Video Assistant Referee (VAR)

In het kader van onnavolgbare var..
kan iemand mij uitleggen waarom lundqvist wel rood kreeg afgelopen weekend, maar nu niet geschorst is? Wat is het punt van een rode kaart die goedgekeurd wordt door de var om daarna geen straf te geven?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook ff een avatar aangemaakt, wist niet dat jij je er aan zat te irriteren??
Ha, niet alleen ik hoor Roy...;)
Mooi,fleurig... Zo krijg je wel eerder herkenbaarheid van de forummers.
Bovendien staat het wat meer aangekleed.
Die letters waren nou niet je van het...(a)
 
Tja, gisteren was de VAR ook niet onfeilbaar. Hoezo geen hands bij de omhaal van Sané? Hoezo wel een penalty voor Chelsea in de verlenging?
 
Ze zouden op zijn minst de klok stil kunnen zetten als de VAR gaat kijken. Wat is daar nou zo moelijk aan ?

Niets. Ze kunnen ook zuivere speeltijd hanteren. Bijvoorbeeld 30 minuten per helft. Dan spelen ze waarschijnlijk nog meer dan ze nu doen. De 4e man kan best de tijdwaarneming doen. Doet hij ook wat nuttigs.
 
Nou, het gebeurt niet vaak. Maar ik ben het eens met Van Hanegem.

Alhoewel er regels zijn, blijft een groot deel interpretatie (ernst van overtreding, bal tegen de hand reden genoeg om hands te zeggen, etc). Dat wordt er inderdaad niet makkelijker op gemaakt met meerdere kapiteins op het schip. Ik vind het zo'n verdomd lastig vraagstuk, want de VAR heeft wel degelijk toegevoegde waarde, maar ik vraag me af of je het ooit helemaal goed kunt gebruiken. Het blijft mensenwerk.
 
Alhoewel er regels zijn, blijft een groot deel interpretatie (ernst van overtreding, bal tegen de hand reden genoeg om hands te zeggen, etc). Dat wordt er inderdaad niet makkelijker op gemaakt met meerdere kapiteins op het schip. Ik vind het zo'n verdomd lastig vraagstuk, want de VAR heeft wel degelijk toegevoegde waarde, maar ik vraag me af of je het ooit helemaal goed kunt gebruiken. Het blijft mensenwerk.
voor mij niet, het lost wel iets op, maar brengt andere fouten met zich mee + vertraagt het spel, waardoor ik het per saldo geen vooruitgang vind
 
Terug
Bovenaan Onderaan