Vitesse - PSV | Zondag 29 oktober 2017 | Eindstand 2-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wel vreselijk voor De Jong dat die nog altijd op 0 goal staat. Meer dan 1000(!) minuten geen goal gemaakt in alle competitie. Maar aan de andere kant waardeer ik wel zijn mentaliteit. Blijft maar gaan, blijft maar sleuren, blijft maar ballen klaarleggen voor andere. Hopelijk komt zijn eerste goal heel snel.

Legt kaatsballen vaak op maat neer. Ondanks het feit dat hij ze er zelf niet inschiet, laat hij anderen beter spelen.
 
Ook mooi met Mexicaans commentaar. :D

[video=youtube_share;op1us-mBVjw]https://youtu.be/op1us-mBVjw[/video]
 
Na dit soort wedstrijden krijg ik altijd weer diezelfde deja vu waar Gözübüjük aan komt rennen met een zweetbandje met 'respect' daarop :sick:.
Scheidsrechters zouden inderdaad eens wat meer respect voor hun vak en branchegenoten (voetballers) mogen tonen :mad:.

Ik wil nú juist klagen over de scheidsrechters, want als ik dat doe na verlies of in een slechte periode van PSV, dan ben ik een slechte verliezer.
Voor 'schele' of 'blind paard' of een glijpartij krijg je een kaart, maar als je je knieschijf moet zoeken op de tweede ring, dan hebben ze het niet gezien of anders geïnterpreteerd:
:puke:.
Büttner is voetbalterrorist, Isimat krijgt vrije trappen tegen voor onregelmatig draven, Lozano is vogelvrij (we zijn in Nederland immers niet gediend van klasse), en verder is het een grote warboel.
 
Na dit soort wedstrijden krijg ik altijd weer diezelfde deja vu waar Gözübüjük aan komt rennen met een zweetbandje met 'respect' daarop :sick:.
Scheidsrechters zouden inderdaad eens wat meer respect voor hun vak en branchegenoten (voetballers) mogen tonen :mad:.

Ik wil nú juist klagen over de scheidsrechters, want als ik dat doe na verlies of in een slechte periode van PSV, dan ben ik een slechte verliezer.
Voor 'schele' of 'blind paard' of een glijpartij krijg je een kaart, maar als je je knieschijf moet zoeken op de tweede ring, dan hebben ze het niet gezien of anders geïnterpreteerd:
:puke:.
Büttner is voetbalterrorist, Isimat krijgt vrije trappen tegen voor onregelmatig draven, Lozano is vogelvrij (we zijn in Nederland immers niet gediend van klasse), en verder is het een grote warboel.

Er mag gewoon geklaagd worden. Ook Bruggink gaf het na de wedstrijd al aan, het was weer dramatisch. Noem mij mister Videoscheids, maar vandaag waren er weer zoveel momenten die met wat videobeelden een paar extra/minder kaarten hadden opgeleverd. Deze competitie gewoon schreeuwt om dat systeem. Maar ik snap wel dat het voor onze jongens uit Zeist dan wel erg moeilijk is om dan nog de competitie te beïnvloeden.
 
IPF Je kan toch niet ontkennen dat de scheids gewoon poep in z'n ogen heeft als ie dat van Buttner niet ziet

Dat heb ik ook niet ontkend he... Ik heb gezegd dat enkel praten over de scheidsrechter en bij elk besluit hier gaan zitten zeiken, een te eenzijdige kijk is op de wedstrijd. Je moet daarnaast ook kijken naar hoe je hiermee omgaat en hoe je uit kan gaan van eigen kracht. Locadia en Brenet stonden bij de 1-1 gewoon heel nonchalant te doen bij het doel. Dat merkte men hier niet zo op maar wel dat het geen vrije trap was...
 
Dat heb ik ook niet ontkend he... Ik heb gezegd dat enkel praten over de scheidsrechter en bij elk besluit hier gaan zitten zeiken, een te eenzijdige kijk is op de wedstrijd. Je moet daarnaast ook kijken naar hoe je hiermee omgaat en hoe je uit kan gaan van eigen kracht. Locadia en Brenet stonden bij de 1-1 gewoon heel nonchalant te doen bij het doel. Dat merkte men hier niet zo op maar wel dat het geen vrije trap was...

Hebben ze gedaan. Als de 2-4 niet was gevallen (wederom een dwaling van de scheids) was de score verder uitgelopen.
 
Dames, heren & genderneutralen,

Het is niet nodig om de nationaliteit van de scheidsrechter te benoemen. Het is niet alleen onnodig, het creeert tevens een sfeer die volgens ons niet bij dit forum past. Daarnaast lijkt het ons ook niet netjes ten opzichte van eventuele Turkse supporters die dit forum lezen.

Houd daar in de toekomst ajb even rekening mee. (Y)
 
Dames, heren & genderneutralen,

Het is niet nodig om de nationaliteit van de scheidsrechter te benoemen. Het is niet alleen onnodig, het creeert tevens een sfeer die volgens ons niet bij dit forum past. Daarnaast lijkt het ons ook niet netjes ten opzichte van eventuele Turkse supporters die dit forum lezen.

Houd daar in de toekomst ajb even rekening mee. (Y)

Ben ik het mee eens.

Hij heeft wel zijn naam tegen; als Blom geen Blom heette maar Razňíkoyniřý, dan was er vast vaker over die (vul opvallend kenmerk in) gesproken. En er moet gezegd worden dat de andere Turkse scheidsrechters in de eredivisie vaak prima fluiten, in tegenstelling tot hun Hollandse collega's.
 
Dames, heren & genderneutralen,

Het is niet nodig om de nationaliteit van de scheidsrechter te benoemen. Het is niet alleen onnodig, het creeert tevens een sfeer die volgens ons niet bij dit forum past. Daarnaast lijkt het ons ook niet netjes ten opzichte van eventuele Turkse supporters die dit forum lezen.

Houd daar in de toekomst ajb even rekening mee. (Y)

Ik heb voor de zekerheid even tot 5 paginas terug ge-control-F'd, maar zie nergens een verwijzing naar Serdar's Nederlanderschap. Dat het Nederlands scheidsrechterkorps geen beste periode doormaakt is mij ook wel duidelijk, maar ik ben het met je eens Bacchus; we hoeven niet steeds de nationaliteit van onze (allemaal Nederlandse) scheidsrechters te benoemen.

Tenzij dat relevant is, zoals toen met die Belgische scheidsrechters... Misschien goed om weer zoiets te doen, bijvoorbeeld met de Oosterburen.

 
Sorry dat ik er weer op terug kom, maar ik zie alleen Nederlandse vlaggetjes:

http://www.voetbal.com/scheidsrechter/ned-eredivisie-2017-2018/1/

Toegegeven, Bjorn met puntjes op de O klinkt wel Zweeds, en Martin Perez met de moelijke E klinkt erg Deens ;)

http://www.sport-connecting-us.nl/wiezijnwe.php:

"Sport-Connecting-Us is het verhaal van Serdar Gözübüyük, die zijn droom heeft waargemaakt om als eerste scheidsrechter van niet Nederlandse origine Betaald Voetbal scheidsrechter te worden.

Hij is een voorbeeld voor alle (allochtone) jongeren die het beste uit zich zelf willen halen."

Dus sorry, als ik dacht dat hij geen Nederlander zou zijn.
 
https://www.telegraaf.nl/sport/951327/cocu-leeft-mee-met-luuk-de-jong

Omgekeerde wereld.
Loftrompet uiten (wellicht uit medelijden?) op LdJ en kritiek leveren op Lozano!

Geen gezeik LdJ: doelpunten maken en wel heel snel, anders, hup, de bank op.
Trainen op afwerken en nog eens trainen en weer trainen.

Dat eeuwige gelul dat hij het TEAM beter laat spelen en zo.
1000minuten doelpuntloos spits zijn van PSV is gewoon een afgang.

Daarnaast is het geen goed signaal naar de spitsen van de jeugdteams. Al ruim een jaar niet.
 
Ik heb overigens wel het idee dat PSV telkens tegen de nummer 2 of 3 van de competitiestand moet.
Denk je tegen alle (sub)topteams gespeeld te hebben blijken ze alweer de nr 2 en nr 3 nog niet gehad te hebben.
 
Ik heb overigens wel het idee dat PSV telkens tegen de nummer 2 of 3 van de competitiestand moet.
Denk je tegen alle (sub)topteams gespeeld te hebben blijken ze alweer de nr 2 en nr 3 nog niet gehad te hebben.

:unsure:Daarom staan die nog op nr 2 en 3. :re:
 
Zo, na een paar weken geen cijfers van Der Muzikant, lijkt deze wedstrijd me hier uitermate voor geschikt. ;)

Erg boeiende en ook goede wedstrijd van de kant van PSV. Geen dissonanten, weinig kansen weggegeven en zelf veel gecreëerd. Ik ben een tevreden mens.

Zoet: 7. Niet veel te doen gehad, maar als hij er moest staan, stond hij er. Kansloos bij de tegengoals.

Arias: 7. Blijft een mooie speler: verdedigend solide, aanvallend van grote waarde en de inzet van een topper.
Isimat: 7. Wint zijn duels, positioneert goed en levert de bal netjes in bij een teamgenoot. Prima.
Schwaab: 7. Een slordig momentje toen hij de bal zo in de voeten kopte van een tegenstander, maar verder gewoon een prima pot.
Brenet: 7. Verdedigend prima en aanvallend ook van waarde, zeker met zijn mooie assist voor de 0-1.

Hendrix: 7. Aanvallend blijft het niet super, maar hij won zijn duels en bracht prima tempo in de omschakeling.
Van Ginkel: 7.Goede wisselwerking met Hendrix. Blijft toch een fijne en sterke speler om erbij te hebben.
Pereiro: 7. Tweede helft wat minder bij het spel betrokken, maar speelde alsnog erg sterk en had enkele mooie momenten. Eerste helft was uitstekend, al had hij zichzelf mogen belonen met een goal.

Locadia: 9. De ene goal nog mooier dan de andere en werkt zich een slag in de rondte. Zijn interview na de wedstrijd was ook erg leuk. Ben wel een fan van deze jongen.
De Jong: 7. Alleen het doelpunt miste, want Luuk speelde echt een klasse pot.
Lozano: 9. Een fenomeen. Nog nooit was er een speler die zo vaak scoorde in zijn eerste acht wedstrijden.

Bergwijn viel uitstekend in. Jammer dat hij zo weinig minuten kreeg, maar met de manier waarop PSV speelde en ook hoe Vitesse druk begon te zetten was het logisch.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
https://www.telegraaf.nl/sport/951327/cocu-leeft-mee-met-luuk-de-jong

Omgekeerde wereld.
Loftrompet uiten (wellicht uit medelijden?) op LdJ en kritiek leveren op Lozano!

Geen gezeik LdJ: doelpunten maken en wel heel snel, anders, hup, de bank op.
Trainen op afwerken en nog eens trainen en weer trainen.

Dat eeuwige gelul dat hij het TEAM beter laat spelen en zo.
1000minuten doelpuntloos spits zijn van PSV is gewoon een afgang.

Daarnaast is het geen goed signaal naar de spitsen van de jeugdteams. Al ruim een jaar niet.

Een waarheid als een koe!
 
Niks veranderlijker dan de voetballerij, na de pot bij Heerenveen uit waren enkelen er zeker van dat we op z'n hoogst 5e zouden worden dit seizoen... We zijn er nog niet, achterin oogt t niet helemaal stabiel, 10 goals tegen in 10 wedstrijden is niet kampioenwaardig, maar t begin is wel lekker.

EN ja we kunnen zeiken over wat Brands allemaal niet haalt voor de verdediging, maar wat n held dat ie Lozano heeft weten te halen :clap:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan