Het verschil tussen onze posts is dat de jouwe puur uit boosheid redeneren en de mijne nu een keer ( want ik ben ook vreselijk boos geweest op hem) alleen gaan over 1. Zijn voetbalkwaliteiten en 2. Over zijn gedrag binnen en buiten het veld en met dat laatste bedoel ik de randzaken die buiten voetbal om gaan en niet de transfers en een geldwolf zijn etc.

Je bent het toch wel met me eens dat de beste man voetbaltechnisch gezien zich nog lang niet bewezen heeft ??
 
Je bent het toch wel met me eens dat de beste man voetbaltechnisch gezien zich nog lang niet bewezen heeft ??
Ik ben het met je eens dat hij nog veel moet bewijzen. Ik denk alleen dat hij een zeer bruikbare speler gaat zijn voor Vitesse en denk daarom itt sommigen hier dat je niet moet en kan gaan hopen op een Reis- scenario.
 
Ik ben het met je eens dat hij nog veel moet bewijzen. Ik denk alleen dat hij een zeer bruikbare speler gaat zijn voor Vitesse en denk daarom itt sommigen hier dat je niet moet en kan gaan hopen op een Reis- scenario.



Ik kan zeker wel op een Reis-scenario hopen, en dat doe ik ook.
En trouwens Reis was een speler met een net zo grote toekomst als Labyad op het moment dat hij PSV verliet, Reis had zelfs wat meer wedstrijden gespeeld in het 1e (naar mijn idee).
Ach hoe dan ook, ik hoop op een Reis-scenario gewoon om dat ik hem dat gun ;)
 
Ik kan zeker wel op een Reis-scenario hopen, en dat doe ik ook.
En trouwens Reis was een speler met een net zo grote toekomst als Labyad op het moment dat hij PSV verliet, Reis had zelfs wat meer wedstrijden gespeeld in het 1e (naar mijn idee).
Ach hoe dan ook, ik hoop op een Reis-scenario gewoon om dat ik hem dat gun ;)

Reis was niet meer topfit en dat heeft hij bij Vitesse ook laten zien. Het is goed geweest dat PSV zijn contract niet verlengd heeft.

Ik ben het met IPF eens dat Labyad waarschijnlijk een versterking voor Vitesse is. Bij PSV heeft hij laten zien zich goed met voetbal bezig te houden. Hoe hij zijn contracten respecteert is belachelijk, maar heeft niets met zijn voetbalkwaliteiten te maken. Ik had ook verwacht dat hij zou slagen bij Sporting, maar dat kan ook een politiek spel geweest zijn.
 
Ik ben het met je eens dat hij nog veel moet bewijzen. Ik denk alleen dat hij een zeer bruikbare speler gaat zijn voor Vitesse en denk daarom itt sommigen hier dat je niet moet en kan gaan hopen op een Reis- scenario.
Reis heeft een ontzettend zware blessure te verduren gehad. Sindsdien is het niet veel meer. Labyad zal, topfit zijn ? (of hij moet ook aan de coke geraken of Tyton tegenkomen. :p)
 
Vitesse tegen HSV toch ijzersterk gespeeld. Nu nog leren om kansen af te maken. Ik tip Vitesse toch voor het kampioenschap. Die Traore is ook een heel aardige speler.
 
Ik gun het ze vooral niet. Net zo min als dat ik het ajaks gun.
Ajax en Feyenoord gun ik niet. Dat heb ik tot vorig jaar niet gehad met Feyenoord maar na zoveel haat van hen jegens psv, hoop ik dat ze op hun bek gaan.
Van mij mag een andere provincieclub het worden.
 
Ajax en Feyenoord gun ik niet. Dat heb ik tot vorig jaar niet gehad met Feyenoord maar na zoveel haat van hen jegens psv, hoop ik dat ze op hun bek gaan.
Van mij mag een andere provincieclub het worden.

Eigenlijk wil ik niet dat ajaks, Feyenoord, Twente, Vitesse of Heerenveen het wordt. Groningen zou ik wel aardig vinden, maar met 1 punt meer dan PSV kan het in dat geval net zo goed PSV worden.
 
dunkt mij dat als PSV het niet word het handig is als een sterke ploeg kampioen word. Dit in verband met de uefa coefficienten telling. Snap dat we nu weer 5 jaar moeten wachten topt die enigszins bijtrekt, heb echter geen zin 6 jaar te wachten :D

Zelf gaat mijn sympathie dan dus uit naar Vitesse.
 
Ik gun het ze vooral niet. Net zo min als dat ik het ajaks gun.

Maar je gunt het Vitesse niet omdat het een koop club is net zoals wij tot dit jaar altijd zijn geweest?

Of heb je een andere reden?

De gehele voetbal wereld schreeuwde ook moord en brand toen Philips geld begon te investeren in PSV. We kochten iedereen weg. Zie daar verder geen verschil in met Vitesse.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Maar je gunt het Vitesse niet omdat het een koop club is net zoals wij tot dit jaar altijd zijn geweest?

Of heb je een andere reden?

De gehele voetbal wereld schreeuwde ook moord en brand toen Philips geld begon te investeren in PSV. We kochten iedereen weg. Zie daar verder geen verschil in met Vitesse.

PSV is een club die zich al jaren geleden langzaam naar de top heeft bewogen. Vitesse had voor Eredivisie begrippen vaak maar heel weinig in te brengen, tot er een louche zakenman bij kwam die het nodige in de club stak.
 
PSV is een club die zich al jaren geleden langzaam naar de top heeft bewogen. Vitesse had voor Eredivisie begrippen vaak maar heel weinig in te brengen, tot er een louche zakenman bij kwam die het nodige in de club stak.

PSV begon ineens grote spelers weg te kopen ;) We hebben het uitgevonden.

Vitesse is natuurlijk ook al erg lang bezig de weg omhoog te vinden. Na Aalbers even ingezakt, je kan echter niet zeggen dat er niet een fantastisch stadion staat en een erg sterke jeugdopleiding.
 
PSV begon ineens grote spelers weg te kopen ;) We hebben het uitgevonden.

Vitesse is natuurlijk ook al erg lang bezig de weg omhoog te vinden. Na Aalbers even ingezakt, je kan echter niet zeggen dat er niet een fantastisch stadion staat en een erg sterke jeugdopleiding.
Over welke periode van PSV heb je het ?
Je zegt dat Vitesse verder ook al heel lang bezig om de weg naar boven te vinden.
Ik zie dat niet zo terug in de resultaten van de laatste tien seizoenen op volgorde vanaf afgelopen seizoen: 4,6,15,14,10,12,10,10,7,16.
 
PSV is een club die zich al jaren geleden langzaam naar de top heeft bewogen. Vitesse had voor Eredivisie begrippen vaak maar heel weinig in te brengen, tot er een louche zakenman bij kwam die het nodige in de club stak.

Die louche zakenman heeft nooit zelf wat in die club gestoken. Abramovich is de baas, die voorzitters waren / zijn slechts zitbazen. Vitesse dient een bepaald zaakwaarnemernetwerk en Chelsea, niks meer. Zoiets zou eigenlijk verboden moeten zijn.
 
Je zegt dat Vitesse verder ook al heel lang bezig om de weg naar boven te vinden.
Ik zie dat niet zo terug in de resultaten van de laatste tien seizoenen op volgorde vanaf afgelopen seizoen: 4,6,15,14,10,12,10,10,7,16.

Vitesse zat in de tijd van Machlas en het bouwen van het Gelredome tegen de Nederlandse top aan, en leek een nieuwe vaste waarde te worden onder de top. In dat decennia haalden ze bijna ieder seizoen Europees voetbal. Dat is inmiddels ongeveer 15 jaar geleden. Ik denk dat Jay daar op doelt.
 
Vitesse zat in de tijd van Machlas en het bouwen van het Gelredome tegen de Nederlandse top aan, en leek een nieuwe vaste waarde te worden onder de top. In dat decennia haalden ze bijna ieder seizoen Europees voetbal. Dat is inmiddels ongeveer 15 jaar geleden. Ik denk dat Jay daar op doelt.

Jep, daar doelde ik inderdaad op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan