Wedstrijdchat Jong PSV

Met nog enkele minuten te gaan staat JPSV zowaar eens op voorsprong, 3-1 tegen de mannen van de heen en weer.
 
Jong PSV - Eindhoven 2-1

41' :BALL: 1-0 Ngonge (Penalty)
84' :BALL: 1-1 Biemans
90'+3' :BALL: 2-1 Schoonbrood

Weer eens gewonnen. De 3e overwinning in 11 wedstrijden.
Het was wel op de nipper. :maniac:
 
:giggle: Er zijn veel spelers van Jong PSV vertrokken. Ik hoop dat hetgeen er nu staat toch een beetje wil groeien, want het is wel heeeeeeeeel moeizaam
 
Er loopt heel weinig talent daar bij Jong PSV. Zowel verdedigend als bij de andere linies heel wat middelmaten.
 
2-3 geëindigd. Jong PSV pakt hier de eerste punten in een uitwedstrijd dit seizoen, en lekker 3 punten tegelijkertijd. Moeizaam, maar het is niet anders.
 
Er loopt heel weinig talent daar bij Jong PSV. Zowel verdedigend als bij de andere linies heel wat middelmaten.

Zit inderdaad niet zo heel veel tussen. Ledezma laat af en toe nog wel eens wat leuks zien, maar is het genoeg om door te stoten naar de top, of wordt het een Mauro jr verhaal? Sidibe was blijkbaar de man vandaag, maar leek daarvoor ook stil te staan in zijn ontwikkeling; Ngonge nog niet genoeg van gezien. Mendonca zou misschien nog iets kunnen worden. Claudio Gomes? Naam en kop spreken aan, maar weet niet of het iets is. De rest is sowieso brandhout.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Heb die jongen veel zien spelen bij de onder 19 van Ruud. Heeft iets speciaals die ik alleen bij jongens als Memphis, Ihattaren en Bergwijn heb gezien. Dat hij zo’n goal maakt in zijn eerste wedstrijd in het betaald voetbal, onderstreept maar weer eens hoe goed hij is. Vind hem ook qua spel veel van Memphis weg hebben.
 
Laatst bewerkt:
Heb die jongen veel zien spelen bij de onder 19 van Ruud. Heeft iets speciaals die ik alleen bij jongens als Memphis, Ihattaren en Bergwijn heb gezien. Dat hij zo’n goal maakt in zijn eerste wedstrijd in het betaald voetbal, onderstreept maar weer eens hoe goed hij is. Vind hem ook qua spel veel van Memphis weg hebben.
Sterk ook, zo te zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan