Penalty
Forum Hall of Fame Inductee
Daar kunnen alle Vitesse fans wel op de tribune.Nou, volgend seizoen weer profvoetbal op de Wageningse Berg?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Daar kunnen alle Vitesse fans wel op de tribune.Nou, volgend seizoen weer profvoetbal op de Wageningse Berg?
Vandaag kwam de toelichting op de eerdere uitspraak naar buitenVitesse moet GelreDome in oktober verlaten als het niet instemt met huursom
![]()
Vitesse moet GelreDome in oktober verlaten als het niet instemt met huursom
Vitesse heeft dinsdag een kort geding tegen de eigenaar van stadion GelreDome verloren. De Eredivisionist en vastgoedbedrijf Nedstede liggen al een tijdje in de clinch over de huursom.www.nu.nl
Vitesse heeft dinsdag een kort geding verloren tegen de eigenaar van stadion GelreDome. De Eredivisionist en vastgoedbedrijf Nedstede liggen al een tijdje in de clinch over de huursom.
Vitesse staat in nauw contact met de KNVB. De bekerwinnaar van 2017 moet officieel vóór woensdag aantonen over een stadion voor het seizoen 2023/2024 te beschikken. Clubs die dat niet voor elkaar hebben, kunnen in het uiterste geval de Eredivisie-licentie verliezen.
Sommige dingen klinken best logisch. Zoals ogenschijnlijk nieuwe afspraken na de verkoop in 2003. Maar dit lijkt me toch een rare:Vandaag kwam de toelichting op de eerdere uitspraak naar buiten
![]()
Motivering uitspraak kortgeding Vitesse tegen Stadion Arnhem BV en de exploitatiemaatschappij
Arnhem, 13 maart 2023 Op 28 februari 2023 wees de kortgedingrechter de vordering van Vitesse af om ook na 1 oktober 2023 van stadion GelreDome gebruik te kunnen blijven maken. De rechter maakt vandaag haar uitgewerkte beslissing bekend.www.rechtspraak.nl
Wat speelrecht zou betekenen? De kinderopvang of zo? Raar ......De kortgedingrechter oordeelt dat Vitesse in dit kort geding niet aannemelijk heeft gemaakt welke betekenis het speelrecht precies heeft en welke verplichtingen het schept.
Wat speelrecht zou betekenen? De kinderopvang of zo? Raar
Daar zorgt Vitesse zelf toch voor.
Van de Kuit zal er wel blij mee zijn. Kan hij volgend jaar nog dat stadion platgooien voor wat extra pandjes. Dat 1 zo'n galbak er even voor kan zorgen dat een volledig bedrijf naar de knoppen gaat.
Daar zorgt Vitesse zelf toch voor.![]()
Vitesse zegde de huur op om hem onder druk te zetten om bij een nieuwe overeenkomst minder huur te hoeven betalen. Ik zou dat als huurbaas ook niet pikken, voetbalclub of niet.Van de Kuit staat niet echt bekend als de meest gezellige persoon op aarde. Een typische huisjesmelker die vooral geld ziet. Als jij een stadion beheert dan ga je niet je grootste inkomstenbron weg laten vallen voor een paar ton minder huur. Hij schijnt wel meerdere projecten te verwaarlozen waar ze niet meewerken met zijn bankrekening.
Vitesse zegde de huur op om hem onder druk te zetten om bij een nieuwe overeenkomst minder huur te hoeven betalen. Ik zou dat als huurbaas ook niet pikken, voetbalclub of niet.
Voetbal zonder rivaliteit is geen reet aan, dus ik zou het wel weten.Als Nijmegenaar die verder had moeten zijn in zijn emotionele ontwikkeling weet ik niet goed wat ik hiervan hoop en denk.
Vraag het maar aan de Celtic/Rangers fans een paar jaar geleden.Voetbal zonder rivaliteit is geen reet aan, dus ik zou het wel weten.
Het woord huurbaas roept visioenen op van bijvoorbeeld prins Bernhard junior. Vaak is dan "crimineel" een synoniem voor het begrip huurbaas.Vitesse zegde de huur op om hem onder druk te zetten om bij een nieuwe overeenkomst minder huur te hoeven betalen. Ik zou dat als huurbaas ook niet pikken, voetbalclub of niet.
Inderdaad, schandelijk hoe Vitesse gepakt wordt door dit wurgcontract.En ook daar zit een reden achter: https://vitesse.org/nieuws/wurgcontract-gelredome-heeft-verstikkende-uitwerking-op-vitesse/
Klopt. Voetbal vervangt immers de stammenoorlogen uit vroeger tijden, zo leerde ik van mijn professor die colleges gaf over de Anglo- Saxon Chronicle.Voetbal zonder rivaliteit is geen reet aan, dus ik zou het wel weten.
Zeker. Beiden zijn weer blij met de derby. Je moet toch wat spotliederen kunnen zingen naar de "overkant" in het stadion.Vraag het maar aan de Celtic/Rangers fans een paar jaar geleden.
Zet een stadion met een capaciteit van 15.000 mensen neer en je hebt gewoon elke week volle bak.Als ze blijven bestaan, bouw de ff een mooi stadion die ook voor Vitesse begrippen te vullen is, maakt je club gelijk stuk mooier
Zo is het. Is ook zo bij Nac hier.Zet een stadion met een capaciteit van 15.000 mensen neer en je hebt gewoon elke week volle bak.