Voetbaltalkshows

Hi Guys,

Wellicht een ietwat vreemd verzoek, maar zouden de heren die voetbalshows kijken hier willen posten of het als PSV-fan waard is om een show te kijken? Ik merk dat ik te vaak afhaak, want het gaat dan al snel over Ajax en dan is bij mij de lol er snel vanaf. PSV wordt stelselmatig genegeerd door de heren analytici en door stoor ik me mateloos aan. Dus mocht er show zijn waar wel langer dan 5 minuten over PSV gesproken wordt zich voordoen dan verneem ik dat hier graag.

Alvast bedankt.

CR

Ik zou me als ik jou was dan oriënteren op podcasts. Niet allemaal even goed, maar wel over PSV. (en in het geval van Skiete Willy soms over van alles behalve voetbal)

Hi Guys,

Wellicht een ietwat vreemd verzoek, maar zouden de heren die voetbalshows kijken hier willen posten of het als PSV-fan waard is om een show te kijken? Ik merk dat ik te vaak afhaak, want het gaat dan al snel over Ajax en dan is bij mij de lol er snel vanaf. PSV wordt stelselmatig genegeerd door de heren analytici en door stoor ik me mateloos aan. Dus mocht er show zijn waar wel langer dan 5 minuten over PSV gesproken wordt zich voordoen dan verneem ik dat hier graag.

Alvast bedankt.

CR
Als je alleen psv wil zijn er andere kanalen ik kijk Sv en daar gaat het ook over Psv. Maar ik vind het ook interessant dat je bijgepraat wordt over andere clubs ook omdat we hier Psv zelf ook wel volgen. Dus dat is al wel bekend.

De tafel bij SV vonden het moment Til geen rode kaart. Volgens mij is het gewoon een doorgebroken speler dus rood. Theo Janssen geeft als argument dat Til geen balcontrole had en het daarom geen rood was.
Ok Theo, alsof dat iets uitmaakt..
Daar ben ik het ook wel mee eens hoor. Wat wil Til zonder bal voor de keeper doen? Het gaat toch om de scoringskans? Zonder bal geen kans

De tafel bij SV vonden het moment Til geen rode kaart. Volgens mij is het gewoon een doorgebroken speler dus rood. Theo Janssen geeft als argument dat Til geen balcontrole had en het daarom geen rood was.
Ok Theo, alsof dat iets uitmaakt..
Ik vind hem ook zwaar gegeven. Je fluit de wedstrijd kapot. En ja, ik had PSV nog wel eens willen zien tegen 11 AZ-spelers. Nu komt het ons niet slecht uit, maar dit soort subjectieve beslissingen kan dus een kampioenschap bepalen.

Ik vind hem ook zwaar gegeven. Je fluit de wedstrijd kapot. En ja, ik had PSV nog wel eens willen zien tegen 11 AZ-spelers. Nu komt het ons niet slecht uit, maar dit soort subjectieve beslissingen kan dus een kampioenschap bepalen.
Ok. Maar de motivatie die Theo gaf sloeg nergens op. Omdat hij de bal niet direct onder controle had was het geel ipv rood. Volgens mij maakt dat in dit geval niet uit

De speler maakt de overtreding waarop als straf rood staat. Dan fluit de scheidsrechter de wedstrijd niet kapot. De scheidsrechter hoort enkel de regels juist toe te passen.
Dus de speler maakt voor AZ de wedstrijd kapot en niet de scheidsrechter.

De speler maakt de overtreding waarop als straf rood staat. Dan fluit de scheidsrechter de wedstrijd niet kapot. De scheidsrechter hoort enkel de regels juist toe te passen.
Dus de speler maakt voor AZ de wedstrijd kapot en niet de scheidsrechter.
Ik pleit in dit soort gevallen wel voor een soort basketbal of ijshockey reglement, waarbij een speler gewoon even een poosje moet banken ipv een hele wedstrijd.

Ach wat is subjectief.
Vorige week werd er heel anders geredeneerd toen Dams in het duel met een Spartaan samen tegen de grond ging nadat notabene de aanvaller de bal met de arm beroerde.
(aanvallend hands waar gisteren de 0-2 van Luuk om werd afgekeurd).
Waarschijnlijk had onze Benitez de Spartaan gewoon van een doelpunt afgehouden, dus wanneer is iets een doelrijpe kans?
Meest dubieus is hoe "analisten" zichzelf vaak tegenspreken, afhankelijk van welke club iets overkomt.
Over subjectief gesproken......:)

Als we daar nou eens een objectieve definitie van zouden formuleren
Zal niet meevallen, zolang dat door mensen moet gebeuren.
Je kunt hooguit je best doen er naar te streven.

Zoals ook streven naar objectiviteit zelf lastig is.
In sommige beroepen absoluut noodzakelijk maar het lukt lang niet iedereen.

Ik vind het zelf ook lastig hoor, maar ik doe mijn best. :)

Laatst bewerkt:
Daar ben ik het ook wel mee eens hoor. Wat wil Til zonder bal voor de keeper doen? Het gaat toch om de scoringskans? Zonder bal geen kans
Hij had wel kans om een schot op doel te plaatsen uiteindelijk. De verdediger was gezien, had misschien nog de pas kunnen afsnijden in plaats van vast te houden.

Hij had wel kans om een schot op doel te plaatsen uiteindelijk. De verdediger was gezien, had misschien nog de pas kunnen afsnijden in plaats van vast te houden.
Daar ging de bal te ver naar de buitenkant voor toch? Het enige wat ik rood waardig zou vinden is dat als Til de bal niet goed aan kon nemen en richting goal gaan door het hinderen van die verdediger. Maar dat kon ik niet goed zien in de herhalingen

Daar ging de bal te ver naar de buitenkant voor toch? Het enige wat ik rood waardig zou vinden is dat als Til de bal niet goed aan kon nemen en richting goal gaan door het hinderen van die verdediger. Maar dat kon ik niet goed zien in de herhalingen
De keeper was ook te ver weg om iets te doen. Til had nog een mogelijkheid kunnen krijgen op doel.

Nou...ik dacht ff lekker met een glaasje wijn Rondo te kijken, beetje ontspannen na een lange maandag kan het lekker zijn om even weg te dommelen bij wat voetbalgeleuter. Zit daar godverbetene Schip, Van Basten, Kieft en Boularouz aan de tafel. Meteen afgezet natuurlijk, want het gaat allemaal weer voor Ajax, ex Ajaxcieden en/of ex Ajax medewerkers.

Nou...ik dacht ff lekker met een glaasje wijn Rondo te kijken, beetje ontspannen na een lange maandag kan het lekker zijn om even weg te dommelen bij wat voetbalgeleuter. Zit daar godverbetene Schip, Van Basten, Kieft en Boularouz aan de tafel. Meteen afgezet natuurlijk, want het gaat allemaal weer voor Ajax, ex Ajaxcieden en/of ex Ajax medewerkers.
Was mooi geweest. Want blijkbaar zegt Van Basten dat Brobbey geen hulp wilde en Van ‘t Schip dat Van Basten Brobbey niet wilde helpen. Maar goed, ik heb het niet gezien.

Edit.

De uitleg:

John van 't Schip countert, Brian Brobbey wilde wél hulp van Van Basten: ‘Marco appte: nee, geen zin’
https://www.ad.nl/nederlands-voetba...van-basten-marco-appte-nee-geen-zin~aa9e365c/

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan