Vechtsport

Wrzosek wordt verantwoordelijk gehouden voor de rellen in Hasselt:

Link
Waarom inderdaad. Geen slimme reactie van hem nadat het gebeurd was maar kennelijk speelt er dus meer dan wij weten. Want anders kan ik niet geloven dat hij alleen vanwege die tweet ontslagen wordt. Hij is niet verantwoordelijk voor acties van een stel hersenloze kansloze gasten. Een groep hooligans slopen de boel en vechten en de sporter die hier geen deel van uitmaakt mag wieberen. Beetje vreemd.
 
Waarom inderdaad. Geen slimme reactie van hem nadat het gebeurd was maar kennelijk speelt er dus meer dan wij weten. Want anders kan ik niet geloven dat hij alleen vanwege die tweet ontslagen wordt. Hij is niet verantwoordelijk voor acties van een stel hersenloze kansloze gasten. Een groep hooligans slopen de boel en vechten en de sporter die hier geen deel van uitmaakt mag wieberen. Beetje vreemd.
Ik begreep dat hij zich wel een beetje in de hooligan sferen begeeft. Bij ADO en in Polen. Maar goed, die fans van Badr Hari, de man die alleen op Sensation wedstrijden wint, zullen vast ook geen lieverdjes zijn.
 
Ik begreep dat hij zich wel een beetje in de hooligan sferen begeeft. Bij ADO en in Polen. Maar goed, die fans van Badr Hari, de man die alleen op Sensation wedstrijden wint, zullen vast ook geen lieverdjes zijn.
Polen hebben een hekel aan alles dat zwart of moslim is dus was te verwachten.
 
Badr of The Reem vanavond... Alistair is wel erg groot weer. En heeft mijn inziens meer power. Zet mijn geld op hem.
 
Is er iemand die kan uitleggen waarom die Van Soest gisteren ook won ondanks de statistieken? Het zal niet door haar weelderige vormen zijn.
 
Volgens de statistieken in beeld had die Française meer treffers. Dus de jury baseert zich niet op de rake klappen?
Niet gezien maar het gaat ook om de intensiteit van de klappen en waar je ze raakt. Zie het als schoten op doel. Dat is een indicatie maar kunnen schoten van 30 meter recht op de keeper af.
 
Niet gezien maar het gaat ook om de intensiteit van de klappen en waar je ze raakt. Zie het als schoten op doel. Dat is een indicatie maar kunnen schoten van 30 meter recht op de keeper af.
Krijg je dan geen grijs gebied bij intensiteit?
Ik zag alleen de highlights van Van Overeem VS Hari. Knap gedaan, is ook de jongste niet meer. Ik kijk uit naar Overeem rico
 
Krijg je dan geen grijs gebied bij intensiteit?
Ik zag alleen de highlights van Van Overeem VS Hari. Knap gedaan, is ook de jongste niet meer. Ik kijk uit naar Overeem rico
Ja, als het op punten wordt beslist is het aan de jury. Dan is het mensenwerk en kan je rare beslissingen krijgen. Dan gaat het er ook om waar de jury op let. Zet je continu druk? Ontwijk je veel? Etc. Daarnaast moet je ook rekening mee houden dat ze per ronde scoren. Heb je in de 1ste ronde 500 slagen meer dan de tegenstander win je de ronde. Heb je elke ronde erna 10 slagen minder dan de tegenstander wint hij die rondes allemaal. Uiteindelijk verlies je de wedstrijd terwijl je dan meer slagen over de hele wedstrijd hebt.

IK denk dat Overeem geen partij is voor Rico
 
Verstandig besluit van Badr Hari. Hij stond er wel goed bij in de ring en had prima teksten, ook richting zijn collegae. Dapr van Badr.

Die had al een paar potjes eerder moeten stoppen, natuurlijk, maar waarschijnlijk was het nog iets te makkelijk geld verdienen en moest hij de commerciele potentie van een paar potjes (met name die tegen Rico) nog even uitmelken. Heel benieuwd of de persoon Badr na zijn carriere uit de ellende en negatieve publiciteit kan blijven. Ik gok eerlijk gezegd van niet. Zo'n enorme narcist belandt straks in een zwart gat, gaat zich minder relevant voelen en dan overcompenseren, wat waarschijnlijk gepaard zal gaan met domme keuzes. Het is eigenlijk ook zo voorspelbaar allemaal.
 
Verstandig besluit van Badr Hari. Hij stond er wel goed bij in de ring en had prima teksten, ook richting zijn collegae. Dapr van Badr.

Die had al een paar potjes eerder moeten stoppen, natuurlijk, maar waarschijnlijk was het nog iets te makkelijk geld verdienen en moest hij de commerciele potentie van een paar potjes (met name die tegen Rico) nog even uitmelken. Heel benieuwd of de persoon Badr na zijn carriere uit de ellende en negatieve publiciteit kan blijven. Ik gok eerlijk gezegd van niet. Zo'n enorme narcist belandt straks in een zwart gat, gaat zich minder relevant voelen en dan overcompenseren, wat waarschijnlijk gepaard zal gaan met domme keuzes. Het is eigenlijk ook zo voorspelbaar allemaal.
Ik kom niet uit die wereld maar
Volgens mij ging het redelijk tegen Wrszolek tot die hoge trap kwam, of die blessure tegen Rico en in andere partijen was er ook nog tegenstand genoeg om het tot een interessante partij te maken.
Van Overeem hoopt zelfs dat Badr zich bedenkt.

Ik ben geen Badr fanaat maar ik vond die tekst laatst wel sympathiek over komen.
Ik las ook ooit dat hij geholpen is door een psycholoog dus misschien is er al ontwikkeling.
Het is geen verwijt maar ik heb dan niks met mensen narcisten noemen of andere psychiatrische classificaties.
Het lijkt soms wel een hype of zo? Laatst noemde Van der Gijp die zelf ook vaak een label krijgt die Tim Hofman nog een narcist.

Hari heeft een enorme carrière achter de rug. Kan hij met zijn ervaringen geen jonge gasten van de straat helpen met boksen of andere maatschappelijkke projecten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan