Als je 35 keer mocht schieten en het lukte je slechts 2x de bal binnen de palen en buiten het bereik van de keeper te schieten, zijn je aanvallers misschien een stuk slechter dan iedereen denkt.
Eens. Je zou dan mogen verwachten dat er vaker wordt gescoord.
 
Mwa, dat heeft er meer mee te maken dat Ajax (deels gevoelsmatig) mijlen ver voor loopt op de rest. Het zijn niet alleen negen/tien punten op de ranglijst. Ook niet de veel grotere achterban. Het is namelijk ook het oneindige banksaldo van Ajax waarmee zij in de winterstop twee absolute toppers voor de Eredivisie kunnen binnenhalen alsof het niks is, de manier hoe Ajax er weer internationaal op staat, veel kapitaal op het veld heeft lopen en dat voor absurde bedragen gaat verkopen, alles heeft aangepast op haar eigen filosofie door alle revoluties een aantal jaren geleden etc.

Ik heb geen hekel aan Ajax, maar als PSV-er kijk ik toch wel met veel jaloezie naar de ontwikkelingen in de mooiste stad van de wereld. ;)
Zo kijk ik er zelf niet tegenaan. Het is en blijft voetbal, dus de kaarten kunnen binnen no-time anders komen te liggen. Komt bij dat de Nederlandse competitie zo zwak is dat Feijenoord/PSV/AZ elk jaar weer kampioen kunnen worden als ze hun kleine wedstrijden maar winnen.
 
Haha even scrollen naar het fragment en dan na 10 minuten.
Sjakie vs Jack 🤣🤣🤣

"Jack van Gelder en Sjaak Swart ruziën live op de radio: 'Sneue oude man'" https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=384395
Het leuke was dat Rinus Israël na 25 minuten in de uitzending komt en dan zegt: "Je had wel even mogen zeggen dat Jack en Sjaak ook in de uitzending zaten! Ik wist niet dat je ook met hun ging praten":clap2:
 
Wow, wist niet dat Sjaak Swart dus echt de zaakwaarnemer is van Donny van de Beek. o.O
 
Nou, weer eens VI gekeken. Het is vermakelijk. Je moet het gewoon niet serieus nemen op het vlak van voetbalanalyse, met name niet als de Snor aan het woord is. In mijn ogen spelen er dan veel te veel persoonlijke dingen mee en niet alleen hoe iemand presteert. Maar verder: best vermakelijk met V/d Gijp en Hansie.
 
Nou, weer eens VI gekeken. Het is vermakelijk. Je moet het gewoon niet serieus nemen op het vlak van voetbalanalyse, met name niet als de Snor aan het woord is. In mijn ogen spelen er dan veel te veel persoonlijke dingen mee en niet alleen hoe iemand presteert. Maar verder: best vermakelijk met V/d Gijp en Hansie.
Af en toe inderdaad leuk, maar iedere week hetzelfde is wel vermoeiend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan