Wedstrijdchat Jong PSV

Duidelijk, was ik niet van op de hoogte.

Toch zou het in mijn optiek niet verkeerd zijn -en daarnaast een blijk van vertrouwen c.q. beloning voor zijn goede periode- om zijn contract met meerdere jaren te verlengen. Hem een contract voorschotelen tot aan 2022/2023 lijkt mij geen verkeerde optie.
Die fout hebben ze ooit met Zoet gemaakt na een lucky wedstrijd tegen Atletico.
 
Die fout hebben ze ooit met Zoet gemaakt na een lucky wedstrijd tegen Atletico.
Nogal een verschil natuurlijk of je een eerste elftal speler voor meerdere jaren -en bijbehorend salaris- vastlegt voor langere periode, of een jeugdspeler met potentie natuurlijk.

Daarnaast het langere tijd verlengen van Zoet was toen der tijd een logische zet, een waarmee PSV als het ware zijn financien probeerde veilig te stellen.
 
Nogal een verschil natuurlijk of je een eerste elftal speler voor meerdere jaren -en bijbehorend salaris- vastlegt voor langere periode, of een jeugdspeler met potentie natuurlijk.

Daarnaast het langere tijd verlengen van Zoet was toen der tijd een logische zet, een waarmee PSV als het ware zijn financien probeerde veilig te stellen.
Is ook zo.
Zoet aangaande wist ik al na 3 wedstrijden dat je die nooit verkocht zou krijgen.
 
Is ook zo.
Zoet aangaande wist ik al na 3 wedstrijden dat je die nooit verkocht zou krijgen.
Persoonlijk denk ik dat Zoet best verkocht had kunnen worden de afgelopen jaren. PSV heeft echter het momentum voor hem laten aflopen en nu zit je inderdaad met een keeper die je aan de straatstenen niet kwijt krijgt -mede vanwege zijn riante salaris uiteraard-. Een gemiste kans voor zowel PSV als Zoet zelf.
 
Persoonlijk denk ik dat Zoet best verkocht had kunnen worden de afgelopen jaren. PSV heeft echter het momentum voor hem laten aflopen en nu zit je inderdaad met een keeper die je aan de straatstenen niet kwijt krijgt -mede vanwege zijn riante salaris uiteraard-. Een gemiste kans voor zowel PSV als Zoet zelf.
Misschien waar, plus dat Zoet net als Zyjech denkt bij de absolute wereldtop te horen waardoor hij al eventueel geïnteresseerde clubs bij voorbaat kansloos liet.
 
Nou, het verschil is dat jij beweert dat Zoet denkt dat hij tot de wereldtop hoort.

Als ik een voetballer was geweest bij PSV en er was bijvoorbeeld interesse van Toulouse dan zou ik liever bij PSV blijven, is (voor mij) een veel mooiere club.
Als ik zijn interviews zie de laatste jaren was meneer zelden ontevreden over zijn eigen optreden. Luuk de Jong had daar ook zo een handje van.
 
Jong PSV komt te kort in beloftentopper

link

o.O topper ??? :confused: Jong Ajax staat op de 6e plaats en PSV op de 18e plaats. :rolleyes:
Het is eerder een beloftentobber. :sad:
 
Terug
Bovenaan Onderaan