’Nieuwe bewijzen voor financiële connecties Vitesse-eigenaar Oyf en Roman Abramovich’​

link

Het einde van Vitesse nadert.
 
Het bewijs voor banden is niet automatisch bewijs dat Vitesse van de banden wist, en t gaat om dat laatste, niet het eerste bij mijn weten?
Iedereen wist het. Als wij het wisten dan wisten ze het bij Vitesse zeker. :lmao: En nu lijkt er bewijs te zijn.
Ze hebben de club meermaals verkwanseld en nu is het bijna einde oefening.
 
Iedereen wist het. Als wij het wisten dan wisten ze het bij Vitesse zeker. :lmao: En nu lijkt er bewijs te zijn.
Als er nu pas bewijs is dan wisten we het niet. Dan namen we dat aan, dan waren er vermoedens etc.

Het gegeven dat jij bij het bewijs nog spreekt over "het lijkt" is daarmee.ook veelzeggend.
 
Als er nu pas bewijs is dan wisten we het niet. Dan namen we dat aan, dan waren er vermoedens etc.

Het gegeven dat jij bij het bewijs nog spreekt over "het lijkt" is daarmee.ook veelzeggend.
Het lijkt dan ook bijna einde oefening waar ik zei is. Stop de tijd. ;)
 
Waarom is dat relevant voor het einde van VItesse, dat er een connectie is met Roman Abramovich?

Staat in het artikel.

Eerder dit jaar trok het Ministerie bij Vitesse hierover aan de bel. Als de overtreding van de sanctieregelgeving wordt bewezen is dat een economisch delict en kan dat zelfs leiden tot bevriezing van de club.
 
Staat in het artikel.

Eerder dit jaar trok het Ministerie bij Vitesse hierover aan de bel. Als de overtreding van de sanctieregelgeving wordt bewezen is dat een economisch delict en kan dat zelfs leiden tot bevriezing van de club.
Ze proberen ook van de Russen af te komen, toch?
 
Dat mag jij denken, ik heb door de tijden heen andere berichten gelezen.

Ik weet niet hoe dit in het verdrag staat, maar voor diensten en goederen ben je zelf verantwoordelijk om te weten of iemand banden met de russen heeft. Dus zeggen ik wist het niet is dikke pech voor jezelf. Daarom zeg ik dat ik het vermoed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan