PSVkanalles
Assistent Coach
Je hebt gelijk. Ik zat fout.Ze hadden al 5x gewisseld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt gelijk. Ik zat fout.Ze hadden al 5x gewisseld
Die jaren dat we afhankelijk zijn?En dat begint morgen!
Tja, hij vond de kaart voor Ueda belachelijk. Die leek me nu juist compleet terecht.![]()
Simon Zwartkruis haalt hard uit naar arbitrage: ‘Jeroen Manschot spande uiteindelijk de kroon’
De strijd om de Johan Cruijff Schaal was afgelopen zondag zonder twijfel een spektakel. Scheidsrechter Jeroen Manschot kreeg echter veel kritiek te verduren, ook van Simon Zwartkruis van Voetbal International. “Het spande erom, wat chaotischer was tijdens de strijd om de Johan Cruijff Schaal: de...derotterdammert.nl
Het wordt niet volledig doodgezwegen, tevens eens dat de wedstrijd zeer waarschijnlijk anders verlopen was als het 2e geel wel gegeven was. Er was nog flink speeltijd, en was het wel op pingels aangekomen dan was dat toch ook anders met een veldspeler op de goal.
Het was vooral kolderiek. Hij had deze op zich met een glimlach af kunnen doen.Tja, hij vond de kaart voor Ueda belachelijk. Die leek me nu juist compleet terecht.
Waarom? Opzettelijk een hoofdblessure faken om het spel stil te leggen. Niet sportief, dus geel waardigHet was vooral kolderiek. Hij had deze op zich met een glimlach af kunnen doen.
FAken of was het de schrik, kreeg niet t gevoel dat ie met de scheids bezjg was met zijn actie, had volgens mij ook niet door dat die het spel stillegde.Waarom? Opzettelijk een hoofdblessure faken om het spel stil te leggen. Niet sportief, dus geel waardig
Precies dat. Dat maakte het ook kolderiek. Ik had niet de indruk dat Ueda de boel aan het traineren was.FAken of was het de schrik, kreeg niet t gevoel dat ie met de scheids bezjg was met zijn actie, had volgens mij ook niet door dat die het spel stillegde.
Maar met de ingezette lijn van spelbederf aanpakken was de kaart ook weer niet vreemd.Precies dat. Dat maakte het ook kolderiek. Ik had niet de indruk dat Ueda de boel aan het traineren was.
Ook eens. Gedoe man, die kaarten. Alleen maar omdat voetballers alle vormen van spelbederf aanpakken om te kunnen winnen.Maar met de ingezette lijn van spelbederf aanpakken was de kaart ook weer niet vreemd.
Zou mooier zijn als clubs zelf spelers gaan passeren bij onsportief gedrag.Ook eens. Gedoe man, die kaarten. Alleen maar omdat voetballers alle vormen van spelbederf aanpakken om te kunnen winnen.
Kost geld, dus nee.Zou mooier zijn als clubs zelf spelers gaan passeren bij onsportief gedrag.
Kwam op mij over als misverstand tussen scheids en Ueda. Kan gebeuren.Precies dat. Dat maakte het ook kolderiek. Ik had niet de indruk dat Ueda de boel aan het traineren was.
Ik vind zeker terecht, zeker gezien het continue gerol en de aanstelleritus van de Feyenoorders.FAken of was het de schrik, kreeg niet t gevoel dat ie met de scheids bezjg was met zijn actie, had volgens mij ook niet door dat die het spel stillegde.
Not bad.Potverdikke... leuke dame achter Sjoerd![]()
Ik zag dr ook meteen. Sv werkt aan de kijkcijfers..Potverdikke... leuke dame achter Sjoerd![]()
Jammer dat ze net de ogen dicht heeft.Bekijk bijlage 6920
Ff kijken of dit werkt
Wie let op d'r ogenJammer dat ze net de ogen dicht heeft.