Dat jij erom kan lachen als mensen worden afgebrand.... En dan met name PSVers.

Kijk de uitzending maar terug, 80% wat ze er over riepen klopt gewoon + bewezen met beeld en voorbeelden. Mvogo die weinig kan en voorgetrokken word + Schmidt die denkt dat die voetbal uitgevonden heeft en bullshit lult in de richting van scheids.

Maar ik snap dat 'echte fans' natuurlijk zulke dingen liever niet onder ogen zien
 
Kijk de uitzending maar terug, 80% wat ze er over riepen klopt gewoon + bewezen met beeld en voorbeelden. Mvogo die weinig kan en voorgetrokken word + Schmidt die denkt dat die voetbal uitgevonden heeft en bullshit lult in de richting van scheids.

Maar ik snap dat 'echte fans' natuurlijk zulke dingen liever niet onder ogen zien
Tsja, ik denk dat jij toch net iets meer supporter bent van "koning" Derksen dan van PSV...
Heb je ook een Derksen-pyjama?
 
Kijk de uitzending maar terug, 80% wat ze er over riepen klopt gewoon + bewezen met beeld en voorbeelden. Mvogo die weinig kan en voorgetrokken word + Schmidt die denkt dat die voetbal uitgevonden heeft en bullshit lult in de richting van scheids.

Maar ik snap dat 'echte fans' natuurlijk zulke dingen liever niet onder ogen zien
Man man man, wat een pedante manier van communiceren heb jij de laatste tijd zeg. Zo jammer dat je doorslaat in je gimmick.
 
Man man man, wat een pedante manier van communiceren heb jij de laatste tijd zeg. Zo jammer dat je doorslaat in je gimmick.
Zie niets opmerkelijks aan zijn post? Eerder jammer dat de admins het hier nu zo op de man spelen.

Omdat het PSV is moeten we Mvogo maar continu indekken omdat hij het PSV-embleem op zijn borst heeft? Of vinden dat het wijze woorden zijn van Schmidt? En mag daar dan niets meer over gezegd worden?

Er waren gewoon tijden dat bij PSV de lat hoog lag en niet gingen voor een tweede plek, of derde of vierde is ook geen ramp... ik mis die mentaliteit. En in die gedachte moet je gewoon kritisch zijn naar alles en iedereen om iedere dag het maximale eruit te halen.
 
Zie niets opmerkelijks aan zijn post? Eerder jammer dat de admins het hier nu zo op de man spelen.

Omdat het PSV is moeten we Mvogo maar continu indekken omdat hij het PSV-embleem op zijn borst heeft? Of vinden dat het wijze woorden zijn van Schmidt? En mag daar dan niets meer over gezegd worden?

Er waren gewoon tijden dat bij PSV de lat hoog lag en niet gingen voor een tweede plek, of derde of vierde is ook geen ramp... ik mis die mentaliteit. En in die gedachte moet je gewoon kritisch zijn naar alles en iedereen om iedere dag het maximale eruit te halen.
Denk dat Bacchus het vooral over de 'toon' van de posts heeft: C'est le ton qui fait la musique, zou philipsmc zeggen ;)
 
Zie niets opmerkelijks aan zijn post? Eerder jammer dat de admins het hier nu zo op de man spelen.

Omdat het PSV is moeten we Mvogo maar continu indekken omdat hij het PSV-embleem op zijn borst heeft? Of vinden dat het wijze woorden zijn van Schmidt? En mag daar dan niets meer over gezegd worden?

Er waren gewoon tijden dat bij PSV de lat hoog lag en niet gingen voor een tweede plek, of derde of vierde is ook geen ramp... ik mis die mentaliteit. En in die gedachte moet je gewoon kritisch zijn naar alles en iedereen om iedere dag het maximale eruit te halen.
Ik kan doorgaans prima voorbij zijn speldeprikjes kijken, maar vind (herstel, ik ervaar het zo) dat hij de laatste weken vooral formuleert of reageert om mensen te triggeren.
Schmidt voor 100% afgebrand. Heren waren op dreef 🤣
Dit.

En dat vind ik niet prettig.
En jij op jouw beurt mag daar dan weer wat van vinden. Helemaal prima.

Voor wat betreft de strekking van jouw post mbt PSV; volstrekt eens.
 
Ik kan doorgaans prima voorbij zijn speldeprikjes kijken, maar vind (herstel, ik ervaar het zo) dat hij de laatste weken vooral formuleert of reageert om mensen te triggeren.

Dit.

En dat vind ik niet prettig.
En jij op jouw beurt mag daar dan weer wat van vinden. Helemaal prima.

Voor wat betreft de strekking van jouw post mbt PSV; volstrekt eens.
Vind je dit dan anders dan de vuurtjes die worden opgestookt in de Akwasi/Racisme/Binnenlandse Politiek topics zodra het even kan? Ik ben het overigens helemaal met je eens dat je daar doorheen moet kunnen kijken én dat het niet altijd even relaxed is. Ik zie alleen het verschil met eerst niet. Zelfde patroon. Maar goed, ik zal ook niet beweren dat ik elke post in elk topic heb gelezen, dus wellicht heb jij gelijk.
 
Ik kan doorgaans prima voorbij zijn speldeprikjes kijken, maar vind (herstel, ik ervaar het zo) dat hij de laatste weken vooral formuleert of reageert om mensen te triggeren.

Ach man triggeren, ik vertel mijn mening altijd, kort hard direct gevoellig of whatever, over alles en iedereen dus ook over psv. Ik doe niet mee aan de bullshit van 'het is van/over psv dus voorIchtig zijn' of andere sugercoaten versies.

Er zijn mensen getriggert bij het woordje pannenkoek al, de getriggerde moeten het eerder bij zich zelf zoeken dan bij andere sorry :)

Mvogo is nutteloos, Schmidt is kansloos en irritant bezig, dat velen hier het pikken of netjes en zachtjes bekritiseren is prima, maar er zijn er genoeg die ze wel uitlachen omdat zij ons voer geven om ze uit te lachen.. 'ik ben dus ook getriggert'

Ik wacht met smart op Q is geen echte fan, Q is voor ajaks enzo opmerkingen. Het blijft allemaal heel voorspelbaar hier, en dat ben ik gelukkig vaak ook.
 
Ach man triggeren, ik vertel mijn mening altijd, kort hard direct gevoellig of whatever, over alles en iedereen dus ook over psv. Ik doe niet mee aan de bullshit van 'het is van/over psv dus voorIchtig zijn' of andere sugercoaten versies.

Er zijn mensen getriggert bij het woordje pannenkoek al, de getriggerde moeten het eerder bij zich zelf zoeken dan bij andere sorry :)

Mvogo is nutteloos, Schmidt is kansloos en irritant bezig, dat velen hier het pikken of netjes en zachtjes bekritiseren is prima, maar er zijn er genoeg die ze wel uitlachen omdat zij ons voer geven om ze uit te lachen.. 'ik ben dus ook getriggert'

Ik wacht met smart op Q is geen echte fan, Q is voor ajaks enzo opmerkingen. Het blijft allemaal heel voorspelbaar hier, en dat ben ik gelukkig vaak ook.
Dat zul je van mij niet horen. Dat boeit me totaal niet. Net zo min als ik het interessant vind wat je seksuele voorkeur of favoriete drankje is.
Maar je manier van posten wordt door medeforumers meer en meer ervaren als trollgedrag en daar ben je ook al meerdere keren op gewezen toch?
 
Maar je manier van posten wordt door medeforumers meer en meer ervaren als trollgedrag en daar ben je ook al meerdere keren op gewezen toch?

Mijn manier van doen en denken is zeker anders dan de rest hier ( thank god ) maar dat maakt je niet meteen een troll.
a troll is a person who starts flame wars or intentionally upsets people on the Internet.

Ik vertel mijn mening, vaak direct of kort door de bocht, wat gewoon mag, dat andere dan gaan huilen tja.. ligt toch echt meer aan hun. In me 12 jaar hier ben ik af en toe over de streep gegaan i know, maar troll alles behalve.

Dat ik met alle liefde en plezier van sommige figuren of hun leedvermaak kan genieten tja.. Mensen hier moeten accepteren dat er meerdere soorten psv fans zijn, de meelopers, blinde fans, fanboys, kritische en successuppprters. Alleen in de wereld van velen hier is er maar 1 soort 🤣 Welkom terug in 1987..
 
Ach man triggeren, ik vertel mijn mening altijd, kort hard direct gevoellig of whatever, over alles en iedereen dus ook over psv. Ik doe niet mee aan de bullshit van 'het is van/over psv dus voorIchtig zijn' of andere sugercoaten versies.

Er zijn mensen getriggert bij het woordje pannenkoek al, de getriggerde moeten het eerder bij zich zelf zoeken dan bij andere sorry :)

Mvogo is nutteloos, Schmidt is kansloos en irritant bezig, dat velen hier het pikken of netjes en zachtjes bekritiseren is prima, maar er zijn er genoeg die ze wel uitlachen omdat zij ons voer geven om ze uit te lachen.. 'ik ben dus ook getriggert'

Ik wacht met smart op Q is geen echte fan, Q is voor ajaks enzo opmerkingen. Het blijft allemaal heel voorspelbaar hier, en dat ben ik gelukkig vaak ook.
Ik denk niet dat jij geen PSV-fan bent. Ik denk wel dat je liefde voor Derksen je liefde voor PSV overstijgt en je je wat laat leiden door de heren bij VI.

Verder kan ik ook weinig met ongenuanceerde uitspraken als "Mvogo is nutteloos". Ik denk ook juist dat dingen op dit manier uitdrukken zorgt voor een bepaald beeld over jou. Het nodigt ook niet uit tot discussiëren als je het zo maar neerplempt op het forum. Ik denk dat er tussen jouw "directheid" en "het gaat over PSV dus voorzichtig zijn" nog wel wat ruimte zit.
Dus doe vooral je ding, maar verwacht niet per se dat er een vruchtbare discussie uit voortvloeit.
 
Mvogo is nutteloos, Schmidt is kansloos en irritant bezig, dat velen hier het pikken of netjes en zachtjes bekritiseren is prima, maar er zijn er genoeg die ze wel uitlachen omdat zij ons voer geven om ze uit te lachen.. 'ik ben dus ook getriggert'

Jij vindt ze nutteloos en kansloos. Presenteer het als een mening ipv een feit en je posts lezen al anders.

Daarnaast doe je m.i., wellicht onbewust, geregeld voorkomen alsof wat jij vindt de absolute waarheid is en eenieder die dat niet vindt slap/zacht/lievv/kritiekloos/fanboy is.

Dat leest erg irritant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan