Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
We zouden dit soort jinx zaken niet meer posten hier, remember??Maxi heeft gewoon alle blessures van zijn carrière opgebruikt. Raakt niet meer geblesseerd vanaf nu, akkoord?
Zijn we eindelijk van Viergever verlost...We zouden dit soort jinx zaken niet meer posten hier, remember??
Foutje. Ik accepteer bij deze een block als ik het hier heb gejynxed.We zouden dit soort jinx zaken niet meer posten hier, remember??
Ik vond vorig jaar die Saibari wel wat hebben.JPSV - Oss is 2-2 geëindigd, goals van Tielemans en Bakayoko. Had beter gekund, maar niet meer de laagst geklasseerde Jong team!
Bakayoko en Saibari gaan trouwens mee naar Sittard zondag:
Willem II
Die vd Blaak, is dat die talentvolle verdediger die we van Feyenoord hebben gehaald?
Ja dat was mij begin september ook al medegedeeld, desalniettemin welkom op het forum nieuwelingWillem II
Dank, is er onder Jong PSV geen pagina over Emmanuel ?Ja dat was mij begin september ook al medegedeeld, desalniettemin welkom op het forum nieuweling
Hij heeft een topic https://forum.psv.nl/index.php?threads/emmanuel-van-de-blaak-v.904/Dank @jau
Dank, is er onder Jong PSV geen pagina over Emmanuel ?
Spelen er nog wat bekende / veel genoemde namen?93e minuut: 2-0 achter tegen Emmen.
En helaas pakken alle 3 de andere Jong ploegen wel een puntje.93e minuut: 2-0 achter tegen Emmen.
Zijn er niet wat spelers bij de eerste selectie gehaald door de afwezigen bij ons?Spelen er nog wat bekende / veel genoemde namen?
Volgens mij ook daar veel (langdurig) geblesseerden.Spelen er nog wat bekende / veel genoemde namen?
Veel jonkies hoorde ik op tv inderdaad.Volgens mij ook daar veel (langdurig) geblesseerden.
ProfessioneleVolgens mij ook daar veel (langdurig) geblesseerden.
Ja, en helaas juist bij hen die het dichtst zaten bij een plek in de selectie van het eerste.Volgens mij ook daar veel (langdurig) geblesseerden.