Voetbaltalkshows

En dat begint morgen!
Die jaren dat we afhankelijk zijn? :)
Op het eerste weegmoment vorige week bleek dat wij nog niet zo ver waren als we hoopten. Saibari is nog niet constant, na een goede pot tegen Valencia onzichtbaar tegen Feyenoord, achterin een gatenkaas en voorin meer opportunisme dan echt uitgespeelde kansen. Bovendien ben ik steeds minder fan van Lang. Niet om zijn talent, maar om het feit dat hij steeds meer op Memphis begint te lijken. Maniertjes. Kortom, ik ben nog wat sceptisch. Maar beste Earnie - en ik weet dat je meeleest en mijn bijdragen enorm waardeert- Sepp, Milan en Robin erbij geven mij heel gauw dat goede gevoel weer terug. ;)

Het wordt niet volledig doodgezwegen, tevens eens dat de wedstrijd zeer waarschijnlijk anders verlopen was als het 2e geel wel gegeven was. Er was nog flink speeltijd, en was het wel op pingels aangekomen dan was dat toch ook anders met een veldspeler op de goal.
Tja, hij vond de kaart voor Ueda belachelijk. Die leek me nu juist compleet terecht.

FAken of was het de schrik, kreeg niet t gevoel dat ie met de scheids bezjg was met zijn actie, had volgens mij ook niet door dat die het spel stillegde.
Ik vind zeker terecht, zeker gezien het continue gerol en de aanstelleritus van de Feyenoorders.

Terug
Bovenaan Onderaan