Wedstrijdchat Jong PSV

Vraag me af in hoeverre het grote verschil in prestaties van JPSV met JUtrecht en JAZ te wijten is aan teamprestatie of individuele kwaliteit. Als het laatste het geval is dan mag John de beste talenten van JUtrecht wegplukken. Az weet PSV goed buiten de deur te houden tenzij het om droomdeals als Luckassen gaat
 
Vraag me af in hoeverre het grote verschil in prestaties van JPSV met JUtrecht en JAZ te wijten is aan teamprestatie of individuele kwaliteit. Als het laatste het geval is dan mag John de beste talenten van JUtrecht wegplukken. Az weet PSV goed buiten de deur te houden tenzij het om droomdeals als Luckassen gaat
Nou, dat is voor het eerst dat die hoog staan. Ik begreep je post eerst al niet. Die zakken nog wel weg, hoor.
 
Beiden. Tot nu toe hebben die nooit wat klaargespeeld in de eerste divisie.

Zegt natuurlijk vrij weinig bij Jong elftallen aangezien er elke jaar een bak nieuwe talenten doorstromen. Ik zou als Berry zijnde wel een oogje in het zeil houden, ervan uitgaande dat een ritje naar Alkmaar of Utrecht te doen is voor hem
 
Nou dat was niet zo best, welgeteld 1 kans in de 2e helft. Wel vrij treurig dat topploeg ADO den Haag met 10 man op eigen helft speelt en tijd gaat rekken teggen JPSV. Hopelijk blijven ze nog een jaartje in de KKD!
 
Nou dat was niet zo best, welgeteld 1 kans in de 2e helft. Wel vrij treurig dat topploeg ADO den Haag met 10 man op eigen helft speelt en tijd gaat rekken teggen JPSV. Hopelijk blijven ze nog een jaartje in de KKD!
Thanks voor de update. Zelf geen tijd om te kijken vandaag, maar vind wel leuk om mee te krijgen hoe het eraan toe gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan