusje voor de goal. Meenemen naar Amsterdam?
Ben je aan 't kijken? Kreeg een melding van deze wedstrijd en op Futmob krijgt Sealy een 9.7. Doet het wel aardig dusSealy is goed bezig. Maakt 3 goals tegen en in Almere, staat 2-5. Neusje voor de goal. Meenemen naar Amsterdam?
Die ligt er tot de winterstop uitAch ja even dachten we bij Fofana ook al dat ie zou kunnen aanhaken. We hebben na 2 korte invalbeurten hem nooit meer gezien.
Ben het niet aan het kijken, zou niet weten waar. Volg het op livesport.Ben je aan 't kijken? Kreeg een melding van deze wedstrijd en op Futmob krijgt Sealy een 9.7. Doet het wel aardig dus
Er moet toch iemand uit het niets positief verrassen bij ons zou je zeggen..?Ach ja even dachten we bij Fofana ook al dat ie zou kunnen aanhaken. We hebben na 2 korte invalbeurten hem nooit meer gezien.
SchmidtDie ligt er tot de winterstop uit
'Fodé Fofana enkele weken uit roulatie vanwege blessure'
psv.supporters.nl
Ik had het helemaal niet over Schmidt. Ik dacht dat hij gewoon het niveau niet aan zou kunnen. Je grapjes worden steeds minder moet ik zeggenSchmidt
Wat dat betreft zak ik samen met PSV de tomeloze diepte in...Ik had het helemaal niet over Schmidt. Ik dacht dat hij gewoon het niveau niet aan zou kunnen. Je grapjes worden steeds minder moet ik zeggen
Serieus, het lijkt erop of ze op blessures trainen bij PSV ipv voetbal.Die ligt er tot de winterstop uit
'Fodé Fofana enkele weken uit roulatie vanwege blessure'
psv.supporters.nl
Dit verzin je toch niet..Serieus, het lijkt erop of ze op blessures trainen bij PSV ipv voetbal.