Biden is president en vanaf nu krijgt hij bij die rechtse gasten de schuld van de 400.000 coronadoden. Want wat heeft 'ie nou helemaal gedaan!? Boooo!!!!
(Geen gapje, check twitter gerust even)

En dat is hetzelfde geestelijk gehandicapten-niveau als die geile hesjes en complotwappies hier.
:unsure: Tja, dat is linksom niet anders. Trump kreeg ook overal de schuld van, 'van die linkse gasten'. ¯\_(ツ)_/¯
 
Laatst bewerkt door een ninja:
:unsure: Tja, dat is linksom niet anders. Trump kreeg ook overal de schuld van, 'van die linkse gasten'. ¯\_(ツ)_/¯
Verschil is dan natuurlijk wel dat het bij Trump vanaf dag één ook gewoon aantoonbaar mis ging. Decreten die hij tekende, de valse (onhaalbare) beloften die hij maakte. Dat soort fratsen.
 
Eindbaas Johan is mijn held natuurlijk, maar om nou op hem of dat prutspartij te stemmen gaat me te ver, dan liever weer voor PVDD, maar ben er nog niet uit dit jaar
 
Bronnen, dat het vanaf dag één aantoonbaar mis ging?
Je zult me moeten vergeven dat ik geen zin heb om alles helemaal uit te gaan zitten pluizen, maar hier wordt een mooi beeld geschetst.
Het ging al mis toen die narcistische knurft geboren werd, maar ik begrijp ook dat er fans zijn die dat anders zien. Mij allemaal prima, maar ik heb geen zin in een 'twitterdiscussie' op het niveau van een platte aarde, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ben blij dat hij weg is en ik ben straks nog veel blijer als 'ie dood is.
 
Je zult me moeten vergeven dat ik geen zin heb om alles helemaal uit te gaan zitten pluizen, maar hier wordt een mooi beeld geschetst.
Het ging al mis toen die narcistische knurft geboren werd, maar ik begrijp ook dat er fans zijn die dat anders zien. Mij allemaal prima, maar ik heb geen zin in een 'twitterdiscussie' op het niveau van een platte aarde, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ben blij dat hij weg is en ik ben straks nog veel blijer als 'ie dood is.
Hopelijk begrijp ik niet wat je bedoelt, want waarom zou er een twitterdiscussie van het niveau platte aarde moeten ontstaan? Ik zie wel dat je enorm veel wrok koestert tegen de Orange one, dus ik begrijp wel dat je hem niet helemaal objectief kunt benaderen.
 
Meneer Kwakman vindt blijkbaar dat Dumfries te makkelijk penalty’s mee krijgt. Ik ben benieuwd wanneer dat tegen PSV gaat werken.
 
Zegt ie het vanavond weer? Zit wel diep dan.
Blijkbaar.

Al moet ik stiekem wel zeggen dat hij ze inderdaad makkelijk mee krijgt, maar dat past ook goed bij zijn spel. Als je elke keer zo op snelheid het strafschopgebied binnen dendert, heb je natuurlijk wel kans op een pingel bij contact.
 
Nieuw boekje promoten? Of klagen dat ze door Corona zoveel geld verliezen, terwijl ze net tientallen miljoenen aan transfers hebben uitgegeven ?
Och moet je het klagen noemen? Ik hoopte dat hij aan kwam kondigen dat hij die niet genoemd mag worden definitief niet terugkomt naar PSV. ;)

Overigens Huub Stevens is er ook. Altijd leuk.
 
Ons abonnement met ESPN (fox) opgezegd. Geen zin meer in Kwakman en Perez vond ik altijd wel leuk maar die is te veel in zichzelf gaan geloven en cultiveert nu dingen die hem sierden op een opzichtige manier. Dan ben ik heel snel klaar met zo’n iemand. Ipv Leo Driessen luister ik vanaf nu gewoon naar Poetin als commentator. Doe er alles aan om Der Muzikant blij te maken. :star:
 
Terug
Bovenaan Onderaan