Wedstrijdchat Jong PSV

Is onze beloftenelftal dan zo matig...?? Ik begrijp van Penalty dat Jong PSV op de 18e plaats staat....hmmm...dat is wel dramatisch slecht....:fear::sad:
Ja als je ziet wat er weg is gegaan of naar het 1e. Staat volgens mij nagenoeg een nieuw elftal. Gemiddelde leeftijd is ondertussen erg laag denk ik. Kan niet wakker liggen van deze resultaten zegt erg weinig.
 
Ja als je ziet wat er weg is gegaan of naar het 1e. Staat volgens mij nagenoeg een nieuw elftal. Gemiddelde leeftijd is ondertussen erg laag denk ik. Kan niet wakker liggen van deze resultaten zegt erg weinig.
Nou, ze moeten wel degradatie voorkomen natuurlijk.
 
Hmm, dat dacht ik. Utrecht en AZ zijn toch ook gepromoveerd?
Dit seizoen is de degradatie/promotie tussen de Eerste en Tweede divisie nog bevroren.

Volgens mij is Jong FC Utrecht niet gepromoveerd maar soort van overgeplaatst om het aantal clubs weer naar 20 te krijgen. Het jaar daarna (een van de weinige seizoenen met wel promotie en degradatie) promoveerde Jong AZ ten koste van Achilles.
 
Overigens zie ik dat KNVB naar dit toe werkt: 4 beloften in eerste divisie, 2 in tweede divisie, 2 in beide derde divisies met daar onder een beloftencompetitie.

Kunnen beloftenteams dan nooit promoveren of degraderen? Of gaat straks de laagst geklasseerde beloftenteam automatisch degraderen?
Heel vreemd, je krijgt dan een soort competitie in een competitie.
 
Jong PSV staat op de 20e en dus laatste plaats. :oops:
Ach dit seizoen degradeert er geen ploeg uit de 1e divisie. :sleep:

Zal me niks verbazen als Jong PSV ook als laatste gaat eindigen. Er staat zoveel middelmaat op het veld. Te beginnen met die Fransman achterin, kan er echt helemaal niks van. Rechtsback kan er niks van. Keeper kan er niks van, en ook veel te klein. Aanvalled machteloos, al is Sidibe wel een leuk talent. Middenveld pover. Je ziet wel dat die Ledezma de beste speler is van het team, maar kerel kan het ook niet alleen. Veldspel ook heel matig.

Nee, het gaat voor Jong PSV erg moeilijk worden om veel wedstrijden te winnen. Tuurlijk staat ontwikkeling van de spelers op 1, maar je wilt natuurlijk ook niet laatste worden.
 
Is onze beloftenelftal dan zo matig...?? Ik begrijp van Penalty dat Jong PSV op de 18e plaats staat....hmmm...dat is wel dramatisch slecht....:fear::sad:

Da's inderdaad slecht, zeker als je kijkt naar het niveau van de eerste divisie. De eerste divisie is het niveau van de eredivisie, maar dan nóg slechter. En dan onderaan staan.
 
Da's inderdaad slecht, zeker als je kijkt naar het niveau van de eerste divisie. De eerste divisie is het niveau van de eredivisie, maar dan nóg slechter. En dan onderaan staan.
Maar PSV was toch de opleidingsschool van Nederland? En zeker na die gehele renovatie van De Herdgang, waardoor alle topfaciliteiten aanwezig zijn om onze talenten naar een hoger niveau te tillen....Jong PSV zou toch minimaal in het linkerrijtje van de Eerste Divisie thuis moeten horen....schandalig !! Moeten onze scouts dan niet beter rondkijken in binnen- en buitenland, en de grote talenten naar Eindhoven lokken..?? Nogmaals, aan het eind van het seizoen vind ik dat Jong PSV het aan zijn stand en status verplicht is om minimaal in het linkerrijtje te eindigen van de Eerste Divisie....!!
 
Maar PSV was toch de opleidingsschool van Nederland? En zeker na die gehele renovatie van De Herdgang, waardoor alle topfaciliteiten aanwezig zijn om onze talenten naar een hoger niveau te tillen....Jong PSV zou toch minimaal in het linkerrijtje van de Eerste Divisie thuis moeten horen....schandalig !! Moeten onze scouts dan niet beter rondkijken in binnen- en buitenland, en de grote talenten naar Eindhoven lokken..?? Nogmaals, aan het eind van het seizoen vind ik dat Jong PSV het aan zijn stand en status verplicht is om minimaal in het linkerrijtje te eindigen van de Eerste Divisie....!!
Er zijn er gewoonweg teveel in 1 keer doorgebroken. Logisch dat de eigen vijver weer opnieuw gevuld moet worden, en dat kost even tijd. Wanneer Jong PSV nu op plek 1 zou staan had dat ook kunnen betekenen dat de talenten topniveau eerste divisie zouden zijn geweest en niet meer dan dat.
 
Maar PSV was toch de opleidingsschool van Nederland? En zeker na die gehele renovatie van De Herdgang, waardoor alle topfaciliteiten aanwezig zijn om onze talenten naar een hoger niveau te tillen....Jong PSV zou toch minimaal in het linkerrijtje van de Eerste Divisie thuis moeten horen....schandalig !! Moeten onze scouts dan niet beter rondkijken in binnen- en buitenland, en de grote talenten naar Eindhoven lokken..?? Nogmaals, aan het eind van het seizoen vind ik dat Jong PSV het aan zijn stand en status verplicht is om minimaal in het linkerrijtje te eindigen van de Eerste Divisie....!!


Komt goed hoor!
 
Maar PSV was toch de opleidingsschool van Nederland? En zeker na die gehele renovatie van De Herdgang, waardoor alle topfaciliteiten aanwezig zijn om onze talenten naar een hoger niveau te tillen....Jong PSV zou toch minimaal in het linkerrijtje van de Eerste Divisie thuis moeten horen....schandalig !! Moeten onze scouts dan niet beter rondkijken in binnen- en buitenland, en de grote talenten naar Eindhoven lokken..?? Nogmaals, aan het eind van het seizoen vind ik dat Jong PSV het aan zijn stand en status verplicht is om minimaal in het linkerrijtje te eindigen van de Eerste Divisie....!!
Even kijken wie er weg zijn en hoe oud de spelers zijn, die er nu spelen.
 
Chris Gloster speelde vrijwel elke bal terug naar achteren terwijl ze op dat moment 0-1 achterstaan. Sidebe veels te laat gebracht.
Aanvallend was het matig, Ngonge weinig van gezien. De enige die er echt uitspringt is Ledezma. En waar was Noni?
Van de Meulenhoff matige keeper, Rouloux en Unnerstall waren ook inzetbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan