Toen ik nog dacht dat Sambo een lefty was.
Dan snap ik eigenlijk alsnog je 4 namen niet zo goed tenzij je ze in willekeurige volgorde hebt geplaatst en je eigenlijk bedoelde
Sambo - Mbyamba - Teze - Ewijk. Dan hoop ik eigenlijk wel op een beter Centrum nog los van de rest.
 
Dan snap ik eigenlijk alsnog je 4 namen niet zo goed tenzij je ze in willekeurige volgorde hebt geplaatst en je eigenlijk bedoelde
Sambo - Mbyamba - Teze - Ewijk. Dan hoop ik eigenlijk wel op een beter Centrum nog los van de rest.

Inderdaad in ieder geval Teze vervangen door een leider/organisator met ervaring, heb je nog steeds een gruwelijk onervaren linkerkant maar dat terzijde. Sambo gaat toch niet op links
 
  • Leuk
Reactions: znq
Dan snap ik eigenlijk alsnog je 4 namen niet zo goed tenzij je ze in willekeurige volgorde hebt geplaatst en je eigenlijk bedoelde
Sambo - Mbyamba - Teze - Ewijk. Dan hoop ik eigenlijk wel op een beter Centrum nog los van de rest.
Ervan uitgaande dat Sambo een lefty was en Bosz fan is van Teze, was het met name een linie met veel snelheid, aangezien Bosz graag hoog staat.
 
Dan snap ik eigenlijk alsnog je 4 namen niet zo goed tenzij je ze in willekeurige volgorde hebt geplaatst en je eigenlijk bedoelde
Sambo - Mbyamba - Teze - Ewijk. Dan hoop ik eigenlijk wel op een beter Centrum nog los van de rest.
Tegenwoordig worden de spelers andere gepresenteerd: namelijk zoals jij het doet. Ik zou het ook zoals Weltmeister doen.
 
snelle verdedigers is één ze zouden misschien ook een "beetje" moeten kunnen uitvoetballen , de organisatie houden zodat we geen karrenvracht kansen weggeven en liefst ook duels winnen......:rolleyes:
Zeker, het was dan ook niet perse mijn voorkeur, maar een die ik bij Bosz vond passen. Ik heb niks met Teze, maar Bosz schijnt hem destijds naar Lyon te willen halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan