Wedstrijdchat Jong PSV

Ik tel 6 mensen die normaal gesproken in de verdediging spelen, 3 middenvelders en 1 aanvaller? Wat een matig team is dit zeg, grote kans dat dit een hele pijnlijke afstraffing gaat worden.
 
Ik tel 6 mensen die normaal gesproken in de verdediging spelen, 3 middenvelders en 1 aanvaller? Wat een matig team is dit zeg, grote kans dat dit een hele pijnlijke afstraffing gaat worden.
Ja viel me ook al een beetje op. Theunissen lijkt linksbuiten te staan i.p.v. zijn positie linksback bijvoorbeeld..
 
Ik tel 6 mensen die normaal gesproken in de verdediging spelen, 3 middenvelders en 1 aanvaller? Wat een matig team is dit zeg, grote kans dat dit een hele pijnlijke afstraffing gaat worden.

Denk dat je daar niet heel bang voor hoeft te zijn. De echte talenten van Jong Ajax waren mee naar Qatar en spelen vandaag niet mee. Alleen Salah-Edinne (linksback) en Q.Timber (aanvallende middenvelder) zijn mooie talenten en verder doet Dest mee om wedstrijdritme op te doen. Voor de rest stelt het aan onze kant ook barweinig voor vanavond.
 
Denk dat je daar niet heel bang voor hoeft te zijn. De echte talenten van Jong Ajax waren mee naar Qatar en spelen vandaag niet mee. Alleen Salah-Edinne (linksback) en Q.Timber (aanvallende middenvelder) zijn mooie talenten en verder doet Dest mee om wedstrijdritme op te doen. Voor de rest stelt het aan onze kant ook barweinig voor vanavond.

Hetzelfde geldt voor PSV, geen De Haas, Gomes, Ledezma, Madueke, Sidibe en Vertessen. Verschil is dat PSV zelfs mét deze spelers 17e staat. Het gros van wat nu in de basis staat is echt niet om aan te gluren. Ik kan me haast niet voorstellen dat het Ajax dat nu speelt ook maar in de buurt van gelijkwaardig is van dit PSV.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nou, zoals verwacht een bloedeloos gelijkspel dus, zoals beschreven in het wedstrijdverslag. Wist bij het zien van de opstelling al dat het niet de moeite waard zou zijn. Wanneer Ekkelenkamp wordt bestempeld als de uitblinker weet je genoeg :ROFL: :ROFL:
 
Goed resultaat voor PSV denk ik. Heb de wedstrijd zelf niet gezien maar hoorde dat Ajax de betere was. Maar goed met 6 verdedigers in de basis mag je ook wel de 0 houden.

Wel opvallend dat Catic wel inviel maar niet in de basis stond, ik neem aan dat Gloster linksbuiten stond? Ik mag hopen dat Catic niet helemaal fit was anders snap ik echt niets van die opstelling.
 
Uit bij Volendam, a 14 minuten op achterstand. In de 34e minuut moet Maxime Soulas d'r af met rood. Maar ondertussen toch 1-2, 2x Ledzema. Kijken of ze t volhouden.
 
Ik heb Ledezma al vaker mooi individuele staaltjes zien doen. Prachtig lobje, goed afgemaakt.

Voor een AM zijn z'n stats wel erg laag. 4 doelpunten dit seizoen en dat was tegen 2 ploegen, in de 20 wedstrijden die hij speelde. Daarnaast ook maar 1 assist. Dat rendement mag dan wel omhoog.
 
De keeper van Excelsior krijgt een rode kaart tegen Jong PSV. Je leest het goed, de rode kaart is voor de tegenstander. Het zal toch niet..

 
Terug
Bovenaan Onderaan