Tja, ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt. Hier is mijn theorie:

Bij Voetbal Inside mikken ze duidelijk op een bepaald publiek (Jan met de Pet, die overdag in de fabriek werkt, 's avonds een saffie rookt en een pilsje drinkt, natuurlijk voor Faaijenoord is, PVV stemt omdat die de elite in Den Haag tenminste aanpakken en van een goeie stevige pot voetbal houdt, waarbij best wat bloed mag vloeien). Een uur voor de uitzending krijgt Derksen te horen welke standpunten het publiek heeft over de gebeurtenissen van afgelopen week en dat roeptoetert hij dan tegen een riante vergoeding. Jan met de Pet blij, John de Mol blij, Quagmire blij.

Ik vermoed dat als je Derksen buiten de camera's zou vragen wat hij er nou echt van vindt dat hij dan vertelt dat hij helemaal geen voetbal gekeken heeft en het hem geen reet interesseert.
 
Iedereen die ik ken en met wie ik over voetbal praat moedigt dit aan, voetbal hoort geen vrouwensport te zijn dus contact mag best, maar er zijn grenzen natuurlijk. Nijhuis doet het goed alleen soms iets te losjes. Maar toch hij is een van de weinig die het spelletje snapt en zo doet wat ik respecteer al valt er bij hem beetje te fine-tunen. Waar andere 80% moeten veranderen moet hij 20% doen en is die perfect.
Dat is inderdaad een mening. Dat kan. Maar als je mannelijk voetbal toestaat, hoe verklaar jij dan de penalty voor Sparta?
Google er maar op los, dat hij echt geen lievvv mannetje is met zijn trekjes in NL & D.
Ik vraag jou om je stelling te bewijzen. Dan ga ik toch niet googelen?
Klopt, maar mening hebben mag. Een trainer van deen topclub hoort alsnog beter te weten hoe die zich moet gedragen + wat die moet uitkramen, helemaal als je zware beschuldigingen doet zonder bewijs te hebben. Vind je gek dat mensen je dan aan de schandbaal zetten en belachelijk maken.
Aha, dus op tv mag een Derksen roepen wat hij wil, maar voor Schmidt gelden andere regels.
Is er iets van PSV zelf geweest? Ik heb niks gezien. Maar ongetwijfeld heeft Roggertje op z'n donder gehad achter de schermen. Maar het zou PSV sieren als ze in het openbaar ook met iets zouden komen of zijn gedrag afkeuren.
In een eerder door mij geplaatst AD artikel wordt aangegeven dat PSV van mening is dat Nijhuis deze uitspraken wel gedaan heeft. Waarschijnlijk wacht PSV nu op de aanklacht.
 
We moeten het snel vieren voor de lockdown komt Ralf Edström :love: :love:

924200741a69a14f27269a794fc13fdb.png
 
Ik vraag jou om je stelling te bewijzen. Dan ga ik toch niet googelen?

De bekende "je moet zelf maar onderzoek doen" argumentatie van een doorsnee complotwappie.

Maar om een bezoekje Google te sparen: Schmidt is een keer naar de tribune gestuurd en bleef toen heel koppig staan, waardoor de wedstrijd gestaakt werd.
En hij is een keer weggestuurd omdat hij collega Nagelsmann die stond te briesen langs de zijlijn voor mafkees uitmaakte.

Tot zover zijn track record.

Oh ja, en nu een gele kaart van Bras Nijhuis. Om met de woorden van Tommie te spreken: "Poe hee!"
 
En zo is het, als het Ten Hag was of Dikkie had men gezegt wat een pauper.. maar omdat het een van ons is peh poeh niks aan de hand :sneaky:
 
Ik weet het niet, hoor. Maar dit ondersteunt je standpunt totaal niet. Dus waarom doe je nu net of je gelijk hebt?

Dit is geen kwestie van rekenen waar maar 1 antwoord goed is. Ik vind zijn trekjes en gedrag niet nodig en ruk soms. Dat vind Derksen ook. Dat andere zijn arrogante trekjes en zuchtjes wel prima vinden mag ook.
 
De wijsheid komt ook niet bij iedereen met de jaren. Eerst moest iedereen zo’n duister figuur als Hiddema “ meneer Hiddema” noemen en schoof meneer aan bij het congres van de Uil van Minerva en nu nog een ongelijk projectiel gaan steunen. Het is meer code rood dan code oranje.
 
Dit is geen kwestie van rekenen waar maar 1 antwoord goed is. Ik vind zijn trekjes en gedrag niet nodig en ruk soms. Dat vind Derksen ook. Dat andere zijn arrogante trekjes en zuchtjes wel prima vinden mag ook.
Het staat jou en Derksen inderdaad vrij een mening te baseren, gestoeld op een zeer magere onderbouwing.
Richard de Mos.

Zelfs Wilders kon niks met die man beginnen. Dat zegt wat :ROFL:
Richard de Mos. Moeilijk te peilen. Ik heb bij hem wel het idee dat hij denkt het goede te doen.
 
Ik ben ook heel erg voor de vrijheid van meningsuiting. Kan ook smakelijk lachen om de ongenuanceerde uitspraken van Opa Derksen. Ik snap zijn politieke voorliefde voor populisten alleen niet zo.
Ik wel. Die populisten hebben een voorliefde voor Derksen. Hij zal wel betaald krijgen om dat partijtje van de Mos te ondersteunen.
 
Ik wel. Die populisten hebben een voorliefde voor Derksen. Hij zal wel betaald krijgen om dat partijtje van de Mos te ondersteunen.
Er zal een overlap zitten in de potentiele stemmers op populisten en de kijkers naar Derksen waardoor het daar ventileren van het geluid interessant is. Maar Derksen begint wel de hoer van de politiek te worden, van D66 via FvD nu naar deze partij. Van het hebben van enige ruggengraat op dat gebied kan je m in ieder geval niet beschuldigen.
 
Er zal een overlap zitten in de potentiele stemmers op populisten en de kijkers naar Derksen waardoor het daar ventileren van het geluid interessant is. Maar Derksen begint wel de hoer van de politiek te worden, van D66 via FvD nu naar deze partij. Van het hebben van enige ruggengraat op dat gebied kan je m in ieder geval niet beschuldigen.
En daartussen nog flink geflirt met Henk en Henk.
 
Er zal een overlap zitten in de potentiele stemmers op populisten en de kijkers naar Derksen waardoor het daar ventileren van het geluid interessant is. Maar Derksen begint wel de hoer van de politiek te worden, van D66 via FvD nu naar deze partij. Van het hebben van enige ruggengraat op dat gebied kan je m in ieder geval niet beschuldigen.
Nee, net als de "politici" die Derksen steunt. Die klappen hun meningen ook zonder pardon 180 graden om als ze denken dat ze daarmee meer wappies kunnen verleiden. Ik vraag me af of deze mensen ooit aan zelfreflectie doen.
 
Ik wel. Die populisten hebben een voorliefde voor Derksen. Hij zal wel betaald krijgen om dat partijtje van de Mos te ondersteunen.
De grap is dus dat ik in Derksen helemaal niet de boomer zie die hij hier vaak genoemd wordt. Ik zie vooral veel satire, zelfspot, sarcasme en een uitgesproken man. En iemand die wat moeite heeft met de betutteling en de koket overdreven correctheid in de samenleving. Op sommige gebieden oogt hij wellicht wat conservatief, maar in mijn ogen is het vooral iemand die zit te kutten en het gewoon leuk vindt om een beetje te stangen. Derksen laat namelijk ook regelmatig zien dat hij een enorme muziekliefhebber is, van dieren houdt (en vegetarisch eet bijv) en veel verfijnder is dan de populisten met wie hij zich inlaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan