Verdedigers

Leuk lijstje. Die Bosniër werd hier eerder ook al eens genoemd, toch?
Ahmedhodzic. Groot talent, maar volgens mij maakt hij niet zoveel stappen als dat men toen dacht.

In FM wilde ik hem ook graag naar PSV halen, maar dat lukte niet. Daar speelt hij nu bij Liverpool. In plaats daarvan haalde ik Josip Sutalo, die ook in dat lijstje staat. Speelde ook met de Kroaten tegen Nederland laatst.

Tip voor de scouting:

Vitik, Mbamba, Amartey, Reyes, Mendez,

Ahmedhodzic. Groot talent, maar volgens mij maakt hij niet zoveel stappen als dat men toen dacht.

In FM wilde ik hem ook graag naar PSV halen, maar dat lukte niet. Daar speelt hij nu bij Liverpool. In plaats daarvan haalde ik Josip Sutalo, die ook in dat lijstje staat. Speelde ook met de Kroaten tegen Nederland laatst.

Een echte underperformer dus, dat is niks voor Ajax

Klopt inderdaad, maar gaat nu wel PL in met Sheffield

Speelt die Colwill in de basis bij Chelsea? Als we dan toch wat moeten huren, kopen zal waarschijnlijk niet mogelijk zijn.

Tipje van Afellay

Je houdt toch je hart vast met deze verdediging en verdedigende middenvelders.

Waarbij ook nog eens aangetekend dat beide slopers in de selectie zullen vertrekken.

Dus een driemanverdediging met twee controlerende verdedigende middenvelders zal ‘m sowieso niet worden.

Dus 1 gloednieuwe sloper voor deze verdediging. Oh jee, dat riedeltje kennen we nu al jaren. Daarvoor is de boel echt veel en veel te zwak en te traag en in balbezit te twijfelachtig en ook hierin te traag. Het huidige centrum gaat sowieso regelmatig de bal in de as verspelen. Dat deden ze al, dat blijven ze doen, maar nu komt er nog bij dat alles open zal liggen achter.

Van Aanholt zal zich wel staande houden. Die is slim genoeg om zich vlot aan Bosz aan te passen.
Mwene lukt het aanpassen in aanvallend opzicht ook wel, lijkt mij, maar verdedigen…

De rest, Teze incluis, niet. Teze heb ik zien schutteren in een driemansverdediging tijdens een interland, dat leek nergens op. Die kan zich dus maar matig snel aanpassen.

Dus daar sta je dan op dit moment met je dubbele bezetting op alle verdedigende posities waarvan afgelopen seizoen al niemand echt voldeed. Waarbij ze allemaal vanaf nu wat nieuws moeten leren en anders moeten gaan verdedigen.

Een maandje voor de CL.

Oh oh.

Laatst bewerkt:
Je houdt toch je hart vast met deze verdediging en verdedigende middenvelders.

Waarbij ook nog eens aangetekend dat beide slopers in de selectie zullen vertrekken.

Dus een driemanverdediging met twee controlerende verdedigende middenvelders zal ‘m sowieso niet worden.

Dus 1 gloednieuwe sloper voor deze verdediging. Oh jee, dat riedeltje kennen we nu al jaren. Daarvoor is de boel echt veel en veel te zwak en te traag en in balbezit te twijfelachtig en ook hierin te traag. Het huidige centrum gaat sowieso regelmatig de bal in de as verspelen, waarna alls open ligt. Dat deden ze al, dat blijven ze doen.

Van Aanholt zal zich wel staande houden. Die is slim genoeg om zich vlot aan Bosz aan te passen.
Mwene lukt het aanpassen ook wel, lijkt mij.

De rest, Teze incluis, niet. Teze heb ik zien schutteren in een driemansverdediging tijdens een interland, dat leek nergens op. Die kan zich dus maar matig snel aanpassen.

Dus daar sta je dan op dit moment met je dubbele bezetting op alle verdedigende posities waarvan waarschijnlijk niemand echt zal voldoen.

Oh oh.
Mooi dat vertrouwen in van Aanholt. Ben wel benieuwd waar dat op gebaseerd is. iig niet obv het bekijken van wedstrijden:sneaky:

Mocht Davinson Sanchez niet onze kant opkomen, vind ik dit nog wel een buiten categorie speler waar we eventueel alles voor uit de kast kunnen trekken om onze verdediging te voorzien van kwaliteit.

Echter zit Tottenham wel achter hem aan en dat is heel begrijpelijk, heeft overigens een aflopend contract. Zou wel echt een zieke toevoeging zijn aan de verdediging, ook precies wat we nodig hebben op dit moment.

https://www.transfermarkt.nl/tosin-adarabioyo/profil/spieler/258878

Overgens is Axel Tuanzebe nog altijd transfervrij, die kan zowel voetballen als prima meekomen in de premier league.

Naja, hij heeft de eerste helft van vorig seizoen 1 wedstrijd voor Napoli gespeeld, is na de winter dan maar op huurbasis overgestapt naar Stoke City om vervolgens 4 wedstrijden te spelen in het Championship. De meeste centrale verdedigers zijn transfervrij voor een reden denk ik. Deze jongen zal goed hebben verdiend met een contract bij United.

Als we dan toch transfervrije rechtsbenige verdedigers opnoemen. Dan vind ik Yerry Mina en Almamy Toure interessantere opties. Maar ook die zijn niet toereikend denk ik.

Naja, hij heeft de eerste helft van vorig seizoen 1 wedstrijd voor Napoli gespeeld, is na de winter dan maar op huurbasis overgestapt naar Stoke City om vervolgens 4 wedstrijden te spelen in het Championship. De meeste centrale verdedigers zijn transfervrij voor een reden denk ik. Deze jongen zal goed hebben verdiend met een contract bij United.

Als we dan toch transfervrije rechtsbenige verdedigers opnoemen. Dan vind ik Yerry Mina en Almamy Toure interessantere opties. Maar ook die zijn niet toereikend denk ik.

Alsjeblieft die Mina die flopte bij Barcelona en Everton?
Almany Toure lijkt me een interessante optie, maar aangezien PSV alleen voor verdedigers gaan die minimaal 20 miljoen kosten …. Zal dit een utopie blijven

Terug
Bovenaan Onderaan