Dus ik denk dat er komende zondag best wel wat aandacht gaat naar PSV.
Zoals op moederdag 2016 toen er de hele avond geleuterd werd over nummer twee op de ranglijst en niet over de terechte kampioen?
Toen er gelukkig - heel Nederland juichte - een eerlijke ontknoping kwam van de kampioensrace die eerder beinvloed was door ene Makkelie die PSV en Utrecht zwaar benadeeld had?

Omdat hij penalty floot vanwege - quote van hem zelf - " ik had geen goed zicht op de bal , maar ik zag de Ajacied vallen" ?
Een tamelijk apart criterium om bij een 1-2 achterstand vlak voor tijd penalty voor Ajax te fluiten , lijkt me?
Dit kreeg ook al weinig aandacht bij de NOS.

Maar wie weet gaat het zondag wel een keer helemaal over ons na een werkelijk fantastische titel.
We blijven geloven dat de meeste mensen deugen. :)
 
Ik heb Rondo toch even terug gekeken. Het is echt cult TV. Eerste half uur over Ajax lullen. Vervolgens komt aan het eind van de uitzending PSV aan bod met de melding van Wytze dat men in Eindhoven waarschijnlijk met stoom uit de oren naar de uitzending kijkt omdat het alleen maar over Ajax en Feyenoord ging. En 3 minuten later komen ze via PSV uit bij Ajax en moet nota bene Van der Vaart ze vertellen dat ze het niet wéér over Ajax moeten hebben.

Het is zo slecht dat het grappig is.
 
Ik heb Rondo toch even terug gekeken. Het is echt cult TV. Eerste half uur over Ajax lullen. Vervolgens komt aan het eind van de uitzending PSV aan bod met de melding van Wytze dat men in Eindhoven waarschijnlijk met stoom uit de oren naar de uitzending kijkt omdat het alleen maar over Ajax en Feyenoord ging. En 3 minuten later komen ze via PSV uit bij Ajax en moet nota bene Van der Vaart ze vertellen dat ze het niet wéér over Ajax moeten hebben.

Het is zo slecht dat het grappig is.
Er zijn dagen dat ik het niet kijk, Rondo.

Maar ach, laat ze lekker. Er is genoeg PSV materiaal om te zien/luisteren. Met name in de Podcast hoek. Dat het programma van de hoofdsponsor van Ajax vooral over Ajax praat, dat verbaast me weinig.

Het zal allemaal wel. Soms zet ik het aan, en als ik het saai vind zet ik het uit. Ze hebben daar ook echt wel eens Earnie te gast, of Waterreus of Gullit. Het is een commercieel bedrijf, die hun publiek moet bedienen.
 
Ik heb Rondo toch even terug gekeken. Het is echt cult TV. Eerste half uur over Ajax lullen. Vervolgens komt aan het eind van de uitzending PSV aan bod met de melding van Wytze dat men in Eindhoven waarschijnlijk met stoom uit de oren naar de uitzending kijkt omdat het alleen maar over Ajax en Feyenoord ging. En 3 minuten later komen ze via PSV uit bij Ajax en moet nota bene Van der Vaart ze vertellen dat ze het niet wéér over Ajax moeten hebben.

Het is zo slecht dat het grappig is.
Ik ga er toch voor zitten volgende week als we kampioen zijn. Dat wordt genieten
 
Er zijn dagen dat ik het niet kijk, Rondo.

Maar ach, laat ze lekker. Er is genoeg PSV materiaal om te zien/luisteren. Met name in de Podcast hoek. Dat het programma van de hoofdsponsor van Ajax vooral over Ajax praat, dat verbaast me weinig.

Het zal allemaal wel. Soms zet ik het aan, en als ik het saai vind zet ik het uit. Ze hebben daar ook echt wel eens Earnie te gast, of Waterreus of Gullit. Het is een commercieel bedrijf, die hun publiek moet bedienen.
Ik ben er ook niet boos om of wordt er ook niet geïrriteerd door. Ik vind het oprecht grappig.

Als ik een informatief praatprogramma wil zien, kijk ik ESPN.
 
Bij de Skiete Willy podcast zat deze week Aad de Mos. Die staat ook niet bekend als iemand waar men hier graag naar luistert, maar tussen het slappe gelul wat bij deze podcast hoort door viel mij op dat de beste man toch best kijk heeft op het spelletje. Ook wel het een en ander meegemaakt en bereikt, natuurlijk. Hoeft van mij niet iedere week, maar zo een keertje vond ik het prima om te luisteren.
 
Bij de Skiete Willy podcast zat deze week Aad de Mos. Die staat ook niet bekend als iemand waar men hier graag naar luistert, maar tussen het slappe gelul wat bij deze podcast hoort door viel mij op dat de beste man toch best kijk heeft op het spelletje. Ook wel het een en ander meegemaakt en bereikt, natuurlijk. Hoeft van mij niet iedere week, maar zo een keertje vond ik het prima om te luisteren.
Hij is zeker niet minder dan welke andere "analist" ook.
En waarschijnlijk ziet hij PSV vaker voetballen dan het geval is bij menig figuur bij ESPN, SV, Rondo of hoe al die programma's van die overbetaalde, ook maar een (bevooroordeelde) mening verkondigende lieden ook heten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan