Wedstrijdchat Jong PSV

Typisch.
JPSV wint met 3-1 van JA, en bij VI weten ze er dan de kop 'Ünüvar laat zijn klasse zien in kleine kraker' van te maken :rolleyes:

Toen ik t aanklikte dacht ik nog dat JPSV dik had verloren, vanwege die kop. Maar nee, het ging om 1 (!) assist van wederom een megagrootsuperdeluxewondertalent uit amsterdam.
 
Typisch.
JPSV wint met 3-1 van JA, en bij VI weten ze er dan de kop 'Ünüvar laat zijn klasse zien in kleine kraker' van te maken :rolleyes:

Toen ik t aanklikte dacht ik nog dat JPSV dik had verloren, vanwege die kop. Maar nee, het ging om 1 (!) assist van wederom een megagrootsuperdeluxewondertalent uit amsterdam.
Tja, iets met waarom zou je je nog druk maken over zaken waar je geen invloed op hebt... Maar t is weer typisch.
 
Typisch.
JPSV wint met 3-1 van JA, en bij VI weten ze er dan de kop 'Ünüvar laat zijn klasse zien in kleine kraker' van te maken :rolleyes:

Toen ik t aanklikte dacht ik nog dat JPSV dik had verloren, vanwege die kop. Maar nee, het ging om 1 (!) assist van wederom een megagrootsuperdeluxewondertalent uit amsterdam.
Ach wat maakt het uit. Jong Ajax staat op de 19e plaats. :D
Ga zo door en degradeer. Jong Sparta staat op de 2e plaats in de 2e divisie.
Het is nog heel vroeg in het seizoen, maar bij een dergelijke eindstand is Jong Ajax gedegradeerd en Jong Sparta gepromoveerd.
Het zou wel hilarisch zijn als dat zou gebeuren. :lmao:
 
Laatst bewerkt:
Ben echt benieuwd welke van deze jongens nu al zouden kunnen meekomen met het niveau van het Eerste elftal. Gewoon bij een stand van 3-0 tegen tegen een PEC of zo, 2 van zulke talenten mee laten doen. Maar goed, eerst kijken of Fofana al wel genoeg kansen gaat krijgen…
 
Ben echt benieuwd welke van deze jongens nu al zouden kunnen meekomen met het niveau van het Eerste elftal. Gewoon bij een stand van 3-0 tegen tegen een PEC of zo, 2 van zulke talenten mee laten doen. Maar goed, eerst kijken of Fofana al wel genoeg kansen gaat krijgen…

Ja en Oppegard mag ook wel meer speelminuten maken. Als Max geblesseerd raakt dan moet je die jongen meteen in het diepe gooien
 
Ben echt benieuwd welke van deze jongens nu al zouden kunnen meekomen met het niveau van het Eerste elftal. Gewoon bij een stand van 3-0 tegen tegen een PEC of zo, 2 van zulke talenten mee laten doen. Maar goed, eerst kijken of Fofana al wel genoeg kansen gaat krijgen…

Alleen Fofana en Oppegard denk ik, de rest is of te jong of niet goed genoeg voor PSV.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En die Baksyuko en Antonisse dan? Of Babadi? De leeftijd zegt me eigenlijk niet zoveel. Wat goed is komt snel.

Zo goed vind ik Bakayako en Antonisse (nog) niet. Ja je zou ze er in kunnen zetten als je 3-0 voor staat tegen RKC, maar goed dat kan je met iedere jeugdspeler doen. Babadi speelt nog niet eens bij Jong-PSV, laat hem eerst daar maar de basis halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan