VVV-Venlo - PSV | Zondag 15 oktober 2017 | Eindstand: 2-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als ik FOX moet geloven is het nog al een domme zet van PSV geweest om Leemans te laten gaan? Wordt gesproken alsof hij de techniek van Nilis heeft joh...

Leemans heeft zich bij VVV mooi ontwikkeld, maar om nu te zeggen dat PSV een wereldvoetballer heeft laten gaan...
 
Domme Isimat, maar wel extra ergerlijk dat Makkelie PSV aan de andere kant een duidelijke strafschop onthield. Wel typisch Makkelie natuurlijk, dat dan wel weer. Met hem in het veld speelt PSV steevast tegen 12 man.
 
Je geeft hem ook de kans om die penalty te geven. Klote kut Isimat. Waarom hebben we iedere jaar ook van die kansloze verdedigers? De zoveelste penalty die Isimat weggeeft.
 
:unsure:Toch was het de Jong die echt prima combineerde met Locadia waar het doelpunt uit voortkwam.

Dat was dan ook het enige goede. Verder draagt hij niks bij aan PSV. Net als Cocu overigens. Ze missen snelheid en creativiteit voorin als de Jong speelt. Kun je net zo goed Koopmans in de spits zetten. Alhoewel die waarschijnlijk beter is dan de Jong
 
Godverse kut Isimat, wat ben jij een ongelofelijke lul zeg.

Felicitaties aan Makkelie, je doet je plicht weer!
 
Ik zit net 10 minuten te kijken maar volgens mij werd de hele wedstrijd tot nu toe gedomineerd. Dan verneuk je het weer door zo'n F'je achterin en door zo'n zak hooi met een fluit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan