Verdedigers

PSV zit achter Debast aan, een jonge gast uit België, terwijl deze CV uit Brazilië meer dan genoeg ervaring heeft. Jammer dat de scouting van PSV dit soort spelers over het hoofd blijft zien....
Heb jij hem vaak zien spelen? Zijn ook Brazilianen van 30 in die competitie die nooit Europees hebben gespeeld, vast meer ervaring, maar met een reden nooit de stap naar Europa gemaakt.

Even een gek idee, maar wat te denken van Jorrel Hato?
Als we zo’n 15 miljoen kunnen uitgeven aan Debast doe ik dat liever aan Hato.
Het is geen echte ajacied en geboren in Rotterdam…

Die wordt door Ajax niet verkocht.

Die ga je dus nooit van je leven voor dat bedrag krijgen laat staan dat ajax hem überhaupt wil verkopen aan de concurrent

We moeten toch een verdediger kopen deze januari. Bella-Kotchap kunnen we natuurlijk niet overnemen.

Dit zijn wel kanshebbers. Hoewel in het profiel van Bosz natuurlijk Zeno Debast de grootste kanshebber is

We moeten toch een verdediger kopen deze januari. Bella-Kotchap kunnen we natuurlijk niet overnemen.

Dit zijn wel kanshebbers. Hoewel in het profiel van Bosz natuurlijk Zeno Debast de grootste kanshebber is

Die Robinson uit America is in Januari transfervrij als ik het niet mis heb. We hadden in de zomer al interesse lijkt me een 1+1 dat wij die dan halen.

Die Robinson uit America is in Januari transfervrij als ik het niet mis heb. We hadden in de zomer al interesse lijkt me een 1+1 dat wij die dan halen.
En dan hoeven we ook geen middenvelder meer, want Ledezma komt ook weer terug. Dat is wel een echte Bosz-voetballer.(weet niet wat de plannen zijn met hem).

Dat lijkt me ook wel, maar zover ik heb kunnen zien is dat geen niveau wat we na moeten streven. Volgens mij komt hij te kort.

Terug
Bovenaan Onderaan