Drie wedstrijden? Prima.
PSV en Schaars kunnen er toch niks mee. Ziojn met zichzelf bezig en terecht.
Havenaar was verwijtbaar onvoorzichtig. Had niet de duidelijke intenie om zijn tegenstander ongelukkig te schoppen.
Maar nam wel duidelijk dat risico.
Ik kan er mee leven.
Die grapjurk die Park van achteren verrot schopte, dat is een ander verhaal ...
 
Drie? Als 'wij' in beroep gaan is het altijd méér of minstens gelijk.
Je zou haast 'Thirzaiaanse' gedachten ontwikkelen, door dit nieuws.

Ik zou in ieder geval wel eens willen weten waar de vermindering nu op gebaseerd is.
 
Net zoals met die jongen van AZ en Park. Daar was het zo'n groot 'ongelukje' dat een schorsing niet eens nodig was.

De reglementen zijn nu gewoon krom. Als een scheids het beoordeeld heeft of zegt te hebben (maar blijkbaar verkeerd) kun je nergens op terugkomen.
Kom dan nergens op terug. Wat in de 90 minuten gebeurt, daar blijft het bij. Of geef jezelf het recht ook terug te komen op reeds beoordeelde situaties.
De speler van AZ had best een tijdje geschorst mogen worden. Ik heb andere spelers voor minder zien brommen.
 
De reglementen zijn nu gewoon krom. Als een scheids het beoordeeld heeft of zegt te hebben (maar blijkbaar verkeerd) kun je nergens op terugkomen.
Kom dan nergens op terug. Wat in de 90 minuten gebeurt, daar blijft het bij. Of geef jezelf het recht ook terug te komen op reeds beoordeelde situaties.
De speler van AZ had best een tijdje geschorst mogen worden. Ik heb andere spelers voor minder zien brommen.

Zoiemand als Strootman?
 
De reglementen zijn nu gewoon krom. Als een scheids het beoordeeld heeft of zegt te hebben (maar blijkbaar verkeerd) kun je nergens op terugkomen.
Kom dan nergens op terug. Wat in de 90 minuten gebeurt, daar blijft het bij. Of geef jezelf het recht ook terug te komen op reeds beoordeelde situaties.
De speler van AZ had best een tijdje geschorst mogen worden. Ik heb andere spelers voor minder zien brommen.



Op deze manier houdt de KNVB samen met de scheidsrechters de controle op wie ze wel of niet willen schorsen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan