Van Ewijk van Heerenveen, die moeten we halen is mijn gevoel. Ik heb hem maar een paar wedstrijden kunnen zien maar ik vind hem echt heel goed. De enige versterking binnen de Eredivisie denk ik.
We lopen weer te slapen. Naast Fullham nu ook Sporting Portugal dat interesse heeft. Marcel, meld je als de bliksem in Friesland en leg 5 miljoen neer. We hebben verdomme 90 miljoen geïncasseerd. Dit is het laagst hangende fruit dat je binnen kan pikken. Teze is niet goed genoeg en Mwene is doorsnee. Of gaan we het hier volgend jaar niet over Micky van der Ven maar over Milan van Ewijk hebben?
 
We lopen weer te slapen. Naast Fullham nu ook Sporting Portugal dat interesse heeft. Marcel, meld je als de bliksem in Friesland en leg 5 miljoen neer. We hebben verdomme 90 miljoen geïncasseerd. Dit is het laagst hangende fruit dat je binnen kan pikken. Teze is niet goed genoeg en Mwene is doorsnee. Of gaan we het hier volgend jaar niet over Micky van der Ven maar over Milan van Ewijk hebben?
Inderdaad, Marcel zit te slapen...en eigenlijk hadden we Van Ewijk al vorig jaar zomer moeten halen...intussen zitten we te prutsen met Teze en Mwene...😡😠
 
Roony Bardghji (17) bij Kopenhagen ophalen. Debuteerde op z’n 16e al in de conference league tegen nota bene PSV, heeft al wedstrijden in CL gespeeld, Kopenhagen U19 hoog rendement en begint in het eerste van Kopenhagen ook op gang te komen. Deze jongen heeft veel potentie en heeft momenteel een marktwaarde van €2M.
 
Kunnen we Rodriguez niet opnieuw polsen? Speelt veel bij Torino, kan op meerdere plekken (links en centrum) spelen en Is nog altijd slechts 30 jaar.

Of (een nieuwe) Tagliafico, die koste ooit slechts vijf miljoen voor Ajax. Dumfries was niet duur, Arias was helemaal een koopje en Mauro bleek ook een vondst.
Inmiddels zijn er zoveel clubs beter en rijker dan PSV en ze hebben lang niet altijd de ruimte om spelers in te passen of op te leiden dus ik geloof niet dat de vijver echt zo klein geworden is. We moeten gewoon weer goed scouten.
Denk dat hun allebei wel een aardig salaris daar opstrijken..
 
Denk dat hun allebei wel een aardig salaris daar opstrijken..
Rodriguez 2,28 miljoen volgens Salary Sport. Hij is alweer 29 en Torino speelt niet om de prijzen of om Europees voetbal. Misschien kan er wat van af?

Tagliafico is nu waarschijnlijk niet haalbaar. Is nog maar 1 seizoen weg bij Ajax en heeft daar een ongekende tijd achter de rug.
Verdiende 462 800 tijdens zijn beginperiode bij Ajax. Nu 2,08 miljoen bij Lyon.
 
Welke spelers zou jij aantrekken aankomende zomer met het vertrek van Sangaré in het achterhoofd?
Als Sangare deze window niet vertrekt, stel een Premier League club bied 60 mln, laten ze hem vast gaan.

Maar ik zou er sowieso wat op vooruit plannen ja en kijken of dit (nu nog in deze window) te halen is;
Tim Breithaupt, speelt bij Karlsruhe 20 jaar, groot, circa 60 wedstrijden 2de Bundesliga in de benen en international jong Duitsland.

En daarbij ook halen; Hugo Larsson van Malmö, 18 jaar al 50 wedstrijden op hoogste niveau.
 
Roony Bardghji (17) bij Kopenhagen ophalen. Debuteerde op z’n 16e al in de conference league tegen nota bene PSV, heeft al wedstrijden in CL gespeeld, Kopenhagen U19 hoog rendement en begint in het eerste van Kopenhagen ook op gang te komen. Deze jongen heeft veel potentie en heeft momenteel een marktwaarde van €2M.
Ook zeker talentvolle RB maar zal toch voor Louis Patris gaan, die is wat groter (1,87) en is ook bij veel doelpunten van zijn ploeg betrokken maar liefst bij 25%.

En qua prijs ben je misschien iets meer kwijt voor Patris maar denk dat je er ook iets meer voor terug krijgt; verder in ontwikkeling, groter (extra kopper corners bijv), aandeel in doelpunten, verwacht dat hij Nederlands praat (is niet altijd zeker bij een Belg), weinig / geen aanpassingsproblemen met oog op veranderende omgeving (al heeft een speler uit Scandinavie ook meestal er niet zo'n moeite mee)
 
Als Sangare deze window niet vertrekt, stel een Premier League club bied 60 mln, laten ze hem vast gaan.

Maar ik zou er sowieso wat op vooruit plannen ja en kijken of dit (nu nog in deze window) te halen is;
Tim Breithaupt, speelt bij Karlsruhe 20 jaar, groot, circa 60 wedstrijden 2de Bundesliga in de benen en international jong Duitsland.

En daarbij ook halen; Hugo Larsson van Malmö, 18 jaar al 50 wedstrijden op hoogste niveau.

Deze jonge speler ook wel een optie voor verdedigende middenvelder, zal nog wel wat moeten kosten denk ik maar als je Sangare voor serieus veel geld kan verkopen, is een 5,6,7 mln voor een topper in wording acceptabel lijkt me. Maar goed ik zal eerst voor Tim Breithaupt gaan.

Lesley Ugochukwu

 
Deze jonge speler ook wel een optie voor verdedigende middenvelder, zal nog wel wat moeten kosten denk ik maar als je Sangare voor serieus veel geld kan verkopen, is een 5,6,7 mln voor een topper in wording acceptabel lijkt me. Maar goed ik zal eerst voor Tim Breithaupt gaan.

Lesley Ugochukwu


Staat te boek als een groot talent!!
Zou mooi zijn als we weer eens wat binnenhalen
 
Nikola Maksimovic. Jarenlange ervaring in de Serie A bij oa Napoli.
1,93 centimeter lang, 31 jaar (in november geworden), Servisch international én clubloos.

Zou dit niet de ervaren man achterin kunnen zijn waar anderen zich aan kunnen optrekken?
 
Nikola Maksimovic. Jarenlange ervaring in de Serie A bij oa Napoli.
1,93 centimeter lang, 31 jaar (in november geworden), Servisch international én clubloos.

Zou dit niet de ervaren man achterin kunnen zijn waar anderen zich aan kunnen optrekken?
Zal wel niet fit zijn ofzo, die heeft al een half jaar geen club meer dus ik verwacht dat er dan een verhaal bij zit anders had een club deze man toch wel transfervrij laten tekenen afgelopen half jaar?
 
Als Sangare deze window niet vertrekt, stel een Premier League club bied 60 mln, laten ze hem vast gaan.

Maar ik zou er sowieso wat op vooruit plannen ja en kijken of dit (nu nog in deze window) te halen is;
Tim Breithaupt, speelt bij Karlsruhe 20 jaar, groot, circa 60 wedstrijden 2de Bundesliga in de benen en international jong Duitsland.

En daarbij ook halen; Hugo Larsson van Malmö, 18 jaar al 50 wedstrijden op hoogste niveau.
Zou je niet gaan voor wat meer ervaring? Iemand zoals Jean Onana? Zou ook in belangstelling staan van Milan en wordt de nieuwe Kessié genoemd. Marktwaarde 5M en 23 jaar oud.
 
Als Sangare deze window niet vertrekt, stel een Premier League club bied 60 mln, laten ze hem vast gaan.

Maar ik zou er sowieso wat op vooruit plannen ja en kijken of dit (nu nog in deze window) te halen is;
Tim Breithaupt, speelt bij Karlsruhe 20 jaar, groot, circa 60 wedstrijden 2de Bundesliga in de benen en international jong Duitsland.

En daarbij ook halen; Hugo Larsson van Malmö, 18 jaar al 50 wedstrijden op hoogste niveau.
Hugo Larsson heeft ook een contract lopen tot 2026. Clubs kunnen vragen wat ze willen met zulke contracten
 
Zou je niet gaan voor wat meer ervaring? Iemand zoals Jean Onana? Zou ook in belangstelling staan van Milan en wordt de nieuwe Kessié genoemd. Marktwaarde 5M en 23 jaar oud.
Als Milan interesse heeft en ze zeggen dat het de volgende Kessie is, dan gaat het vast oplopen naar 12-15 mln, of nog meer.

Die had je dan 1,5 jaar terug moeten halen bijv. Dat is net het punt, je moet toeslaan voor ze echt bij de grotere clubs in beeld komen. A- zoveel financiële spierballen hebben we niet dat we daarmee kunnen concurreren en B- verwacht dat zo’n speler 99 van de 100 keer voor een club als Milan kiest en niet voor PSV
 
Als Milan interesse heeft en ze zeggen dat het de volgende Kessie is, dan gaat het vast oplopen naar 12-15 mln, of nog meer.

Die had je dan 1,5 jaar terug moeten halen bijv. Dat is net het punt, je moet toeslaan voor ze echt bij de grotere clubs in beeld komen. A- zoveel financiële spierballen hebben we niet dat we daarmee kunnen concurreren en B- verwacht dat zo’n speler 99 van de 100 keer voor een club als Milan kiest en niet voor PSV
Weet niet of het concrete interesse is hoor! Volgens mij meer een gerucht wat onder de supporters is ontstaan. Maar is wel één op één vervanger van Sangaré. Zie Matusiwa ook nog wel eens als een goede opvolger.

Maar inderdaad daar moet je wel voor zijn voordat topclubs interesse tonen. We hebben niet de financiële middelen om daar tegenop te boksen. Denk ook dat het een onmogelijke taak is om contracten van spelers af te kopen die tot 2027 lopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan