Hi Guys,

Wellicht een ietwat vreemd verzoek, maar zouden de heren die voetbalshows kijken hier willen posten of het als PSV-fan waard is om een show te kijken? Ik merk dat ik te vaak afhaak, want het gaat dan al snel over Ajax en dan is bij mij de lol er snel vanaf. PSV wordt stelselmatig genegeerd door de heren analytici en door stoor ik me mateloos aan. Dus mocht er show zijn waar wel langer dan 5 minuten over PSV gesproken wordt zich voordoen dan verneem ik dat hier graag.

Alvast bedankt.

CR

Ik zou me als ik jou was dan oriënteren op podcasts. Niet allemaal even goed, maar wel over PSV. (en in het geval van Skiete Willy soms over van alles behalve voetbal)

Hi Guys,

Wellicht een ietwat vreemd verzoek, maar zouden de heren die voetbalshows kijken hier willen posten of het als PSV-fan waard is om een show te kijken? Ik merk dat ik te vaak afhaak, want het gaat dan al snel over Ajax en dan is bij mij de lol er snel vanaf. PSV wordt stelselmatig genegeerd door de heren analytici en door stoor ik me mateloos aan. Dus mocht er show zijn waar wel langer dan 5 minuten over PSV gesproken wordt zich voordoen dan verneem ik dat hier graag.

Alvast bedankt.

CR
Als je alleen psv wil zijn er andere kanalen ik kijk Sv en daar gaat het ook over Psv. Maar ik vind het ook interessant dat je bijgepraat wordt over andere clubs ook omdat we hier Psv zelf ook wel volgen. Dus dat is al wel bekend.

Terug
Bovenaan Onderaan