IPF
Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020, 2021 & 2022
Wat ik eigenlijk opvallend en eigenlijk ook irritant vind is dat de ex PSVers die nu als analist ergens aan een tafel schuiven, wel heel erg graag de neutrale analist willen zijn. Je ziet een vd Vaart gewoon duidelijk en altijd zeggen dat ie voor Ajax is. Dat ie zich boos maakt om Ajax. Een Mario Been die duidelijk laat zien voor Feyenoord te zijn. En wij hebben dan Afellay, Bruggink en Waterreus. Alledrie willen per sé alle schijn voorkomen. Ibi haalt altijd de beelden van de voetballers bij als ze maar iets laten zien maar over Xavi zegt ie niets en zeggen nota bene anderen zeggen dat ie zo goed speelde. Vd Vaart roept daar aan tafel dat hij Feyenoord na Ajax de mooiste club vindt, en er komt totaal geen reactie of zelfs een grapje van Afellay zoals nou ik ken nog een andere mooie club oid.
Waterreus zat tegenover Vanenburg die lang en breed verteld hoe hij met Ihattaren had gewerkt enz. Werkelijk iedereen aan tafel stelde vragen in de trant van “dat had je al toch moeten weten”? Maar Waterreus zegt echt helemaal niets over wat PSV allemaal heeft gedaan voor die jongen en dat het een sneertje was Ajax om hem klaar te stomen voor 5 minuten tegen PSV.
Ik weet het niet. Misschien is PSV niet een club waar de ex spelers hun hart aan hebben verpand. Dit, terwijl ze het allemaal “zo gezellig hadden bij PSV”.
Waterreus zat tegenover Vanenburg die lang en breed verteld hoe hij met Ihattaren had gewerkt enz. Werkelijk iedereen aan tafel stelde vragen in de trant van “dat had je al toch moeten weten”? Maar Waterreus zegt echt helemaal niets over wat PSV allemaal heeft gedaan voor die jongen en dat het een sneertje was Ajax om hem klaar te stomen voor 5 minuten tegen PSV.
Ik weet het niet. Misschien is PSV niet een club waar de ex spelers hun hart aan hebben verpand. Dit, terwijl ze het allemaal “zo gezellig hadden bij PSV”.