Video Assistant Referee (VAR)

1565545856655.png

Laten we aub kappen met deze discussie. Er zijn mensen die vinden dat de beelden voor zich spreken, er zijn mensen die vinden dat de beelden discutabel zijn er zijn mensen die vinden dat ondanks dat de beelden voor zich lijken te spreken, het een discutabele beslissing is geweest of een beslissing met een bijsmaak omdat het om milimeter werk gaat. Etc., etc. Voetbalvisie gaf hierboven al aan waar sentimenten vandaan komen en ik kan me daar prima in vinden.

Let it go en koel af met een Calippo :DANCE:
 
Stoer hoor!! Het is overduidelijk, dat het geen buitenspel is. Is toch duidelijk te zien op de beelden. Hoe kun je dan in godsnaam blijven beweren dat het buitenspel is en mrt name dat Ajax altijd bevoordeeld wordt. Dan vind ik je een enorme calimero. Is dat zo gek? Overduidelijk geen buitenspel en dan dit voorbeeld noemen om te zeggen dat Ajax altijd bevoordeeld wordt. Hoe noem jij dat dan?
Vanuit mijn kant zit hier een speldenprikje aan plagerij tussen inderdaad, verder helemaal niets met stoer te maken. Ik erger mij simpelweg aan jouw gedrag op dit forum.

Jij noemt hier een voorbeeld, waarbij er zelfs verkeerde beelden zijn getoond, zeg je net. Wat nu indien anderen enkel deze beelden gezien hebben, terwijl zij niet de beelden hebben gezien waar jij op doelt. Dan is de discussie snel afgelopen toch? Nogmaals, geen enkele reden om hier supporters op een thuisvak zijn (zo noem ik dit forum maar even) om hen calimero te noemen. Zou je in het stadion -met name bij de door jou zo geliefde "harde kern"- eens moeten doen, zijn we snel uitgepraat grote vriend.

Nu ontopic, zoals ik gister al noemde blijft de VAR ook nu discutabel. Het is tijd voor een andere invulling hiervan.
 
De VAR blijkt gebaseerd op goede intenties, maar een regelrechte ramp voor het voetbal. Je bant een deel uit, maar krijgt daar andere narigheid voor terug. Per saldo geen winst wat mij betreft. Bovendien krijg je een heel raar (traag) spelletje.

Fluiten in de geest van de wedstrijd, dat kan niet meer. Dat zou betekenen dat een van de beste scheidsrechters ooit, Collina, in deze tijd volledig verloren zou gaan. Ik vrees dat in het algemeen geldt dat scheidsrechters die eigenlijk heel goed zijn, niet meer tot hun recht komen. Scheidsrechters van het autistische soort, die met uitgestreken gezicht kunnen verklaren dat ze gelijk hadden, die floreren bij de VAR.

Het geld vervreemd mij al van het voetbal en de VAR nog verder. Afblussen met een scheutje KNVB en de sport is kapot. Ik weet niet hoe lang ik het voetbal nog serieus ga volgen :sad:
 
Check het filmpje van Brainz. Laat niets aan duidelijkheid te wensen over. En dan nog eigenwijs blijven doen. Pfff
Ik probeer het tegen beter weten in nog een keer. Ik baseer me alleen op de beelden waar de VAR naar keek tijdens de wedstrijd (ik kan hier ook het filmpje van Brainz niet zien). En dan gaat het me niet eens om buitenspel, maar om het feit dat met alle technieken van tegenwoordig een VAR niet kan beschikken over de juiste beelden en technieken. Waardoor op DAT moment in ieder geval het doelpunt dubieus blijft.

En mijn punt wordt zojuist weer bewezen. VAR blundert, maar kan ook de beelden weer niet draaien, zodat meer duidelijkheid ontstaat.

Opmerking De Boer is irritant. Hij vindt het niet erg. Logisch als Ajacied.
 
Terug
Bovenaan Onderaan