VVV-Venlo - PSV | Zondag 15 oktober 2017 | Eindstand: 2-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Voor de corner van VVV werd een duidelijke overtreding op Hendrix gemaakt. Werd ook al niet voor gefloten. :(
 
Voorin wordt er goed gecombineerd en is er veel beweging. Arias staat al op geel en de scheids is Makkelie, dus dat is wel zorgwekkend idd.

Jammer dat Luuk de Jong er niet aan mee doet. Misschien een aardige kopbal op Locadia maar hij is traag, techniek 0,0 en de draaicirkel van een tractor. Het aanvalsspel lijdt onder zijn aanwezigheid. Ik ben helemaal klaar met de voetballer de Jong :FP:
 
Als ik FOX moet geloven is het nog al een domme zet van PSV geweest om Leemans te laten gaan? Wordt gesproken alsof hij de techniek van Nilis heeft joh...
 
Jammer dat Luuk de Jong er niet aan mee doet. Misschien een aardige kopbal op Locadia maar hij is traag, techniek 0,0 en de draaicirkel van een tractor. Het aanvalsspel lijdt onder zijn aanwezigheid. Ik ben helemaal klaar met de voetballer de Jong :FP:

:unsure:Toch was het de Jong die echt prima combineerde met Locadia waar het doelpunt uit voortkwam.

 
Als ik FOX moet geloven is het nog al een domme zet van PSV geweest om Leemans te laten gaan? Wordt gesproken alsof hij de techniek van Nilis heeft joh...

Rekenen we Cocu ook aan. Als ik jeugdspeler was ging ik ook weg. Zolang Cocu en spelers als de Jong de opstelling bepalen dan krijgt de jeugd nooit een kans. Dit is toch een uitgelezen wedstrijd om bijv. Gudmonsson of Rigo de kans te geven
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan