VVV-Venlo - PSV | Zondag 15 oktober 2017 | Eindstand: 2-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
En weer onverwachts puntverlies van Feyenooit.

Kom op. Bij winst, 5 punten voorsprong op zowel Ajax als Feyenooit, en ze moeten volgende week tegen elkaar.
 
En weer onverwachts puntverlies van Feyenooit.

Kom op. Bij winst, 5 punten voorsprong op zowel Ajax als Feyenooit, en ze moeten volgende week tegen elkaar.

Daarbij, doelsaldo PSV 21-6, Ajax 19-6, Feyenoord 16-6. Winnen en de nul houden is mooi, groot winnen en je slaat n gaatje met t doelsaldo!

VVV speelt niet slecht dit seizoen, maar als wij gewoon scherp aan de wedstrijd beginnen moeten we het voor rust kunnen beslissen.
 
Nog steeds geen nieuws of Lozano meedoet. Ik vind het maar niks dat PSV in alles zo geheimzinnig doet. Ik ga ervan uit dat die er niet bij is, en dat Locadia op linksbuiten staat en De Jong in de spits.
 
Nog steeds geen nieuws of Lozano meedoet. Ik vind het maar niks dat PSV in alles zo geheimzinnig doet. Ik ga ervan uit dat die er niet bij is, en dat Locadia op linksbuiten staat en De Jong in de spits.

Denk dat VVV het ook niet handig vindt dat ze nog niet weten hoe wij spelen ;) Maar n 4-4-2 met Locadia en De Jong kan misschien ook, zo heel af en toe verrast Cocu dit seizoen.

Vraag me overigens ook af of Lukassen al fit is?
 
Luuk de Jong heeft voor het laatst gescoord op 11 maart 2017. Het is weer eens tijd dat hij scoort. :shifty:
 
OMG, heeft Cocu aandelen in Luuk de Jong? Waarom niet het vertrouwen aan Locadia geven en bijv. Gudmonsson opstellen. Wat een slappe hansworst is die Cocu toch. Er is niks veranderd tov vorig seizoen gewoon :FP:
 
Gelukkig niet om 12:30, anders waren letterlijk alle ingrediënten voor een verliespartij van PSV aanwezig geweest. Nu blijft slechts over de eerste wedstrijd na interlandweken (traditioneel maakt PSV dan een slechte beurt), uit, tegen een niet aansprekende promovendus, die ook nog eens in vorm is, op een hoogstwaarschijnlijk enorm stroef kunstgrasveld, en dit alles nadat PSV een moeilijk blok in principe goed heeft afgesloten waardoor er weer ruimte is ontstaan om de misplaatste 'het komt wel goed, wij doen dat even op halve kracht' instelling een plekje tegen geven tussen de oren van de spelers. Zo gezien zou het wel eens een zwaardere test kunnen worden dan die wedstrijden van dat afgesloten 'zware blok'.

Oh ja, en Makkelie is de scheids ... :sick:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan