VVV-Venlo - PSV | Zondag 15 oktober 2017 | Eindstand: 2-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tja, op het oliedomme weggeven van de penalty door Isimat na, was het eigenlijk beste een goede eerste helft. Dit houdt in dat PSV dus voor het eerst dit seizoen 2 goede helften zal moeten gaan spelen en doelgerichter gaan worden, plus als het aan de scheids ligt laat PSV hier vandaag punten liggen, dus werk aan de winkel.
 
Laatst bewerkt:
Tja, op het oliedomme weggeven van de penalty door Isimat na, was het eigenlijk beste een goede eerste helft. Dit houdt in dat PSV dus voor het eerst dit seizoen 2 goede helften zal moeten gaan spelen en doelgerichter gaan worden, plus als het aan de scheids ligt laat PSV hier vandaag punten liggen, dus werk aan de winkel.

Eens!
 
Lozano erin en van mij part Maher ook. Creativiteit erbij en je walst over die plasticboeren heen, terugtrappen naar de Tommy Grass League
 
Tja, op het oliedomme weggeven van de penalty door Isimat na, was het eigenlijk beste een goede eerste helft. Dit houdt in dat PSV dus voor het eerst dit seizoen 2 goede helften zal moeten gaan spelen en doelgerichter gaan worden, plus als het aan de scheids ligt laat PSV hier vandaag punten liggen, dus werk aan de winkel.

Je heerst wel in de 1e helft, maar toch maakt het hele team (op Schwaab en Zoet na) domme fouten, terwijl het totaal niet hoeft. Slechte passes, Slecht verdedigen, domme overtredingen.
 
599013e3c11c7-Isimat.png

Als PSV punten verspeelt is hij Domoor en Ezel van de week.

De laatste 3 Penalty's die PSV tegen kreeg zijn allemaal op dezelfde wijze veroorzaakt door Isimat. :mad: :tom:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Als Makkelie fluit moet je als PSV zijnde altijd een beetje extra geven om toch te winnen. Verder een prima pot. Achterin blijft het billen knijpen. Of zou het normaal zijn dat de speler die je niet goed genoeg vond voor je eigen basiself al 5 kansen heeft gehad?
 
Als ik zo de analyse hoor dan ben ik er wel van overtuigd dat die wedstrijd gewonnen wordt, gewoon doordrukken en Isimat gaat maar lekker de paal knuffellen.
 
Frappant ook weer dat Fox de domme overtredingen van Isimat laat zien maar volledig over de niet gegeven strafschop voor PSV heen lult. Waardeloze presentator toch weer die Toine ‘jankbal’ van Peperstraten
 
Ik zie de penalties die Isimat al heeft veroorzaakt dit seizoen. Misschien trainen met gespalkte handen, dat hij niemand kan vastpakken?
 
Eigenlijk wel bizar he.
Misschien eens Isimat eruithalen en een Maher/Mauro junior erinzetten, maar oke, dat zal Cocu nooit doen.

69ste minuut Hendrix -> Luckassen
78ste minuut Rosario -> Pereiro
90ste minuut Bergwijn -> Maher
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan