Weinigen mogen hem maar ik vind het altijd wel leuk wanneer hij er zit.

 
Johan was weer in vorm en vrij realistisch gister, maar de haters hier gaan dat ontkennen natuurlijk 🤣 Mo, Malen, Onana, Schmidt, mannen in jurken.. 💣
 
Johan was weer in vorm en vrij realistisch gister, maar de haters hier gaan dat ontkennen natuurlijk 🤣 Mo, Malen, Onana, Schmidt, mannen in jurken.. 💣

Speltip 1. Ga niet voor andere mensen bepalen wat ze vinden, dan krijg je altijd kritiek. Op deze manier ga je nooit mensen vinden die dezelfde mening delen.
 
Rob, vriend. Hij snapt niet eens wat je hiermee bedoelt. Heeft ie niet door. Laat gaan. Plaat. Kop.

Hij snapt meer dan genoeg geloof me maar, alleen ik ga niet afwijken van sommige punten of meningen omdat ''toevallig'' het merendeel van de mensen dat ook vinden, gefeliciteerd maar je hebt er bar weinig aan. Net zo weinig als ik vaak die in minderheid shit lul of beweer.
 
Hij snapt meer dan genoeg geloof me maar, alleen ik ga niet afwijken van sommige punten of meningen omdat ''toevallig'' het merendeel van de mensen dat ook vinden, gefeliciteerd maar je hebt er bar weinig aan. Net zo weinig als ik vaak die in minderheid shit lul of beweer.

M'n punt is meer dat jij nooit voor een dialoog komt, alleen voor een monoloog.
 
Tom Egbers voice over in de samenvatting van Ado-PSV bij de 1-0:
"Zo komt Ado op een 1-0 voorsprong. En het is niet onverdiend".

Uhhh...?
:FP:
Nou ja, Tom vindt ook dat Onana niet geschorst moet worden want dat is zo’n toffe peer en die heeft helemaal geen doping nodig. Tom is een beetje in de war. Net als zijn haar :lmao:
 
Afellay... Hebben we eindelijk weer een PSV-er in het Ajax- en Feyenoord georiënteerde medialandschap rondlopen, is het Afellay. Leuke en belangrijke voetballer in zijn eerste periode, maar een waardeloze analist.
 
Afellay... Hebben we eindelijk weer een PSV-er in het Ajax- en Feyenoord georiënteerde medialandschap rondlopen, is het Afellay. Leuke en belangrijke voetballer in zijn eerste periode, maar een waardeloze analist.
Zou elders ook niet worden uitgenodigd. Enkel bij de NPO. Maar heeft wel gelijk mbt de excuses.
 
Inderdaad, en vergeet Bruggink niet, ook zo’n top analist😭
Het heeft even geduurd, maar ik moet bekennen dat ik prima naar Bruggink kan luisteren. Totaal niet het persoon waar ik bevriend mee zou willen zijn, maar zijn analyses snijden vaak hout.
 
Terug
Bovenaan Onderaan