Club zonder ziel en spelend in een gehuurde tennishal. Kan me niet voorstellen dat iemand die gaat missen. Supporters zijn er toch al nauwelijks.
 
Club zonder ziel en spelend in een gehuurde tennishal. Kan me niet voorstellen dat iemand die gaat missen. Supporters zijn er toch al nauwelijks.
Gaat dit over Vitesse of over die club waar hoofdzakelijk bobo's, zogenaamde BNers en wat "successupporters" onder een Arena dak vertoeven?;)
 
Club zonder ziel en spelend in een gehuurde tennishal. Kan me niet voorstellen dat iemand die gaat missen. Supporters zijn er toch al nauwelijks.
Hoezo zonder ziel? Club met historie helaas verpatst aan een investeerder
 
Denk dat J.B. doelt op 2010 toen Jordania de boel overnam.

"Vanaf nu gaat Vitesse voor de landstitel"
Riep Aalbers dat ook al niet?
Club zonder ziel en spelend in een gehuurde tennishal. Kan me niet voorstellen dat iemand die gaat missen. Supporters zijn er toch al nauwelijks.
Dat vraag ik mij af. Bestaat sinds 1899. Volgens mij ook een mooi jeugdcomplex op papendal.
 
Dat vraag ik mij af. Bestaat sinds 1899. Volgens mij ook een mooi jeugdcomplex op papendal.
Helemaal juist.
Clubs uit de 19e eeuw zijn toch zeker te koesteren, alleen al vanwege hun historie.
Maar ja, we leven niet in Engeland waar het oudste nog levende clublid geféteerd wordt bij speciale gelegenheden, maar in Nederland.
Met zijn "Hollandse koopmansgeest" en bijbehorend gebrek aan interesse in geschiedenis en cultuur.;)
 

Vitesse sluit akkoord met stadioneigenaar​


Vitesse heeft met Gelredome-eigenaar Nedstede alsnog een akkoord bereikt over een huurcontract voor het stadion tot het najaar van 2030. Dankzij de overeenkomst zijn nu alle juridische procedures van de baan.
 
.

Vitesse sluit akkoord met stadioneigenaar​


Vitesse heeft met Gelredome-eigenaar Nedstede alsnog een akkoord bereikt over een huurcontract voor het stadion tot het najaar van 2030. Dankzij de overeenkomst zijn nu alle juridische procedures van de baan.
Mooi, beide partijen zien ook in dat dit het beste is.
 

Vitesse sluit akkoord met stadioneigenaar​


Vitesse heeft met Gelredome-eigenaar Nedstede alsnog een akkoord bereikt over een huurcontract voor het stadion tot het najaar van 2030. Dankzij de overeenkomst zijn nu alle juridische procedures van de baan.
Goh, wat verrassend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan