Het goede nieuws voor jullie is dat Ajax momenteel van iedereen kan verliezen. Dus ja; ook van Vitesse. Ik acht de kans dat we winnen nog steeds groter, maar opnieuw puntverlies zou me echt niet verbazen. Als dat nodig is voor een vroegtijdig ontslag van Schreuder dan teken ik er zelfs voor.
Verlies zal waarschijnlijk ook het verlies van Schreuder betekenen. Daarom hopen op een gelijkspel
 
Het goede nieuws voor jullie is dat Ajax momenteel van iedereen kan verliezen. Dus ja; ook van Vitesse. Ik acht de kans dat we winnen nog steeds groter, maar opnieuw puntverlies zou me echt niet verbazen. Als dat nodig is voor een vroegtijdig ontslag van Schreuder dan teken ik er zelfs voor.
Zou me zeer verbazen als Ajax niet met drie of vier doelpunten verschil Vitesse oprolt.
 
Het goede nieuws voor jullie is dat Ajax momenteel van iedereen kan verliezen. Dus ja; ook van Vitesse. Ik acht de kans dat we winnen nog steeds groter, maar opnieuw puntverlies zou me echt niet verbazen. Als dat nodig is voor een vroegtijdig ontslag van Schreuder dan teken ik er zelfs voor.
Het goede nieuws voor Ajax is dat PSV ook van iedereen kan verliezen. Het kan zomaar weer compleet misgaan tegen AZ. Dat ziet de wereld er ook weer totaal anders uit.
 
Het goede nieuws voor jullie is dat Ajax momenteel van iedereen kan verliezen. Dus ja; ook van Vitesse. Ik acht de kans dat we winnen nog steeds groter, maar opnieuw puntverlies zou me echt niet verbazen. Als dat nodig is voor een vroegtijdig ontslag van Schreuder dan teken ik er zelfs voor.
Vitesse gaan jullie van winnen.. of ajax moet echt een totale off day hebben
 
Het goede nieuws voor jullie is dat Ajax momenteel van iedereen kan verliezen. Dus ja; ook van Vitesse. Ik acht de kans dat we winnen nog steeds groter, maar opnieuw puntverlies zou me echt niet verbazen. Als dat nodig is voor een vroegtijdig ontslag van Schreuder dan teken ik er zelfs voor.
Als Ajax van Vitesse verliest mag Alfred Schreuder blijven tot het bittere einde. :D Dan is hij een PSV mascotte. :lmao: ;)
 
Vitesse gaan jullie van winnen.. of ajax moet echt een totale off day hebben

Ajax kan rustig een elftal met spelers als Sjaak Swart opstellen en die per koppel met een been aan elkaar tapen en zelfs dan winnen ze nog van vitesse, maar hup Cocu!
 
Ajax kan rustig een elftal met spelers als Sjaak Swart opstellen en die per koppel met een been aan elkaar tapen en zelfs dan winnen ze nog van vitesse, maar hup Cocu!
Hup cocu, maar Flip is realistisch genoeg dat het tegen ajax kansloos is
 
Met die instelling heb je al verloren voordat je begonnen bent. Geen wonder dat het daar zo slecht gaat.
Ik heb dit weekend es een pot van Vitesse gezien omdat Cocu er nu zit.. het is kwalitatief erg ondermaats. Schrikbarend slecht
 

Leuk voor hem. Marco er ook nog bij en dan kunnen ze op een mooie manier afbouwen
Het wordt toch niet zo`n speler die zegt dat ie stopt en vervolgens ontdekt dat ie niets anders kan en uit verveling maar weer gaat voetballen? Hij had bij psv toch moeite met zich te motiveren? Dat zal bij Vitesse, by far de meest zielloze club in de ed waarschijnlijk bij m tot maart duren voordat ie ontdekt dat ie zich niet kan motiveren..
 
Het wordt toch niet zo`n speler die zegt dat ie stopt en vervolgens ontdekt dat ie niets anders kan en uit verveling maar weer gaat voetballen? Hij had bij psv toch moeite met zich te motiveren? Dat zal bij Vitesse, by far de meest zielloze club in de ed waarschijnlijk bij m tot maart duren voordat ie ontdekt dat ie zich niet kan motiveren..
Het zwaar vinden om je op te laden voor de Ziggo Dome, wil niet zeggen dat je het niet meer leuk vindt om in het kroegje op de hoek te spelen.
 
Het wordt toch niet zo`n speler die zegt dat ie stopt en vervolgens ontdekt dat ie niets anders kan en uit verveling maar weer gaat voetballen? Hij had bij psv toch moeite met zich te motiveren? Dat zal bij Vitesse, by far de meest zielloze club in de ed waarschijnlijk bij m tot maart duren voordat ie ontdekt dat ie zich niet kan motiveren..
Hij zei dat hij moeite had met het profwereldje. Kan me voorstellen dat dat bij Vitesse een stuk 'minder' is dan bij PSV of in de Premier League
 
Hij zei dat hij moeite had met het profwereldje. Kan me voorstellen dat dat bij Vitesse een stuk 'minder' is dan bij PSV of in de Premier League
Ik vind het maar raar. Psv moest in rap tempo een vervanger zoeken en mijnheer besluit een jaar later weer terug te keren..
 
Terug
Bovenaan Onderaan