J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Ja, die bedoel ik.Denk dat J.B. doelt op 2010 toen Jordania de boel overnam.
"Vanaf nu gaat Vitesse voor de landstitel"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ja, die bedoel ik.Denk dat J.B. doelt op 2010 toen Jordania de boel overnam.
Gaat dit over Vitesse of over die club waar hoofdzakelijk bobo's, zogenaamde BNers en wat "successupporters" onder een Arena dak vertoeven?Club zonder ziel en spelend in een gehuurde tennishal. Kan me niet voorstellen dat iemand die gaat missen. Supporters zijn er toch al nauwelijks.
Hoezo zonder ziel? Club met historie helaas verpatst aan een investeerderClub zonder ziel en spelend in een gehuurde tennishal. Kan me niet voorstellen dat iemand die gaat missen. Supporters zijn er toch al nauwelijks.
Riep Aalbers dat ook al niet?Denk dat J.B. doelt op 2010 toen Jordania de boel overnam.
Dat vraag ik mij af. Bestaat sinds 1899. Volgens mij ook een mooi jeugdcomplex op papendal.Club zonder ziel en spelend in een gehuurde tennishal. Kan me niet voorstellen dat iemand die gaat missen. Supporters zijn er toch al nauwelijks.
Ik bedoelde dus de meest recente uitspraak. Toch alweer 13 jaar geleden..Riep Aalbers dat ook al niet?
Dat vraag ik mij af. Bestaat sinds 1899. Volgens mij ook een mooi jeugdcomplex op papendal.
Dan is het ook wel een keertje mooi geweest toch?Bestaat sinds 1899.
Helemaal juist.Dat vraag ik mij af. Bestaat sinds 1899. Volgens mij ook een mooi jeugdcomplex op papendal.
Dus over 13 jaar is psv aan de beurt?Dan is het ook wel een keertje mooi geweest toch?
Niet te vergelijken natuurlijkDus over 13 jaar is psv aan de beurt?![]()
Totaal nietNiet te vergelijken natuurlijk![]()
Mooi, beide partijen zien ook in dat dit het beste is.Vitesse sluit akkoord met stadioneigenaar
![]()
Vitesse sluit akkoord met stadioneigenaar en stelt licentie veilig
Vitesse heeft met Gelredome-eigenaar Nedstede alsnog een akkoord bereikt over een huurcontract voor het stadion tot het najaar van 2030.nos.nl
Vitesse heeft met Gelredome-eigenaar Nedstede alsnog een akkoord bereikt over een huurcontract voor het stadion tot het najaar van 2030. Dankzij de overeenkomst zijn nu alle juridische procedures van de baan.
Goh, wat verrassend.Vitesse sluit akkoord met stadioneigenaar
![]()
Vitesse sluit akkoord met stadioneigenaar en stelt licentie veilig
Vitesse heeft met Gelredome-eigenaar Nedstede alsnog een akkoord bereikt over een huurcontract voor het stadion tot het najaar van 2030.nos.nl
Vitesse heeft met Gelredome-eigenaar Nedstede alsnog een akkoord bereikt over een huurcontract voor het stadion tot het najaar van 2030. Dankzij de overeenkomst zijn nu alle juridische procedures van de baan.
Gelukkig wel ja, misschien een goed moment om die regels ook ff tegen het licht te houden.Kunnen we in ieder geval die kansloze nacompetitie constructie vergeten.
PSV GhettoFlip wil ook Zoet naar Vitesse halen, volgens VI. Wordt wel 1 grote, gezellige reunie daar zo he.