Dubieus? Was overtreding van Zerrouki zelf.

VI kijk ik nooit. Op de AD voetbal podcast vonden ze ook dat Wellenreuter ook zijn tweede gele had moeten krijgen.
Velen kijken wel VI, dus...

Het niet gegeven rood was - weer - beslissend en als wij zo hadden gewonnen ging het daar nu nog over op alle zenders.
Dan was het een schande geweest.
Nu l*llen we er niet meer over in de media.
Hoe manipuleer ik het "collectief geheugen" ,dat is wat veel media doen.

Ze hadden geen wissels meer dus had een veldspeler op goal gemoeten. Met nog 20 minuten was dat natuurlijk wel een cruciaal moment. En ook gemarchandeer. De enige reden dat ie hem niet kreeg, was dat ie er al één had.
Ik las ergens dat er ook een speler meeliep en het daarom geen geel was. Ik weet niet. Maar als een veldspeler moet keepen ja dan was het een ander verhaal geweest. Hoewel Feyenoord kan op dat moment ook alles of niets gaan spelen. Het is moeilijk te zeggen of het uiteindelijk cruciaal was geweest..

Ze hadden geen wissels meer dus had een veldspeler op goal gemoeten. Met nog 20 minuten was dat natuurlijk wel een cruciaal moment. En ook gemarchandeer. De enige reden dat ie hem niet kreeg, was dat ie er al één had.
Ja, doorslaggevend gemarchandeer. Ieder normaal mens snapt dat Feijenoord met 10 man en een veldspeler in de goal kwetsbaar was geworden.
En vooral dat die laatste dan niet de held was geweest die even de beslissende penalty stopte.
De 4e schaal op rij zou dus wel hier gestaan hebben.
Hoe dan ook; het is zorgwekkend na het bekerschandaal van vorig jaar en na eerdere door ons "verspeelde" kampioenschappen in de Kuip, dat arbitrale hulp aan Feijenoord nu ook al buiten de Kuip plaatsvindt.

We hebben na het vertrek van Arnold Bruggink geen goede PSV-analist meer (of: analist met een PSV-hart). Waterreus en Afellay vind ik niet boven het maaiveld uitsteken als het gaat om heldere analyses en realistische analyses specifiek over de club, in goede en slechte tijden. Bruggink was zowel bij ESPN als in de enkele keren in de Skiete Willy-podcast een verademing. Ajax heeft van der Vaart, van Basten. Feyenoord heeft een uithangbord met Boskamp en Been. Wie heeft PSV? Ik heb ergens de hoop dat André Ooijer ooit analist wordt, was fijn om naar hem te luisteren bij de Cor Potcast en een enkele maal bij Rondo. Kieft heeft een groot hart voor PSV (mijn favoriete analist samen met Perez en Vink), maar verdwijnt van de televisie en is toch een echte Amsterdammer.
Ik vind Affelay and Waterreus niet minder dan Boskamp en Been, integendeel. Van Basten kun je ook niet serieus nemen.

Ik vind Affelay and Waterreus niet minder dan Boskamp en Been, integendeel. Van Basten kun je ook niet serieus nemen.
Tijd voor wat extra nieuwe (PSV)analisten.
Ik weet niet of ik de titel van analist niet zo passend. Bij een analist denk ik aan een chemicus, statistici enzo. Laatst deed een analist bijv de uitspraak dat Xavi niet snel is terwijl km/h resultaten anders zeggen en ik heb Xavi genoeg goede sprints zien maken. Ik zie het gewoon als meningen van oud profs, ervaringsdeskundig of zo

Tijd voor wat extra nieuwe (PSV)analisten.
Ik weet niet of ik de titel van analist niet zo passend. Bij een analist denk ik aan een chemicus, statistici enzo. Laatst deed een analist bijv de uitspraak dat Xavi niet snel is terwijl km/h resultaten anders zeggen en ik heb Xavi genoeg goede sprints zien maken. Ik zie het gewoon als meningen van oud profs, ervaringsdeskundig of zo
Ideaal zou zijn een PSV analist/ervaringsdeskundige die Coen Dillen en Fons van Wissen nog in actie heeft gezien. ;)

Velen kijken wel VI, dus...

Het niet gegeven rood was - weer - beslissend en als wij zo hadden gewonnen ging het daar nu nog over op alle zenders.
Dan was het een schande geweest.
Nu l*llen we er niet meer over in de media.
Hoe manipuleer ik het "collectief geheugen" ,dat is wat veel media doen.

Het wordt niet volledig doodgezwegen, tevens eens dat de wedstrijd zeer waarschijnlijk anders verlopen was als het 2e geel wel gegeven was. Er was nog flink speeltijd, en was het wel op pingels aangekomen dan was dat toch ook anders met een veldspeler op de goal.

Het wordt niet volledig doodgezwegen, tevens eens dat de wedstrijd zeer waarschijnlijk anders verlopen was als het 2e geel wel gegeven was. Er was nog flink speeltijd, en was het wel op pingels aangekomen dan was dat toch ook anders met een veldspeler op de goal.
Als de rood was gegeven had Feyenoord een veldspeler voor een keeper gewisseld, de 2de doelman wilde nota bene al warm lopen. Verder eens met het verhaal.

Terug
Bovenaan Onderaan